Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ootko sä soittanut ja kysynyt, jos ne pystyis antaan sulle ees semmoset mömmöt, että pystyisit oleen? Muuten ne ei vissiin paljon oo sua pystyneet auttamaan...

39+0 :) liitoskivut on välillä armottomat, ja olo erittäin raskas ja väsynyt. Mutta silti sairaalla tavalla nautin nyt kun vielä oon raskaana. Se pikkuvauva aika menee niin nopeesti ohi. Nyt sitä voi jo vähän fiilistellä vaaleansinisten lasien läpi :)

Ootko sä soittanut ja kysynyt, jos ne pystyis antaan sulle ees semmoset mömmöt, että pystyisit oleen? Muuten ne ei vissiin paljon oo sua pystyneet auttamaan...
Tuskin antaa yhtään mitään.. :( Täytyy kysyä keskiviikkona neuvolasta miten toimitaan :)

39+0 poksuu täällä myös! :) Olo on kyllä varsin kurja... väsyttää, turvottaa (ihan hurjasti jaloista varsinkin), röörit on täysin tukossa ja tylsistyttää! Voin niin hyvin yhtyä tuohon Mirkusta tulee äiti: Ground hogg day elokuva kommenttiin :hilarious: Joka ilta kun menee nukkuu ni miettii, et taas yks päivä takana eikä mitään tapahtunut... Sit toiveikkaana miettii hetken, että no ei mitään tässä on yö vielä edessä, et sillon vois jotain tapahtua! Aamulla sitä herää ja tajuaa, et ei...ei vieläkään! Ja edessä täysin samanlainen tylsä päivä kuin viimeiset kaksi viikkoa!!! :arghh: Mä en edes erota enää viikoloppua ja arkea toisistaan :shifty:

Onnea nereidi tuo ei kauhean yleistä kai ole että tuplat pääsevät täysiaikaisiksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Poks! Iso POKS! 40+0!

Melkoisella varmuudella voin sanoa, että maksimissaan 2 kertaa pääsen enää tän raskauden aikana poksumaan.

Pitäiskön jotenkin juhlistaa tätä laskettua päivää? Jos vaikka niillä ässillä? Mitäs ne taas olikaan...? Saunaan en suostu, kun kuuma ahdistaa, mutta jos vaikka sellainen kolmen sarja kuin Suklaa, Seksi ja Synnytys... :wink Tohon väliin taitais sopia vielä aika monta supistusta, mutta ässiähän nekin on.

Mju, kiitos. Mulla oli alusta asti suunnitelma et ainakin viikolle 38 mennään vaikka väkisin :grin
Mä en itseasiassa tiedä kuinka moni pääsee täysiaikaseks. Oiskohan fifty fifty.

Oi Samsam, isot onnet. Nyt sit sitä synnytystä kehiin :smiley-bounce012

Takaisin