Merivesiväri
Kommentoinnin ninja
Oon jo menossa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ainakin mun ja mun veljen suhteen toi toimi, kun katoin äitin iän ja meijän hedelmöitysajankohdat :Dhttp://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/
Varmaan tämä? Mulla on liikaa vapaa-aikaa kun oon saikulla![]()
Olisikohan sillä jotain tekemistä virtsan happamuuden kanssa? Joskus lukenut jostain ehkä (:D) että kropan ph vaikuttaisi siihen, tarttuuko ns tyttö- vai poikasiittiöt paremmin... En tiedä onko tää mitään tutkittua faktaa tosin :D
NIPT-kertoo sukupuolen satavarmasti. Mutta tuota soodakikkaa epäilen. :PEikö toi NIPT kerro sen suhteellisen luotettavasti? :D pitäisköhän sitä itekin tehdä noita kotitestejä.. En välttämättä halua ultrassa tietää, kumpi tulee, mutta arvuuttelu on hauskaa. :) Mä oon kaksi kertaa ollut ihan varma, että odotan poikaa, kaksi tyttöä mulla on. Nyt en tiedä, ei oo oikein mitään ajatusta kumpaankaan suuntaan. Tai vaihtelevasti molempiin suuntiin. :)
Kokeile! :D Mä haluun kuulla ihan mielenkiinnosta.NIPT-kertoo sukupuolen satavarmasti. Mutta tuota soodakikkaa epäilen.![]()