Poksuva Marraskuu <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vauva3
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulee kyllä sellainen olo itsellekin nyt että voi kun alkaisi jo tapahtua tosissaan... jospa tässä nyt kuitenkin malttaisi mielensä että aika ei kävisi ylettömän pitkäksi vain odotellessa.. :)

Korvapuustit kyllä kuulostaa tosi hyvältä. Kardemumma on namnamnamia. Olen nyt tässä raskausaikana sortunut sitä muutaman murusen ihan paljaaltaan syömään x)

... aiheesta hieman poiketen vielä totean että liikunnat on kyllä jääneet nyt ihan pohjalukemiin. Pari kertaa olen käynyt kävelemässä lyhkäisen lenkin viime viikolla. On vain paikat niin uskomattoman kipeät että ei oikein huvita lenkille lähteä. Hyvä että pääsee sisälläkään kunnolla liikkeelle kun yrittää siirtyä paikasta a paikkaan b x( Kotitöissä saa tällä hetkellä tarpeeksi kuntoilua xD

Pukeminen on mun mielestä jo hieno urheilusaavutus. Etenki sukkien! Saati sitten imurointi ja kaikkien lelujen kerääminen lattialta. Myös vesisateen pakoilu "reippaasti kävellen" hengästyttää mukavasti. Normaalisti kävelen nopeampaa, kuin mitä tässä tapauksessa 'reippaasti' tarkoittaa.

Noni, pääsi se Nalsulainenkin tositoimiin! :) Omaa vuoro odotellessa. :)

Jos nyt lähtis kylästelemään. :)

Samaa mieltä olen kyllä :) Käytettynä ostaen on kyllä säästänyt monessa asiassa sievoisesti.

Joitakin juttuja on kyllä mitä en käytettynä ostaisi (mm. turvakaukalo, tuttipullot yms.) Vaatteita ja leluja löytää hyvin kyllä varsinkin jos käyttää hieman vaivaa etsimiseen :D

Hellou!
Mun on varmaan helppo tietää koska lähteä synnyttää kun ei mulla ole mitään supistuksia tässä ollut. Oon melkein kade kaikille teille joilla niitä ennakoivia suppareita on ;)
Mun mies on niin iisi et siitä ota erkkikään selvää. Muutamana yönä se on painellu sohvalle nukkuun kun mä kuulemma kuorsaan niin kovaa. Joo uskon kyllä ku oon iteki heränny omaan kuorsaamiseeni ;) Pari viime yötä oon kyllä valvonu suurimman ajan yöstä ja sekös kyrsii...
Mä oon koittanu käydä kävelyllä vaikka ilkeelle tuntuukin kun vauva painaa tuolla alhaalla. Semmosia 3-4 km lenkkejä heittäny. Piristää tuo raikas ulkoilma. Imurointi on tuskaa kun se ottaa selkään pirusti.
Saas nähä koska täällä alkaa supistelut, niitä innolla oottaen ;)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mahtavaa Nalsulainen, että edes joku pääsee jo tositoimiin! :hug007 Toivottavasti kaikki menee hyvin. :)

weathervane: Sittenhän voisi olettaa,että viikon sisällä teilläkin tapahtuu. :thumright

Mulla on tukisukat käytössä ja niitten pukeminen, kun ovat aikast napakat on kyllä oma temppunsa aina aamuisin. :wink Saatikka kun viimeviikolla leikkasin varpaitten kynsiä. Melkeen piti sen taivuttelun jälkeen heittäytyä lattialle selälleen mahaa lepuuttamaan kun kasassa olo otti niin rankoille. :grin Muuten olen lenkillä käynyt vielä lähes joka päivä. Raitis ilma kuitenkin piristää aina kummasti. Eilen ja tänään on tosin ruvennut kävellessä huomaamaan,että paikat alkaa olla vähän venyneet. En osaa oikein kunnolla kuvailla, ei tee kipeää, mutta jotenkin välillä tuntuu kuin lantion alue olisi tavallista hervottomampi. o_O

Eilen illalla oli haaroissa sellainen olo,että "jotain puskee sieltä ulos" ja alamahaa hieman vihloi koko illan. Ajattelin jo,että yöllä varmaan vedet sieltä pullahtaa tai jotain. No ei pullahtanut. Aamulla oli aivan normi fiilis. Voi sitä pettymyksen määrää taas. :sad001 Kaipa siellä sitten vain poika oli tavallistakin alempana. Huomen aamulla taas neuvola. Huah.

Kyllä pörriäinen oli taas ihan villinä yöllä. Tunsin jo pientä epätoivoa kun kylkeen sattui jatkuvat kovat potkut eikä se mahanpintaa vasten hyöriminenkään kovin kivalta tuntunut xD Tiesinpä ainakin miehen kanssa että pieni on kunnossa ja voimissaan... :) Alkaa olemaan jo ahtaat olot venyttelyyn uuppanalla. Saisi se kyllä tulla pois sieltä ahtaasta yksiöstä....

