Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Sanna! Mutta miten niillä voi olla eri raskausviikot?

Sent from my ST27i using Vau Foorumi mobile app

Oliko Chipmunk86 kaikki ultrassa hyvin?
Muoks.huomasin juuri postauksesi tuolla muualla joten katsonpa sieltä :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä kans 14+0, ja uskokaa tai älkää, mutta MÄ TUNNEN JO LIIKKEITÄ :D Pakko laittaa isolla. Oon niin fiiliksissä! Koko illan pikkuinen jumpannut eikä satavarmasti ole ilmavaivoja tms. Viime raskaudesta on myös todella vähän aikaa, joten uskon mahdolliseksi :)

11+0 !!!! Mä alan hiljalleen uskoa, et toukka saattaa tällä kertaa pysyä matkassa mukana loppuun asti. Jotenkin niin eri fiilikset ja olo ja oireet itsellä kuin koskaan ennen. Ens viikolla ultraan ja mä niin toivon et siellä ollaan silloin mukana täydellä meiningillä....

Ultran mukaan tänään 13+0.
Vaihtuuko se poksahduspäivä ultran mukaan vai miten? Tämä osastoa "tyhmät ja ah, niin tärkeät kysymtkset" :D

Mä olin ihan yhtä ryhmä riipiitii mutta ne alunperin menee noiden raskausviikkojen mukaan eli muistaakseni 12 + 5 tulee jälkeen sitten 13. Nämä ei siis jostain syystä olleet täysiä kalenteri viikkoja :)
Ultralla voidaan saada tarkennusta tähän ja kestoa voidaan sen perusteella + aika edellisistä kuukautisista jne arvioida uudelleen mulla poksahtaa tänään 13+0 <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin