Poika- vai tyttövauva?

Siina kiinalaisessahan pitais ottaa huomioon myos etta mika se oma ika on kiinalaisen kalenterin mukaan. Mulla se piti paikkaansa esikoisen kanssa, nyt en oo kattonut. :)
 
Kiinalainen syntymäkalenteri näytti esikoisesta tyttöä, tyttö tuli:)
Nyt näyttäis myös tyttöä, saas nähdä kuin käy:p
 
Meillä on ennestään yksi poika ja yksi tyttö, molemmat raskaudet aivan erilaiset. Tähän mennessä oireet on jotain siltä väliltä.. olisipa jännää jos sukupuoli olisi yllätys, joka vasta synnytyksessä selviää! :Heartblue:Heartpink
 
Minä toivon tyttöä, mies poikaa (minulla poika entuudestaan).

Esikoista odottaessa näin unia, että tulossa on poika, mikä sitten rakenneultrassa varmistui. Toivoin tyttöä ja unet jotenkin valmistelivat ajatukseen, että tuleekin poika.

Luin joskus tutkimuksesta, jossa hypnotisoiduilta raskaana olevilta naisilta, kysyttiin kumpaa sukupuolta lapsi on. Muistaakseni lähes kaikki tiesivät oikein:happy7.

Nyt ei ole ollu unia, eikä aavistuksia....
On vain väsymyslaughing7.
 
Minäkin kävin katsomassa tuon syntymäkalenterin ja tyttöä näytti. Jännä nähdä, pitääkö paikkansa :)
 
Minä oon melko vahvasti sitä mieltä että toinen tyttö tulee. Työkaveri tosin sanoi että hänellä tuli heti tunne että poika se on :)
tuo kiinalainen kalenteri kertoo että tulisi tyttö (tosin poika on edelliselle kuulle laitettu, ja alkukuussa tapahtunut niin katsotaan :wink ) ja esikoisen kohdalla tuo kyllä piti paikkaansa. :)
 
Mä oon alkanut ajatella kaikessa et pikkuveli sitä ja tätä. Tytöillekkin sanoin kun kömpivät mun viekkoon nukkumaan et miten teidän oikein sitten käy kun pikkuveli nukkuu äitin kainalossa :D ei paranis kovin puhua sillain, olis vähän totuttelemista kaikilla jos tulisikin tyttö :D
 
Mäkin itseasiassa puhun, että "pojat sitä ja tätä" tai kun kateltiin kämppiä netistä, niin "tossa ois poikien huoneet". :D Se tulee jotenkin ihan automaattisesti, vaikka kuitenkin on vähän sellanen olo että tyttö tulis. Oon myös jo nimennyt tän vauvelin Iinekseks. Heh, sekavaa!
 
Mä olin alkuunsa ihan varma että tyttö.. mut nyt ku näin ultrassa että oli riehakas tyyppi ni täti sano että poika. Ja sen jälkeen nähny unia että poika. Mutta ite mietin koko ajan että olis tyttö :)
 
Oireiden perusteella äitini ja hänen anoppinsa veikkasivat kovasti tyttöä ja mieskin jo miettii mikä annettaisiin neidille nimeksi
 
Mä en kyl osaa yhtään arvata kumpaankaan suuntaan. Edellisessä raskaudessa, kun päätettiin pitää yllätyksenä syntymään saakka, niin välillä oli tyttö-olo ja lähellä synnytystä poika-olo. Tyttö tuli:) Mun oireiden ja olon puolesta anoppi veikkasi tyttöä. Saapa nähdä:happy:
 
Kävin katsomassa myös tuon kiinalaisen syntymäkalenterin, sen mukaan ois poika tulossa. Meidän esikoinen on tyttö ja tuo kalenteri näytti tyttöä hänen tiedoillaan...
Mun ystävä laitto mulle viime viikolla viestin, että hän oli nähnyt unta että meillä synty poikavauva!!! Eikä todellakaan tiedä tästä raskaudesta, kuten ei kukana muukaan... :) Ihana pitää vain omana tietona.
 
Mulla ei oo mitään aavistuksia. Tytölle ois nimi valmiina, pojalle ei oikeastaan edes auttavasti tapailtuna :D Kiinalaiset veikkaa poikaa, mutta tuo toinen (kuvilla klikkailatava) testi antaa yhtä suuret mahikset kumpaankin. Toisaiseksi masu on "leveä", ei niinkään eteenpäin.
 
Minulla myös tuo kiinalainen testi näytti tyttöä mutta olo on kuten viimeksikin hyvin oireeton että poika varmaan. :)
 
Meillä hedelmöittymisen ajankohta on jossain tuossa huhti-toukokuun rajalla, ja kiinalaisen kalenterin mukaan huhtikuisesta tulisi poika ja toukokuisesta tyttö :D Esikoisen kohdalla kalenteri piti paikkaansa, tosin minulla itselläänkin oli vahva tyttöolo ja näin jo ennen raskautta unta pienestä tytöstä.

Tuntuu pahalta sanoa ääneen, mutta nytkin toivoisin tyttöä. Poika on kyllä ihan yhtä tervetullut :Heartred Pikkusiskosta olemme kaikki automaattisesti puhuneet ja äkkiä sitten korjanneet "tai pikkuveljeksi" :D
 
Näin viime yönä unta, jossa hoidin pitkätukkaista poikavauvaa. Onkohan meille sittenkin tulossa poika... Ennen raskaaksituloa näin unen, jossa kirjaston pöydällä minua odotti raskausaiheisia kirjoja, ja syystä tai toisesta menin sitten piiloon MIESTENvessaan :D Saa nähdä kumpi siellä on. Unet viittaavat poikaan, mutta oma tunne tyttöön. Vielä yli kuukausi maltettava.
 
Takaisin
Top