Poika vai tyttö? -arvausketju

RU:ssa käyty ja minun kohdallani arvaus osui myös oikeaan, eli voi vaihtaa mun tiedot tälleen:

Mäntyomena / tyttö (80%) / tyttö / ?

Katsotaan, kumpi sieltä sitten kesäkuussa ulos pullahtaa, kun ei ultraaja ihan varmaksi tuota luvannut, mutta ei löydetty pippeliä, joten tyttö se mitä ilmeisimmin on :Heartpink
 
Kokemusta siis tosiaan löytyy :) vauva on onnekas kun pääsee noin lapsirakkaaseen perheeseen ja saa paljon sisaruksia ♡
 
Mulla alkaa olla nyt vahva tyttöepäily! Vatsa "roikkuu" nyt alhaalla ja on tuollainen röllykkä, kun viimeksi poikaa odottaessa vatsa oli pystyssä ja pinkeä! :D muutenkin odotus on nyt erilaista. Eli muutan arvaustani: Karolina/tyttö/75%
 
Rakenneultra on maanantaina ja vielä mietin, että tuleekohan se sukupuoli sieltä esiin heti. Emme sinänsä haluaisi tietää, koska a) kumpikin sukupuoli on tervetullut ja b) joskus on kivaa odottaa yllätystä :grin :) Mutta ei siitä haittaakaan olisi vaikka saisimmekin tietää.

Arvelin alussa, että tyttö tulisi, mutta jossain vaiheessa aloin tuntemaan vahvasti poika-viboja. Ennen raskautta olin nähnyt lukemattomia unia raskaudesta ja syntyneistä vauvoista, jotka kaikki olivat siis tyttöjä.
Mutta nyt olen nähnyt myös poikauniakin ja siitä lähtien olen miettinyt että saattaiskohan olla poikakin.
Toisaalta sitten taas kallistun siihen tyttöön.. muksun syke nimittäin heiluu siinä 145-155 välillä, pahoinvointia on ja on osittain edelleenkin ja kasvotkin kukkii. Mutta kiinalainen testi näytti poikaa. Tai riippuu miten sen tulkitsee.. sen voi tulkita tytöksikin.. Mene ja tiedä :wacky:

Tämän hetken arvioni on 60% tytön suuntaan :grin vähän vahvempi siis kuin viimeksi..

Ja jostain syystä miehenikin on aika varma että tyttö sieltä tulee :grin:confused::p en tiedä mistä moinen ajatus :grin mutta tämän takia arvelen että todennäköisemmin tyttö :grin saa nähdä miten käy :wink
 
SnowFlake1/poika (80%)/?/?

Mitään testejä en oo viel tehny, ru parin viikon päästä ja katsotaan sitten kumpi siellä kelluu! :D Poika olo kyllä on, mutta kumpi vain on tervetullut ja kauan odotettu! :Heartred
 
Itsellä olis kyllä tyttöolo :) 80%. poikien kohdalla raskaudet olleet ihan superhelppoja, nyt vähän joka paikka renaa koko ajan ja päätä särkee. No, ylihuomennahan sen sitten tietää. Jos ei silloin niin 4d-ultrassa sitten 22. viikolla :)
 
Karolina/tyttö(75%)/tyttö/?
Eilen käytiin ultrassa ja tuntuma osui oikeaan! Aluksihan olin ihan varma pojasta, mutta sitten se alkoi muuttua raskauden edetessä :)
 
Meille luvattiin ultrassa poikaa, enpä ollut yllättynyt :D
Eli mulle voi muokata rivin: niba / poika (100%) / poika / ?
 
Esikoisen alkuraskaudesta muistan väsymyksen ja närästyksen..ja toki senkin, että piti syödä tasaisesti ettei tullut huono olo. Poika tuli.

Nyt oli alussa hurja väsymys joka meni ohi. Joka ilta olen ollut ihan horkassa, palelu on ihan jäätävää. Ja pahoinvointi on ollut läsnä aamuisin. Toisina aamuina on hyvä olla, seuraavana on huono olo joka helpottaa kun syö ja sitten on aamuja jolloin ei auta vaikka syö kun kaikki tulee pihalle. Uskaltaisinkohan veikata nyt tyttöä? Ihan hitusen kallistun tytön puoleen...

jopon/ tyttö/ 60%


No eipä olisi voinut enempää pieleen mennä :D Toinen poikahan sieltä on meille tulossa :Heartred
 
Muutokset lisätty :)

Olen lähdössä huomenna hieman yli viikoksi reissuun, ja sinä aikana en valitettavasti pääse listaa päivittämään. Mutta päivittelen taas, kun kotiudun.
 
Täällä meni kyllä arvaukset niin pieleen. Poika olisi tulossa eli

Felicity/tyttö/80%/poika/?
 
Takaisin
Top