Positiivinen raskaustesti :)

liityn joukkoon eli la oviksen perusteel 8.8.2013 eile testattu selkeä plussa. nyt vaa toivotaa et kaikki menee hyvin tällä kertaa.
 
Täällä ilmoittelis myös eräs plussannut. LA näillätiedoilla 6.8. Ensimmäistä odotellaan ja fiilikset vaihtelee epätodellisesta olosta suureen innostukseen. Toivottavasti kaveri pysyy matkassa.
 
Gatusalle oikein paljon onnea plussasta! Olet saanut kokea kovia ja nyt peukut pystyyn ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan että kaveri pysyy mukana laskettuun aikaan asti :)
 
kiitos mixuliini :) mullaha oli aiemmi ennen kkm toteamist la 8.2 mut näköjää siirty tasan 6kk eteepäin. inshallah kaikki menee hyvin.
ONNEA vaavi13 :) tervetuloa :)
 
Mäkin soittelin tänään neuvolaan. :)
Sain neuvolaan ajan 17pv ja lääkäriajan 18pv tätä kuuta. Viikot ei kyllä oo viel sitä, mitä yleensä on kun on ensimmäiset ajat, mutta tammikuu oli niin täynnä ettei sinne aikoja saanut.. Yritin saada itselleni myös varhaisultra aikaa äippäpolille, kun on noita keskenmenoja ollut niin haluaisi varmennuksen että kaikki on nyt hyvin. Mutta aikaa en saanut joten varasin sitten yksityiseltä, huomenna kyllä yritän saada vielä lähetteen lääkäriltä äippäpolille niin pääsis vähän edullisemmin. :)

Teppis: Juu, itsekkin tajusin jälkeen päin että tuollahan oli erikseen se palsta. :D Niin innossani kirjoittelin, ettei meinannut loppua tulla ja aihekkin karkasi käsistä ;D

Savanna90: Näinpäs onkin :D Tiedän kyllä tunteen ettei puhti esikoisen kansssa meinaa riittää. :D Mutta innoissani huonosta olosta huolimatta, että meitin jäbä saapi sisaruksen. :)
 
Täälläkin ilmoittaudutaan mukaan. :) Laskettu aika olisi 1.8. jos kaikki menee hyvin, ja ennestään kotona pyörii tomera 2-vuotias tyttö. Meillä osui ja upposi kertalaakista, ja ekoja tuntemuksia oli jo hyvissä ajoin ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. :D
Onpas mukavaa jakaa tunnelmia samassa veneessä olevien kanssa! ;) Onnea siis kaikille Elokuisille! <3
 
Moi! Täällä on tänä aamuna tehty plussat! :) 12.08. olis LA toivotaan kovasti tarrasukkia että kaikki menee putkeen :)
 
Moi! Täällä kans yks plussannut:) LA näillä näkymin 2.8. Meille toinen tulossa, mutta edellisestä on aikaa... ja paljon (poika 7 v). Jännittää ihan hirveästi. Pahoinvointia ja migreeniä on ilmaantunut paljon. Myös lonkkia on alkanut vihloa jo viikko sitten. Nyt vaan odotellaan, että pääsis ultraan tarkistamaan et kaikki ok.
Ai niin! Onnea kaikille plussanneille!!!
 
Onnea kaikille plussanneille!:) <3 täällä onkin jo niitä paljon:) onneksi.. :)
Itsekkin nyt ilmoittaudun tänne mukaan, eilen tuli kaksi viivaa r-testiin.. Sekasin on kyllä fiilikset nyt, varsinkin kun on on jo kaksi aikasempaa keskenmenoa.. LA on vielä vähän epävarma 8 tai 9 elokuuta luulisin sen olevan.. 
 
täällä saatu 2 viivaa testiin tänään ja olo aikas huikea. :) laskureiden mukaan nyt menossa rv 5+1 ja laskettu olis 6.8 tienoilla. olen siis 24v ja ensimmäinen raskaus kyseessä. melkeen yllätti kuinka nopeasti tulin raskaaksi, kun vasta syyskuun lopussa jätettiin pillerit pois. huh. tärisyttää, jännittää, yhtäaikaa kylmä ja kuuma..kaikkea. :)
 
Heissan! :) Tänä aamuna plussa tuli!! :) yritystä ei  niinkään takana, vaan oli tullakseen jos tulee. <3
 
Täällä ilmottaudutaan mukaan. :) Kaksi viivaa tuli aamulla ruutuun. Maanantaina tein jo testin, mutta silloin näytti negaa. Tänään sitten haalea viiva. Pillereiden jälkeen tämä oli kolmas kierto. Nyt toivotaan, ettei mene kesken. Se on jännä miten toisen kanssa jännittää keskenmenoa, ensimmäisen kanssa ei niinkään. (Toki ymmärsi sen olevan mahdollista). Siis meillä täällä juoksentelee jo kaksi vuotias neitokainen. Niin, la olisi 13.8 eli rv 4+5 menossa. Kiertopäivät olleet vähän sekaisin pillereiden jälkeen, niin ei voi varmuudella sanoa, mutta sinne päin. :)
 
oon pitkin viikoa tehnyt testejä eilen tein sen viikko näytöllisen ja näytti positiivista:)mut jotenkin iski kauhea pelko keskenmenosta:( minulla on tyttö joka täyttää tammikuussa 2v ja poika täytti eilen 8kk.
 
