Podcast -vinkit

Marraskuunlapsi

Jostain jotain jo tietävä
Marraskuiset 2026
Tosta kirjavinkkikeskustelusta inspiroituneena, pitäisikö tähän koota, jos jollain on tiedossa raskaus-aiheisia podcasteja tai yksittäisiä jaksoja? Itseä kiinnostaisi kuunnella, mutta en ole oikein löytänyt mitään!

Hei tää onkin hyvä! Tulee enemmän podcasteja kuunneltua niin aihe kiinnostaa ehdottomasti 🙋‍♀️

Otin kuunteluun Kätilön kahvitunti! Mutta selaan otsikoista vain itselle ajankohtaisia aiheita. Onko muita true crime -podien ystäviä 😬 Vuosia oon niitä kuunnellut eikä vielä ainakaan tunnu että raskaus aiheuttaisi sen ettei enää kiinnostaisi. Tulee kuunneltua Jäljillä, Maanantaimysteeri, Murha joka tapahtui, Joku tietää jotain, Myyrä, I don't like mondays...

Otin kuunteluun Kätilön kahvitunti! Mutta selaan otsikoista vain itselle ajankohtaisia aiheita. Onko muita true crime -podien ystäviä 😬 Vuosia oon niitä kuunnellut eikä vielä ainakaan tunnu että raskaus aiheuttaisi sen ettei enää kiinnostaisi. Tulee kuunneltua Jäljillä, Maanantaimysteeri, Murha joka tapahtui, Joku tietää jotain, Myyrä, I don't like mondays...
Siis mä kuuntelin ennen jotain murha-podcastia ja se oli paras, mutta jäi pois kun jossain vaiheessa pelotti olla yksin töissä aamuvarhain 😅 Pitäis ottaa taas kuunteluun, mutta mulla on aikaa kuunteluun yleensä vaan nukkumaan mennessä eikä se ole sen parempi vaihtoehto. Mulle ei taas uppoa podcastina mitkään raskaus- tai vanhemmuusaiheet.

Kätilön kahvitunti on ihana! Kuuntelin toisessa raskaudessa tosi paljon ja siellä tuli silloinkin uutta tietoa. 🫶🏻

Mä kuuntelen true crime -podeja yleensä kylvyssä... Tulee ihan Hitchcockin Psycho mieleen :rolling:

Takaisin