Poika- vai tyttövauva?

Aleksina

Näppärä viestien naputtelija
Olisi hauska tietää, onko muilla mitään ennakkoaavistusta kumpi siellä masussa asustaa?
Olisi myös hauskaa lisäillä tänne sitten, onko arvaus osunut oikeaan, kun ultrassa näkee kumpi sieltä löytyy / synnytyksen jälkeen. :)
 
Ei oikein vielä, tähän asti mennyt kuin tytöistä, mutta musta tuntuu et ajoitus vois viitata poikaan, ns. Täsmäisku oviksen aikaan xD
 
Mulla oli aluksi tosi vahva fiilis, että siellä olisi poika (melkein sitä toivotaankin, kun on talo täynnä tyttöjä), mutta nyt on alkanut hiipiä aavistus, että tyttöhän se siellä... Tiedä sitten. :)
 
Meillä ei oikein oo toivetta, kun on kumpiakin yhtäpaljon. Tämä nyt keikauttaa meidän perheen sukupuolien tasapainon suuntaan tai toiseen :D haluaisin ihan hulluna tietää silti kumpi tulee niin pääsis onpelemaan.
 
Mieheni tytär oli viikko ennen plussaa sanonut äidilleen että "mä saan ensi vuonna pikkusiskon" ilman että tietää asiasta mitään.. hänen äiti sit toki kysy että jaa oonkohan mä raskaana, mut silloin oli sanottava ei.. vähän spookyä, mutta saa nähä kumpi tulee :)
 
Ei vielä minkäänlaista tietoa kumpi tulossa ja hirveesti houkuttais se tietää jo! Molemmat kuitenkin puolison kanssa kateltu enemmän poikien vaatteita ja muutenkin alettu puhumaan masuasukista enemmän poikana ni joskohan se olisi jotain alitajunnan kertomaa. Tiedä sitä sitten kumpi tulee, mutta sillä ei väliä kunhan olisi terve :dummy::dummy1:
 
Mulla on ihan semmonen tunne, että meille tulee toinen poika :) en tiiä, mistä johtuu.
 
Mä veikkaan vahvasti tyttöä. Eilen kaverini, hetken päästä raskaudesta kuultuaan, sanoi että sille tuli yhtäkkiä sellanen visio että tyttövauva tulee. Samoin anoppi on julistanut jo varmaan kaksi vuotta sitten että meidän eka vauva on tyttö. Saa nähä osuuko ennustukset oikeeseen. :D
 
Mulla on jotenkin poikaolo, jos kuvittelen että tulisi tyttö, niin ajatus tuntuu jotenkin oudommalta :D
 
Mulla tyttöolo, ihan kiinalaisen syntymäkalenterin takia.. ja rajujen oireiden, edellisestä ei ollut oireita ja oli poika. Mutta nyt tullut jotenkin päähän kaksoset, mahan ja oireiden takia. Maanantaina selviää ultrassa onko yks vai kaks mukana :D
 
Mulla ei oikee ole tunnetta. Aluksi olin varma pojasta mutta nyt alkanut ehkä vähän muuttuun tyttöoloksi. Tosin mulla ei mitään oksentamista ole ollut niin kuin monella tyttöodottajalla on. Sormus testi näyttänyt nyt kahdesti tyttöä.
 
Mulla ei oikee ole tunnetta. Aluksi olin varma pojasta mutta nyt alkanut ehkä vähän muuttuun tyttöoloksi. Tosin mulla ei mitään oksentamista ole ollut niin kuin monella tyttöodottajalla on. Sormus testi näyttänyt nyt kahdesti tyttöä.

Mikä sormustesti? :)
 
Ihmemaanlapsi, maanantaina sitten heti ilmottamaan mitä näkyi!

Kiinalaisen syntymäkalenterin sekä tän vau.fi:n testin mukaan meille tulis tyttö :rolleyes: Saas nähä nyt sitten
 
Kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan meillä pitäisi olla kaksi poikaa ja kolmas olisi tulossa - epäilenpä vaan. Kaksi (neljä) tyttöä siis aikaisemmin joten eiköhän seuraavakin tyttö ole.
Sivuan vähän aiheesta, mutta kovasti jo mietityttää, että jättäisiköhän tässä raskaudessa tuon sukupuolen tiedustelun tekemättä ultrien aikaan? Todennäköistä on, että tämä mahdollinen tulija jää meidän viimeiseksi, niin olisihan se kiva kokea syntymässä se sukupuolen yllätys.. Onneksi vielä ehtii miettiä ja muuttaa mieltään!
 
Kaksi tyttöä löytyy jo, joten poika olisi toiveissa :happy: mutta tyttöä veikkaan kuitenkin tulevaksi :wink
 
Viimeks olin ihan varma et tulee poika kunnes ultrassa paljastui tytoksi. Nyt on olot ollu ihan samanlaiset ku viimeks alkuraskaudessa, joten varovasti ajattelen et vois olla tytto taas. Mies kylla toivois poikaa.
 
Ekaa odottaessa ei haluttu tietää sukupuolta mut rakenneultrassa ei ollut mitään mahdollisuutta olla tietämättä, vehkeet oli niin selkeästi esillä. :p

Toista ja kolmatta odottaessa sit kysyttiin ultraajalta sukupuolta kun haluttiin tietää. Tän kanssa varmaan kysytään myös. Haluisin kovasti toisen tytön, niin olis sit 2 molempia. :wink
 
Takaisin
Top