Täälläkin varovaisesti ilmottaudutaan!:) Tein perjantaina ensimmäisen positiivisen testin ja vielä kaksi on tullut tehtyä sen jälkeenkin, ei meinaa uskoa todeksi!! Raskausviikkoja tänään 4+5, ja laskettuaika laskureitten mukaan 14.8! Huomenna soitan neuvolaan ja toivottavasti vielä ennen joulua pääsisin siellä käymään.
Jonkinmoinen pieni vatsatauti on ilmeisesti meneillään, maha sekaisin ja kuumetta nosti illalla +38c.. Tänään on jo parempana. Muutenkin flunssa on vaivannut monta viikkoa, ilmeisesti ihan normaalia?
Raskaus on toinen, ensimmäinen meni kesken, ihan alkuraskaudesta. Siksi tämä tilanne taas jännittää.. Toivomme kovasti, että pieni pysyy loppuun asti matkassa!
 
Täällä kanssa yksi plussannut, ekan haalean plussan sain lauantaina mutta tänään varmistin vielä ja oli selkeämpi. Meneillään laskujen mukaan 4+5 ja la 15.8. Huomenna ajattelin neuvolaan soitella. Kovasti jännittää kun tuntuu että tää kävi ihan liian helposti. Pillereiden jälkeen ei ehtinyt yhtiäkään menkkoja tulla vaan ekasta tärppäs. Jotenkin se helppous kummittelee että ei näin hyvin voi mennä loppuun asti. Ei se auta muutakun toivoa:) Ja onnea muille, meitä on jo mukavasti kasassa:)
 
Noin mulle iinas kävi kaksi kertaa, vaikka reilu 10 vuotta aiemmin olen ollut tuloksettomissa lapsettomuushoidoissa entisen mieheni kanssa. Sekä esikoisesta että tulevasta lapsesta olen tullut raskaaksi siten, että minipillereiden takia mulla ei ollut ollut kiertoa moneen kuukauteen ja kun jätin pillerit pois, ei yksiäkään ehtinyt tulla. Vikan pillerin söin 4.11. ja positiivisen testin tein 30.11.
 
Ja sulla on ilmeisesti mennyt hyvin edellinen ja nykyinen raskaus? Tosi kiva kuulla että jollain muullakin on heti napannut:) Jotenkaan sitä ei osaa vaan olla ja nauttia kun tuntuu että on liian helpolla päässyt. Etenkin kun lueskelee joidenkin yrityksistä jotka on kestäny vuosia ja keskenmenoja on tullut ueita. Soitin tänään neuvolaan ja aika olis 14.1. Mun omien laskujen mukaan huomenna alkaa 5 viikko mutta puhelimessa sanoi että on 3+jotain päiviä, en muista enää. Niin kovin häkellyin kun oon ite laskenu moneen kertaan että ollaan 5 viikolle menossa mutta jos se sitte laski alkion ikää... Jäi sitte kysymättä mutta tarvii sitte tammikuussa kysellä enemmän.
 
Iinas: Kyllä, ensimmäinen raskaus sujui hyvin lapsen kannalta (itse olin joutua tiputukseen pahoinvoinnin takia). Tässäkään ei ainakaan toistaiseksi ole mitään ongelmia ollut.

Vaikka lapsettomuus on kauhea asia, niin ei siitä, että itsellä onnistuu raskaaksi tuleminen helposti, kannata huonoa omaatuntoa ottaa. Senhän soisi tapahtuvan kaikille, miksei siis myös itselle! Ole vain onnellinen!

Tuossa toisessa ketjussa kerroinkin jo, että olen myös itse kokenut lapsettomuuden entisen mieheni kanssa. Olimme nuoria, parikymppisiä ja kävimme hoidoissa, kunnes rahat ja oman pään kestävyys loppuivat. Kymmenen vuotta tein surutyötä siitä, etten ehkä koskaan saa lapsia ja sitten kävi näin!

Edellisessä raskaudessa (ja tässä sitten myös) laskettu aika laskettiin siten, että ensimmäinen pilleritön päivä oli rv 0+1. Oliko sulla normaali kierto ennen pillereiden lopettamista? Mulla minipillerit vaikuttavat siten, ettei kiertoa ole ollenkaan, joten jos edellisistä kuukautisista laskisi, niin aika pitkällä olisi tämäkin raskaus. :)
 
Pajunkissa, kiitos vastauksesta:) Kovasti yritän tsempata itseä että kaikki menee hyvin ja miksei menisi:)
 
Söin yasmin pillereitä noin 7 vuotta ja puolen vuoden tauko oli yhdessä välissä. Kierto oli muistaakseni 29 ennen pillereitä ja tauolla. Pillereiden kanssa tein usein niin että söin useamman levyn yhteen. Normaalisti tuli tyhjennysvuoto kun taukoa piti. Joten kai kierrot olivat normaalit. Ja pillereiden lopettamisen jälkeen laskeskelin että kierto olisi suunnilleen taas 29 oviksen perusteella. Ja oviksen tiedän kun ei sekstailtu kuin kolme päivää, ennen oletettua ovista, sen aikana ja päivä jälkeen joten ei se kierto mun järkeilyiden mukaan mikään mahdottoman pitkä olis ollut vaikka en raskaaksi olisi tullutkaan.
 
Täällä kans yksi uusi plussannut. Kaikki niin uutta mutta oireita kylläkin jo löytyy..
Tällä hetkellä laskureitten mukaan la olisi 13.8. ja tällä hetkellä menee 5+3. :) Ihanaa kun täällä paljon ihmisiä keiden kanssa saa jakaa fiiliksiä ja tuntemuksia ja varmasti uutta tietoakin tulee teiltä kokeneemmilta konkareilta :)
 
Takaisin
Top