Poksutaan!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Episma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poks! 22+1 :Heartred Hui kun aika menee vaan niin nopeesti ja tuntuu siltä että just han tää vasta oli alku metreillä.. Huomenna taas neuola ja saa alkaa käytelee sit kela papereita sun muita :) Harmi vaan että meijän oma neuola "täti" joka oli tosi ihana nii jää pitkälle lomalle ja huomenna on sit joku uus tyyppi.. Toivon mukaan yhtä ihana kun tää meijän oma..

Poks! 24+0! Jos vauva syntyis tänään, niin sillä olisi mahdollisuus selvitä kohdun ukopuolella ja se ainakin yritettäisiin pelastaa.

Mitäs mä seuraavaksi ryhtyisin odottamaan? Viikkoa 37+0 ja siten täysiaikaisuutta, vai? :eek: Pakkohan tässä on joku välietappi olla vielä...

Perjantain kela-neuvolaa odotellessa..täällä poksuu täydet viikot aina torstaisin..
Mie en jotenkin nyt odota yhtään sitä kelan paperisotaa... :)

Hyvä, että meillä on Samsamin kanssa sama tahti ku mulla löi ihan tyhjää hetken... Eli tänneki 24+0 :) Mulla seuraava etappi on ehkä se talviloman ja siitä sitten äippäloman alku perään. Eli pari kuukautta vielä pakertamista työmaalla tiedossa.

Kiitti, Mashnu! Olihan tossa noita välietappeja kuten esim. se äippäloma. :) Sekin on melkein jo kulman takana...

Poks 24+0 täälläkin! Samsam, täähän onkin sit hyvä päivä :) Hurjan pieniähän nää vielä olis jos nyt syntyis, mut mahdollisuudet olis ainakin selvitä :)

Jep, 24 viikolla pääsee jo tehohoidon piiriin, mutta se onkin sitten toinen juttu, että onko se hyvä vai huono asia. Realiteetteja kun taitaa olla, että näillä viikoilla syntyneistä lapsista, vaikka eloon jäisivätkin, suurin osa tulee kaikkea muuta kuin terveiksi, koska aivovauriot ovat hyvin pahoja ja yleisiä.

Eli toivotaan, ettei nyt kukaan vielä tässä vaiheessa joudu synnyttämään.

Takaisin