Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ohoh, olet siis oikeastaan tammikuinen :)

Ensin laskettu aika oli 1.2 ja aloin seuraamaan tätä helmikuisten ketjua ja kirjoittamaan tänne. Sit vaihtui 31.1 laskettu, mut "helmikuiseksi" itseni miellän. Kyse on 24h erosta ja lapsen koosta tehty arvio on ollut aina pari päivää pienempi, kuin mitä uusi laskettuaika antaa ymmärtää :cool:

No juu, samaa mieltä siinä että kuuluu eniten siihen ryhmään, missä on juttelut aloittanut, vaikka esim. Itse lueskelen tammikuisten ohella eniten joulukuisia ja helmikuisia, koska oma synnytys voisi periaatteessa siirtyä kumpaankin kuukauteen. Joulukuu meni jo, mutta näiden tuntemusteni perusteella saattaisin hyvinkin synnyttää vasta helmikuussa. Pyh ja pah! En halua odottaa minnekään viikolle 42.

Mutta aika jännä, että sulla on vaihdettu laskettua aikaa päivällä! Itse laskeskelin, että kun la oli alunperin 13.1. (Mikä ei missään nimessä pitänyt paikkansa koska kierto ei ole 28 päivää), ja ultrassa päivä vaihtui 19.1., niin tuskin päivää olisi vaihdettu, jos olisi alunperin merkattu oman kierron mukaan 17.1. Jännästi käytännöt vaihtelevat.

Mä oonkin tälläinen soluttautuja tammikuisista...ei vaines, :biggrin Yhden päivän heitto sinne tai tänne, pääasia että ulos tulee! (Äipän mielestä sais tulla jo!!!)

Tuntuu ajatuksena vaan kauhean kaukaiselta, jos menis tuonne helmikuun puoleen väliin, kun oon valmistautunut jo henkisesti kuukauden vaihteeseen.

Mulla oli alunperin la 10.2, mutta koska nt ultrassa kone näytti 9.2 niin se vaihettiin.. Vähän hölmöä musta mut aivan sama :)

Aika jännä, että yhden päivän takia LA vaihdettua. Meillä on kans jokaisessa ultrassa ollut 2-3 päivää pienempi kaveri kuin mitä menkkojen mukaan olis, mut ei sitä mihinkään oo vaihdettu.

Sinänsä hauskaa, kun mies on koko ajan puhunut että vauva syntyy 6.2. (LA 4.2.), niin sehän on just se "oikea" LA :). Ja tämän päivämäärän hän on valinnut sillä perusteella, kun silloin hänellä ei tainnut töitä olla, kun on tehnyt tunteja sisään :D

Takaisin