Poika vai tyttö olo?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiinav
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja minähän pissin soodaan ja sehän kuohahti ja porisi kunnolla. Ja jos mies saa tietää tästä niin se kieltää multa internetin...

No mulle olisi poika tulossa noiden molempien testien mukaan :) 1.3. olis rakenneultra ja viimeistään totuus paljastuu heinäkuussa.

Olisikohan sillä jotain tekemistä virtsan happamuuden kanssa? Joskus lukenut jostain ehkä (:D) että kropan ph vaikuttaisi siihen, tarttuuko ns tyttö- vai poikasiittiöt paremmin... En tiedä onko tää mitään tutkittua faktaa tosin :D

No mulla on molempien mukaan poika!!! :) Soodaan tuli sellainen valkoinen vaahto joten kai se sillon kuohuu!! :) Isäntä pudisteli päätään... Eikai se vaan kuohu(meiläjän siis jo kolme poikaa)??? :) Hulluja koko sakki..... :)

Olisikohan sillä jotain tekemistä virtsan happamuuden kanssa? Joskus lukenut jostain ehkä (:D) että kropan ph vaikuttaisi siihen, tarttuuko ns tyttö- vai poikasiittiöt paremmin... En tiedä onko tää mitään tutkittua faktaa tosin :D

Tuon itsekin lukenu, ja tyttösiittiöt pärjää nimwnomaan happamammassa ympäristössä ja poikasiittiöt taas emäksisemmässä. Ruokasooda on emäksistä ja kuplii ilmeisesti silloin jos virtsakin on emäksistä. Neutraali/hapan virtsa ei sit ilmeisesti reagoi vaikka luulis kyl et vastakohdat reagois paremmin. En sit tiiä kuin tieteellinen tuoki testi on :D

Esim pissatulehduksessa on yleensä tosi emäksistä pissaa.... Joten onhan asioita mitkä vaikuttaa siihen! Mut onhan nämä hauskoja uskomuksia ja testejä!! :) Katotaan sit mikä oli oikein!! :)

Heh, pitihän munkin tuo soodapissatesti tehä. Mukava, kun täällä on muitakin "hulluja", en voisi kyllä kovin monelle kertoa pissanneeni juuri purkkiin jossa oli soodaa!! :DDD Tyttöä kumminkin lupaili, ei kuplinut ei... Vitsit, kun en ollut tietoinen kyseisestä testistä esikoisen aikana, olis nähny tuliko erimoinen tulos! :D Tyttöä lupaili myös tuo kiinalainen versio. Sen mukaan esikoisenkin olisi pitänyt olla tyttö :)

Naama ei kuki, oksentaa ei ole tarvinnut, ei ole kummemmin makean kuin suolaisen himokaan (vaan tasainen NÄLKÄ!). Esikoiseni on poika, ja ihan sama oli hänenkin kohdallaan. Oireiden perusteella veikkasin poikaa.

NITP-testi sanoi et tyttö on tulossa. :)

Pitäisköhän testata vielä tuota soodajuttua... Ihan vain koska utelias. :P

Eikö toi NIPT kerro sen suhteellisen luotettavasti? :D pitäisköhän sitä itekin tehdä noita kotitestejä.. En välttämättä halua ultrassa tietää, kumpi tulee, mutta arvuuttelu on hauskaa. :) Mä oon kaksi kertaa ollut ihan varma, että odotan poikaa, kaksi tyttöä mulla on. Nyt en tiedä, ei oo oikein mitään ajatusta kumpaankaan suuntaan. Tai vaihtelevasti molempiin suuntiin. :)

Edelliset poikaolot tuli ehkä siitä, että miehen sukuun ei ole syntynyt tyttöjä kahden edellisen sukupolven aikana. :)

Eikö toi NIPT kerro sen suhteellisen luotettavasti? :D pitäisköhän sitä itekin tehdä noita kotitestejä.. En välttämättä halua ultrassa tietää, kumpi tulee, mutta arvuuttelu on hauskaa. :) Mä oon kaksi kertaa ollut ihan varma, että odotan poikaa, kaksi tyttöä mulla on. Nyt en tiedä, ei oo oikein mitään ajatusta kumpaankaan suuntaan. Tai vaihtelevasti molempiin suuntiin. :)
NIPT-kertoo sukupuolen satavarmasti. Mutta tuota soodakikkaa epäilen. :P

Joo kokeile! Mieki haluun tietää. Jos sulla poreilee ni soodatesti on iha hevonhumppaa :D :D (niinku se muuten olis jotenki erityisen luotettava...);)

Takaisin