26! Yhdyn täälläkin ajatukseen, että mihin ne päivät (viikot) oikein katoaa?!?
Toisaalta lasken viikkokampaa: 8 viikkoa ja päivä enää töitä ennen äitiyslomaa! Juhuu!
Toivon niin että olisin niitä onnekkaita, jotka pystyy viimeisilläänkin liikkumaan jos ei ketterästi niin kohtuullisen hyvin ja saisin valmistautua jouluun kaikessa rauhassa ja hyvävointisena.
Mä poksahdan vähän myöhässä :) On ollu niin kiirettä, että ei koneelle ehdi.. Tänään 27+1 mittarissa ja ihanan mukavasti tää raskaus on menny tähän asti. Vauvakin möyrii mahassa oikein ahkerasti!
Vois itekkin taas poksua, 28+0 tänään ja nyt on tullut vatsakivut selkäkipujen kaveriksi. Huomenna kolmas perhevalmennus jossa olis jo aiheena synnytys! (Mä oon siis ryhmässä jossa kaikki muut on synnyttämäs tämän vuoden puolella)
Jaahas, nyt tulee potkua kylkeen taas kunnolla. Vauvalla varmaan liikuntapäivä :D
Täällä tänään 29+0. :) Vähiks käy viikot. Vaivoina yölliset lonkkakivut ja päivällä toisinaan närästys. Muuten vointi ollut tähän saakka enimmäkseen ok.
Mulla puutuu öisin toinen jalka ja herään siihen. Närästää kans mut onneksi renniellä vielä sentään pärjää. Mayapan: Kun joku tulee käsi ojossa taputtelemaan niin huudahda kovaan ääneen et: "Aijai! Supistaa!"
29+0 ☆ ☆☆ Ohhoh. Viikon päästä enää 10 viikkoa laskettuun aikaan. :) Mut oi näitä liitoskipuja alapään alueella, joten on ihan positiivista, että aika vähenee koko ajan!