Positiivinen raskaustesti ja tupakointi

Mä lopetin tupakan samana päivänä kun tein plussatestin (kesäkuun alussa) ja edelleen nään unia sauhuttelusta. Häiritsevää ja ärsyttävää joo, mut mitä muuta voin odottaa lähes 10v tupakoineena ja seinään lopettaneena :D
 
Mä kanssa lopetin kuin seinään, toukokuun lopulla kun tein plussa testin. :)
 
Sähkötupakassahan on enemmän nikotiinia kuin oikeassa tupakassa että sen takia eivät sitä neuvolassa suosittele. Itse lopetin kanssa plussasta seinään. Eka viikko oli tuskainen mutta sen jälkeen oikeastaan helpotti kokonaan. Enää ei tee edes mieli polttaa.
 
Mulla loppui tupakointi n. pari viikkoa ennen plussausta, en tiedä miksi tai miten mutta päätin silloin askin loputtua, että en ostakaan enää lisää. Ihan ku olisin jotenkin aavistanut mitä on tulossa :happy: Hyvä päätös, ei oo tehny tiukkaa vaikka aktiivista tupakointia takana 10 vuotta. Onneksi mies on savuton, niin ei senkään takia tehnyt mieli haista pahalle hänen seurassa (ennen plussaa) :grin ja auttaa varmasti asiaan vauvan synnyttyä. :)
 
Mulla meni noin viikko plussasta että lopetin. sen viikon aikana väheni polttaminen ensin pariin tupakkaan ja sen jälkeen pariin savuihin päivässä jonka jälkee loppu kokonaan :) aluksi tupakka ällötti tosi paljon mutta nyt menossa 20+4 ja välillä on alkanu tavallaan kaipaamaan sitä tupakalla istumista :confused: välillä nään unia joissa poltan ja mietin että mitä ihmettä oikeen teen :D
 
Mä lopetin plussaan, nyt rv 30+0 ja edelleen tekee joka pvä mieli tupakkaa. En oo polttanu muutaku unissa ja sekin tuntuu jotenkin pahalle :D
 
Takaisin
Top