34+0!! Ja supistelee päivittäin. Saapi nähä odotuttaako ihan enää kuutta viikkoo ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko noi siis kivuliaita/polttelevia vai vaan vatsan kovettumista?
Okei. Mulle tulee siis noita kovettumisia joka päivä, mutta mietin mikä on se kivulias ts. onko kiristävä tunne alavatsassa (vähän kuin lihaspistos) vai sellainen kuukautiskivun tyyppinen polttelu. Mulla vatsa kovettuu tosiaan ihan säännöllisesti, välillä vauvan möyriessä ja välillä muutenkin, jos esim istun liian pitkään. En oo jotenkaan noteerannut niitä, kun pystyn kävelemään ja toimimaan normaalisti, vaikka vatsa oliskin ihan pinkeä.Molempia. Vatsan kovettumisia en ees aina huomaa mut noi kivuliaat kyllä huomaa aina .
Okei. Mulle tulee siis noita kovettumisia joka päivä, mutta mietin mikä on se kivulias ts. onko kiristävä tunne alavatsassa (vähän kuin lihaspistos) vai sellainen kuukautiskivun tyyppinen polttelu. Mulla vatsa kovettuu tosiaan ihan säännöllisesti, välillä vauvan möyriessä ja välillä muutenkin, jos esim istun liian pitkään. En oo jotenkaan noteerannut niitä, kun pystyn kävelemään ja toimimaan normaalisti, vaikka vatsa oliskin ihan pinkeä.
35+0+flunssa.. Hienoa.