mä sain ekan haaleen positiivisen 3+5 ja edellisessä 3+4 eli ihan hyvin voi näkyä :)Huomenna ois rv3+5 , mitä luulette näkyiskö raskaus jo jos raskaana olen? Eli kehtaanko tehä ekan raskaustestin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mä sain ekan haaleen positiivisen 3+5 ja edellisessä 3+4 eli ihan hyvin voi näkyä :)Huomenna ois rv3+5 , mitä luulette näkyiskö raskaus jo jos raskaana olen? Eli kehtaanko tehä ekan raskaustestin?
mä sain ekan haaleen positiivisen 3+5 ja edellisessä 3+4 eli ihan hyvin voi näkyä :)
Huomenna ois rv3+5 , mitä luulette näkyiskö raskaus jo jos raskaana olen? Eli kehtaanko tehä ekan raskaustestin?
Mäkin tein yhen testin, nyt pitäis olla 4+1 vissiin. Ja ei vieläkään leffaviivat. Mutta muistelen, että mulla menikin viimeksikin tovi ennen kuin hormonit hyökkäs kunnolla ylös. Se alkio on siellä kaikkineen pikkuruinen, että hormonin eritys on vielä vähäistä. Kyllä se kohta vauhdittuu. :) <3miten musta tuntuu että kauheen hitaasti tummuu testiviiva.. onhan se nyt selkeesti tummempi ku pari pv sitten mut pitäiskö olla selkeempi jo rv4+3?