*POKS*

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miitu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle todettiin ultrissa että LA:ta siirretään vain silloin, jos heittoa on 5 päivää tai yli.

Minä olen ihmetellyt samaa. Mulla ei ole koskaan ollut säännöllistä kiertoa vaan lähinnä jotain 35-56 väliltä.
Kummastakin raskaudesta olen oviksen tiennyt tikuttamalla/oireista ja petipuuhatkin ajoitettu juuri tuolloin, joten tiedän tasan koska hedelmöittyminen tapahtunut. Tästä raskaudesta onnistuin jopa saamaan plussaa testiin kun kiinnittyminen tapahtui.
Silti neuvola laski tuon 28 päivän kierron mukaan ja vieläkin on saanut korjailla että niin, ultrassa laittoivat lasketuksi ajaksi tämän.

Windfall, Mulla taas ultrissa laskettua aikaa on siirretty ihan muutaman päivän heitoilla ja nyt viimeksi juuri nt-ultrassa. Lupasi kyllä että enää sitä ei tullu vaihtamaan. Olen myös ollut käsityksessä että täytyisi olla tuo yli 5 päivää heittoa, mutta nähtävästi kaikki eivät sitä noudata.

15+0! Aika menee hirveen nopeesti!

Muok. En tiiä miks toi mun LilyPie näyttää päivän vähemmän, vaikka tein uuden tommosen uusilla tiedoilla. Noh, se on se neuvolan laskema "alkuperäinen" LA joten olkoon...

Muokattu viimeksi:
Miitu, onpa erikoista! Näin ne käytännöt vaihtelee. Minut ultrasi keskussairaalan gyne ar-ultrassa, lätkäisi LA:n ja siinä se on pysynyt, nt-ultrasta huolimatta. Onneksi molemmat ultrat oli sentään täsmällisesti "väärin", eli molemmissa mitat vastasi täsmälleen ovulaatiopäivästä laskettuna.

Minut ultrattiin ihan ensimmäistä kertaa alkuraskaudessa keston määrittämiseksi, tällöin neuvolan silmin olin jo tuhdisti raskaana vaikka itse tiesin että alussa ollaan. Sain arvion lasketusta ajasta.
Seuraava ultra oli rv 10, jolloin lääkäri siirsi taas laskettua aikaa muutamalla päivällä.
Sitten tuli tuo odotettu nt ultra ja eiköhän se la taas siirtynyt peräti päivällä.
Näin nämä siis vaihtelevat! :D

Oho, kun tuntuu että osa on ihan hurjan pitkällä, vaikka eroa on vain pari viikkoa jos sitäkään!
Itsellä puoliväli vasta vajaa kolmen viikon päästä, 25.5. ❤

Takaisin