Ihmeesti sain lopussaan nukuttua monta tuntia. Vain puol 4 piti nousta käymään veskissä mut taisin heti sänkyyn palattuani simahtaa uudestaan. Virkistynyt olo henkisesti ^^

Mulla on taas ollu parina päivänä pientä vihlontaa haaroissa. En tiiä johtuuko ne enemmän siitä,että laps on niin alhaalla vai venyykö siellä paikat. Ei kuitenkaan niin paljoa vihlontaa kuin pari vkoa sitten. Väsymystä alkaa myös nyt olla enemmän havaittavissa kuin aiemmin. Kait se on uskottava,että maha-asukki ottaa osansa energioista. :happy090

Kävin muuten aamulla neuvolan jälkeen shoppaamassa miehelleni isänpäivälahjan ja -kortin. Varmuuden vuoksi! :grin

Mulla alkoi aamulla puol 7 tihkumaan lapsivettä. Käskivät 12h päästä synnärille ja täällä nyt osastolla makaan ja ootellaan et supistukset alkaa. Ja alkohan ne. Hitto muistanukkaan miten kivuliaita ne on.... Nyt mua ressaa se et missä vaiheessa hälytän miehen paikalle. On kuitenkin tunnin ajomatkan päässä...

Vitsi, tekin siis pääsitte jo tositoimiin! :grin Älä nyt kuitenkaan miehen kutsumista ihan viimetippaan jätä, ehkä hänkin mielummin odottelee siellä hieman pidempään kun ottaa matkalla ylinopeussakot tai ei edes ehdi ajoissa perille. :wink Paljon tsemppiä synnytykseen! :thumright

Joo niin mä teen. Ai juma että sattuu muuten törkeesti noi supistukset. Miten helvetissä tän kestää :mad:;)

Voi että, tsemppiä sinne! :)
Itsellä nyt muutaman päivän liikkuminen ollu aika verkkasta ku käy äkkiä pakottamaan paikkoja...liekö yrittää lantion luita moukaroida erilleen et mahtus paremmin :D miehellä flunssaa pukkaa ja nyt pitää toivoa ettei itelle pahemmin tarttuis, ei saata olla kovin nenä tukossa ja kuumeessa yriittää ipanaa puskea ulos :eek: ei kyllä vielä ole supistellut, ainakaan niin että olisin ihmeemmin huomannut ja oletan että sen sitten tietää kun supistelee... :D

Voi hitsi kun toiset alkaa nyt urakalla "poksahtelemaan" ja minua vain pörriäinen härnäilee =)

Paljon voimia sinulle Mysterious! Jospa olisit jo "urakan" hoitanut nyt tähän aamuun mennessä..... :)

....Vauvakuume vain kasvaa entisestään ^^ Huomenna on laskettu aika. Jospa pieni tulisi isänpäiväksi isälle helliteltäväksi <3

(...en saanut yöllä ollenkaan unta.... ihme että nytkään ei viel väsytä. Ei kyllä krampannut mikään paikka tai sattunut muutenkaan ja pienikin nukkui nätisti eli mikähän minua riivasi x) Pakko kai yrittää jossain välissä päikkäreitä....)

Päikkärit ei ole maistuneet vaikka tosiaan oli ihan uneton yö. Niiden sijaan siivosin tämän meidän kotokolon =) Nyt nautin kupin teetä ja otan ihan rennosti loppuillan. Jospa keksisi jonkin leffan vaikka miehen kanssa katsottavaksi illalla ^^

... Täytyy kuitenkin rentoilun välillä käydä kuikkimassa täällä ketkä kaikki on alkaneet poksahtelemaan ;)

Jännää, jokohan Mysterious on saanut pienen kainaloon. :)

Mulla meni aamulla limatulppa. Luulin jo n.vko sitten ,että se meni, mutta kait se oli sitten vain osia tai extra runsaana jotain muuta limaa. Nyt tuli kuitenkin useampi peukalonpään kokoinen limaklöntti ja vielä irtolimaa kaverina, joten nyt pitäisi ainakin se olla pois "tulppaamasta". :wink Jossain oli,että viikon sisällä tuosta pitäisi jotain tapahtua. Jännitys siis vain tiivistyy,että tapahtuuko jotain jo tänään vai meneekö tosiaan se viikko vielä. :rolleyes: Huomenna olisi kuitenkin tarkoitus käydä omat papat tervehtimässä isänpäivän kunniaksi, joten en laittaisi pahakseni, jos homma lähtisi kunnolla käyntiin vasta huomenna illalla. :grin

Ketkähän on vielä poksahtamatta... :) Ainakin tällä hetkellä vielä minä ja Lotte... Muita odottavia vielä? =)

Täytyy yrittää alkaa keksiä millä pienen saisi maaniteltua tulemaan ulos xD

... Tosin nyt täytyy hieman myöntää että alkaa jänskättää se että mitenhän paljon se synnytys sitten sattuu kun välillä on tosi tuskaisia suppareita ilman tosi tilannettakin... :o Mutta eiköhän siitä selvitä =)

Takaisin