Plussia!

126ae0655b4728329a39f07669023b5c
miten musta tuntuu että kauheen hitaasti tummuu testiviiva.. onhan se nyt selkeesti tummempi ku pari pv sitten mut pitäiskö olla selkeempi jo rv4+3 :( ?

miten musta tuntuu että kauheen hitaasti tummuu testiviiva.. onhan se nyt selkeesti tummempi ku pari pv sitten mut pitäiskö olla selkeempi jo rv4+3 :( ?
Mäkin tein yhen testin, nyt pitäis olla 4+1 vissiin. Ja ei vieläkään leffaviivat. Mutta muistelen, että mulla menikin viimeksikin tovi ennen kuin hormonit hyökkäs kunnolla ylös. Se alkio on siellä kaikkineen pikkuruinen, että hormonin eritys on vielä vähäistä. Kyllä se kohta vauhdittuu. :) <3
Oliks se niin, että joka toinen päivä suunnilleen tuplaantuis hormonin määrä?

• Tykkään
Reaktiot: hme
Piti vielä tänään testata digillä ja sain kuin sainkin se raskaana 2-3, voi olla että mennään ihan 28pv kierron mukaan vaikka yleensä ollutkin 26 tai sit nää digit vähän heittää (edellinen ei ollut aamupissastakaan). Nyt olis siis 4+4 tai 4+6.

Kiitos tsempeistä! Nyt jätän hetkeks testailut ja katon ensviikolla uusiks :) tässähän sekoo muuten :D

Täällä ei viivat vahvistu. Hmmm... käytössä on one stepin herkemmät mielestäni. Voiskohan cb.n digiovistestistä päätellä mitään? Niistä viivoista esim.? Niitä olisi kaapissa ja yksi os.n ovistesti myös.

Hei,

Torstaina illalla vihloi todella voimakkaasti alavatsalla ja vaikka se voikin olla normaalia, niin huoli jäi, kun on km taustaa. Yleensä vielä km:t olleet keskeytyneitä niin ettei ole tullut itsestään ulos. Tänään tein testin, joka näytti vain 2-3 viikkoa raskaana, vaikka pitäisi olla jo testin mukaan 3+, kun viikkoja perinteisesti laskettuna 5+2. Vai voiko olla vielä normaalia, onko muilla ollut nämä testit epämääräisiä? Oireista vielä pahoinvointia, mutta rinnat eivät enää niin hellät. Huolettaa. Ottaakohan ne tarkistukseen ennen joulua neuvolan kautta ilman vuotoa?

Liitteet

• IMG_20171216_113401.jpg
    IMG_20171216_113401.jpg
    567.3 KB · Katsottu: 43
Gunvor one stepin ovistesti näyttää vahvaa plussaa, kun raskaustesti on vielä vähän haalea. Eli eipä hirveästi voi siitä päätellä. CB viikkodigi on hyvä aluksi eli ekoina viikkoina.

TiPi, yleisesti sanoisin, että eivät ota. Ikävä että on epävarma tunne, toivotaan kuitenkin, että raskaus jatkuu normaalisti. Nuo viikot on suuntaa antavia, eikä niihin kannata liiaksi takertua yhden testin perusteella.

TiPi mulla toi digitesti näytti viikoilla 5+3 (kuukautisista laskettuna) vielä 2-3. Kiusasin itseäni ja tein hätäpäissäni 5+6 päiväpissasta uuden, edelleen 2-3. Nyt tein torstaina aamulla viikoilla 6+1 niin sain ruutuun ton 3+. Eli ei välttämättä näytä ihan niin kuin kuuluis.

Itse odottelen ensi viikon torstain ultraa. Sillon viikkoja 7+1. Saa sitten kattoa millä mielellä joulua vietetään. Mulla on niin oireeton tää raskaus, ettei meinaa uskoa millään. Ja se aiheuttaa myös huolta, vaikka pitäisi kai olla vaan tyytyväinen.

Niissä digitesteissä on viitearvot raskaushormonille, ja kun tietty hormonimäärä ylittyy niin näyttää 2-3vk ja kun seuraava raja ylittyy niin näyttää 3+. Se miten nopeasti hormonimäärä elimistössä nousee on yksilöllistä, joten sokeasti ei pidä luottaa digitestin lukemaan.
Itse suosisin mieluummin sitä, että uhraisin muutaman liuskan useamman päivän ajalla ja olisin tyytyväinen kun näkisin viivan vahvistuvan kerta kerralta. :)

Takaisin