Podcast -vinkit

Marraskuunlapsi

Jostain jotain jo tietävä
Marraskuiset 2026
Tosta kirjavinkkikeskustelusta inspiroituneena, pitäisikö tähän koota, jos jollain on tiedossa raskaus-aiheisia podcasteja tai yksittäisiä jaksoja? Itseä kiinnostaisi kuunnella, mutta en ole oikein löytänyt mitään!

Hei tää onkin hyvä! Tulee enemmän podcasteja kuunneltua niin aihe kiinnostaa ehdottomasti 🙋‍♀️

Otin kuunteluun Kätilön kahvitunti! Mutta selaan otsikoista vain itselle ajankohtaisia aiheita. Onko muita true crime -podien ystäviä 😬 Vuosia oon niitä kuunnellut eikä vielä ainakaan tunnu että raskaus aiheuttaisi sen ettei enää kiinnostaisi. Tulee kuunneltua Jäljillä, Maanantaimysteeri, Murha joka tapahtui, Joku tietää jotain, Myyrä, I don't like mondays...

Otin kuunteluun Kätilön kahvitunti! Mutta selaan otsikoista vain itselle ajankohtaisia aiheita. Onko muita true crime -podien ystäviä 😬 Vuosia oon niitä kuunnellut eikä vielä ainakaan tunnu että raskaus aiheuttaisi sen ettei enää kiinnostaisi. Tulee kuunneltua Jäljillä, Maanantaimysteeri, Murha joka tapahtui, Joku tietää jotain, Myyrä, I don't like mondays...
Siis mä kuuntelin ennen jotain murha-podcastia ja se oli paras, mutta jäi pois kun jossain vaiheessa pelotti olla yksin töissä aamuvarhain 😅 Pitäis ottaa taas kuunteluun, mutta mulla on aikaa kuunteluun yleensä vaan nukkumaan mennessä eikä se ole sen parempi vaihtoehto. Mulle ei taas uppoa podcastina mitkään raskaus- tai vanhemmuusaiheet.

Kätilön kahvitunti on ihana! Kuuntelin toisessa raskaudessa tosi paljon ja siellä tuli silloinkin uutta tietoa. 🫶🏻

Mä kuuntelen true crime -podeja yleensä kylvyssä... Tulee ihan Hitchcockin Psycho mieleen :rolling:

Petra Oliin ja Arttu Seppälän podin ykkösjakson raskausaihe resonoi ainakin itelle, liittyen toiseen raskauteen pienellä aikavälillä ja (urheilijan) kehon muutokseen.

Hei täytyykin ottaa kuunteluun joka podcast, en niitä ole aiemmin kuunnellut mutta aiheesta voisi olla kaikkea kivaa podcasteissa 😍

Takaisin