Poika vai tyttö olo ?

Ollaan osa tuolla leikkinurkan keskustelussa pohdittukin tätä samaa 😊

IItellä on siis poikaolo, on niin samanlainen olo ku esikoisen aikaan ja Bava on poika
 
Oho en tiennyt että keskustelu on jo olemassa.. anteeksi tästä keskustelun avauksesta
 
Takaisin
Top