*POKS*

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miitu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
17+0 (mä elän itse ovulaation mukaan kun sikiön kasvu on ar- ja nt-ultrassa vastannut viikkoja täsmälleen tikutetusta ovulaatiosta, neuvola varmaan sanoisi mun olevan vasta 16+4. Kierron pituudeksikin laittoivat 28 päivää, vaikka on aina ollut tasan 27. Pöh ja poks sanon minä! :D)

Siis musta on järkkyä kun neuvolan järjestelmät ei ymmärrä eripituisia kiertoja. Esikoisesta tasan tarkkaan tiesin että ei todellakaan ollut 28 pv, ennemminkin jotain 40, ja tiesin tasan koska oli petipuuhat ollut oikeaan aikaan niin ei... 'Valitettavasti joudun nyt laittaa tän LAn 28 pv mukaan tänne.' No yllätys sinänsä että ultrassa sitten siirrettiinkin laskettua aikaa 10 pv o_O ja viikkoja ei ollut tarpeeksi että olisi niskaturvotusta voitu mitata, eli päästiin/jouduttiin ultrattavaksi uudestaan.. että mitähän hittoa tuommonen palvelee..? Se nyt on tiedetty maailman sivu että kaikkien kierrot ei ole samanpituiset. Ihme pelleilyä

Ihmettelin samaa silloin 2013 luomuvahinkoraskauden aikana, että miksi eivät neuvolassa huomioi kiertoa oikeasti. Itsellä on vuosien kirjanpito olemassa kun merkkaan aina kalenteriin menkkojen alkupäivän. Viime vuosina se on lyhentynytkin vielä, luulisi että se pitäisi jotenkin huomioida? Mutta kun ei niin ei. Nyt kun oli selkeästi tiedossa alkion ikä siirron aikaan, neuvola ei muuttanut ominpäin laskettua aikaa, vaikka pitkään th sitä miettiikin ja päätyi muistaakseni 1-2 päivää eri lukemaan kuin Ovumia. Nt-ultrassa näytti oli vain päivän jäljessä Ovumian laskuista koon perusteella.

Takaisin