Tosta kirjavinkkikeskustelusta inspiroituneena, pitäisikö tähän koota, jos jollain on tiedossa raskaus-aiheisia podcasteja tai yksittäisiä jaksoja? Itseä kiinnostaisi kuunnella, mutta en ole oikein löytänyt mitään!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siis mä kuuntelin ennen jotain murha-podcastia ja se oli paras, mutta jäi pois kun jossain vaiheessa pelotti olla yksin töissä aamuvarhainOtin kuunteluun Kätilön kahvitunti! Mutta selaan otsikoista vain itselle ajankohtaisia aiheita. Onko muita true crime -podien ystäviäVuosia oon niitä kuunnellut eikä vielä ainakaan tunnu että raskaus aiheuttaisi sen ettei enää kiinnostaisi. Tulee kuunneltua Jäljillä, Maanantaimysteeri, Murha joka tapahtui, Joku tietää jotain, Myyrä, I don't like mondays...
Mä kuuntelen true crime -podeja yleensä kylvyssä... Tulee ihan Hitchcockin Psycho mieleenOtin kuunteluun Kätilön kahvitunti! Mutta selaan otsikoista vain itselle ajankohtaisia aiheita. Onko muita true crime -podien ystäviäVuosia oon niitä kuunnellut eikä vielä ainakaan tunnu että raskaus aiheuttaisi sen ettei enää kiinnostaisi. Tulee kuunneltua Jäljillä, Maanantaimysteeri, Murha joka tapahtui, Joku tietää jotain, Myyrä, I don't like mondays...