Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei mullakaan kyllä tulisi mieleeni täältä siirtyä maaliskuisiin vaikka tämä antaakin odotuttaa itseään. Ja ihan samalla tavalla tammikuussa varaslähdön ottaneet on mun mielestä helmikuisia, kun laskettu aika kerran on helmikuulle osunut. :)

No ette tietenkään siirry mihinkään. LA on helmikuussa ja pysyy helmikuussa, vauva vaan ei tiedä sitä.
Mutta jos tuntuu että täällä puhutaan jo pelkästään imetyksestä ja navanhoidosta niin voihan sitä käydä vierailee tuolla maaliskuisissa. Siellä on odotus kuumimmillaan. Siellä on ekat lasketut tänään ;) Mutta kyllä minä haluan tietää miten teillä tää loppuaika menee ja miten ne vauvat vihdoin alkaa tulla ulos ;-)

No kieltämättä täällä ei ole enää montaakaan kejua joihin viitsisi jotain kommentoida kun vauvajutut on jo vallanneet niin tehokkaasti kaikki paikat. Onkin sit jäänyt lukematta suuri osa, ei vaan jaksa nyt. Ja varmasti siinäkin kohtaa kun oma vauva syntyy niin jutut on jo niin erilaisia teillä joilla on tuurilla se 1,5-2kk vanha kainalossa jo, tässä vaiheessa se ikäero on aika suuri kun vauvat kehittyy niin nopeasti.

Onko se rv40+ -ketju pysynyt edes "vauvavapaana"? (Kohta huomaan että oon ite tilittäny sinne jotain vauvan pyllyihottumaa...)

Elya, mä ajattelen sen myös niin, että me saadaan ihan hirveästi vinkkejä kerralla, kun muilta kokemusta ja tietoa löytyy jo sitten ennestään :) Mutta kieltämättähän se olisi kiva vauva-aiheisiin keskusteluihin jo osallistua! ♡

Mä oon lueskellu noita tammikuisten juttuja jo ennen ku oma vauva syntyi vähän sillä silmällä, että otin vinkkejä sieltä vauvajutuista niin ei tarvinnu sitte joka asiaa enää erikseen kysellä kun itellä on ollu "tilanne päällä".

Onhan se hyvä että löytyy paikka josta saa varmasti neuvoja kun vinkkiä kaipaa. :) Nyt lähinnä tulee hetkiä jolloin ei halua nähdäkään yhtäkää vauvajuttua, lähinnä nämä hetket tulee silloin kun joku on esittänyt viidennentoista joko-kyselyn samalle päivälle ja on ihan kypsä itse jo koko hommaan (eli aika usein). Vaikka ensimmäinen oma lapsi onkin kyseessä niin ei sitä aivan puskasta putoa vauvamaailmaan, joten sen puolesta en ole huolissani miten lähtee sujumaan ja olen osittain sitä mieltä ettei niitä tapoja ja keinoja voi etukäteen älyttömästi opetella lukemalla miten muilla menee ja miten kaikki on tehnyt, kun kuitenkin eri jutut toimii eri tyypeillä. Sen aika on sitten kun itse haluaa neuvoja ja vahvistusta omaan tekemiseensä. Nää on vaan näitä epätoivon hetkiä, kyllähän ne ohi menee. En tiedä kuinka sekavasti onnistun selittämään, toivottavasti joku saa pointin :D

Ei mullakaan kyllä tulisi mieleeni täältä siirtyä maaliskuisiin vaikka tämä antaakin odotuttaa itseään. Ja ihan samalla tavalla tammikuussa varaslähdön ottaneet on mun mielestä helmikuisia, kun laskettu aika kerran on helmikuulle osunut. :)

Täysin samaa mieltä! Itsekin vasta hokasin, että muulla logiikalla minäkään en kuuluis tänne, kun poika sattu syntymään tammikuussa. Eikä minulla ole käyny mielessäkään, että siirtyisin täältä sen takia tammikuisiin, kun olen täällä kesästä asti ollut.

Näinhän se vaan menee, että loppukuiset syntyy myöhemmin. Minuakin kiinnostaa kuinka teillä menee. Toivottavasti meidän tsempeistä on teille ees jotain lohtua!

Kyllähän se aina mieltä lämmittää kun joitakin vielä kiinnostaa mitä mahakkaille kuuluu. :) Helposti kun "hukkuu" siihen tilanteeseen missä itse on juuri sillä hetkellä. Ihan samahan se on toisinpäin, ettei me plussapallot ehkä ihan niin täysipainotteisesti osata eläytyä teidän vauvaonneen ja tsempata siinä mitä sitä saattaisi ehkä toivoa/odottaa kun sen vauvan itse jo on saanut. Tai puhun nyt vaan omasta puolestani, mutta en usko että olen ainoa joka miettii samoin. :)

Voi Elya, tuntuu, että ollaan tehty teille oharit :-/ Ehkä kannattaa surfata maaliskuisia ja helmikuisia molempia: toiset vielä odottaa ja toiset osaa jo kuvitella, miltä se ikuinen odotus tuntuu.

Veli vaimoineen kävi eilen moikkaamassa. Niillä on la 29.3. ja molemmat toivoo, että se syntyis vasta huhtikuussa. Että on noitakin näköjään - ainakin vielä tässä vaiheessa ;)

Mä en oo muista kuukausista käynyt katselemassa muita ketjuja kun masukuvia, täälläkin olis niin paljon kahlattavaa jos vaan viitsisi viettää koneella päivät pitkät. Enkä mä mitenkään koe että te ohareita ootte tehnyt, ihan samalla lailla sitä itse varmastikin kirjottelisi jos se oma vauva jo sylissä olisi. Että nou hätä :) Pitäisi itse vaan jättää aukaisematta koko kone huonoina epätoivon hetkinä.

Takaisin