Poksutaan! ♥

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Graisu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Molempia. Vatsan kovettumisia en ees aina huomaa mut noi kivuliaat kyllä huomaa aina o_O.
Okei. Mulle tulee siis noita kovettumisia joka päivä, mutta mietin mikä on se kivulias ts. onko kiristävä tunne alavatsassa (vähän kuin lihaspistos) vai sellainen kuukautiskivun tyyppinen polttelu. Mulla vatsa kovettuu tosiaan ihan säännöllisesti, välillä vauvan möyriessä ja välillä muutenkin, jos esim istun liian pitkään. En oo jotenkaan noteerannut niitä, kun pystyn kävelemään ja toimimaan normaalisti, vaikka vatsa oliskin ihan pinkeä.

Okei. Mulle tulee siis noita kovettumisia joka päivä, mutta mietin mikä on se kivulias ts. onko kiristävä tunne alavatsassa (vähän kuin lihaspistos) vai sellainen kuukautiskivun tyyppinen polttelu. Mulla vatsa kovettuu tosiaan ihan säännöllisesti, välillä vauvan möyriessä ja välillä muutenkin, jos esim istun liian pitkään. En oo jotenkaan noteerannut niitä, kun pystyn kävelemään ja toimimaan normaalisti, vaikka vatsa oliskin ihan pinkeä.

Kipuja on oikeestaan molempia. Välillä kiristää tosi kovaa alavatsassa, mutta myös noita kuukautiskipuja on ollut. Noi kuukautiskivut ei oo kyl mukavia kun ne on aika kovia. Välillä oon sitten ottanu panadolia mut aika harvoin kun menee kuitenkin itsestään ohi.

Täällä kans 34+0 ja töitä jäljellä 4 pv! Huh, odotan kyllä innolla vapaata, mutta vähän alkaa jo jännittää. Mitään ei ole oikein vieläkään valmiina, että toivottavasti energiaa riittää valmisteluihin. :D

Takaisin