Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on myös aamun ekasta haaleimmat. Lisäksi sellanen superherkkä näytti ihan hailukkaa viivaa, kun taas pregcheckin testistä tuli ihan kunnollinen.Noilla päivillä mä sain vaan kahteen merkkiin plussaa ja muut negaa. Säikähdin myös. Ja mulla aamun ekasta kaikista haaleimmat viivat ollu. Tsemppiä ja malttia!
Eilen testasin cb digillä sekä first responsen 6 days earlier -testillä, joka käsittääkseni on kaikkein herkin mitä löytyy.
Varmaan, mutta jos useamman vuoden yrittää sitä lasta saada niin kyllä niitä testejäkin kuluu... nimerkillä sain 12 vuodessa 2 lasta.Teillä menee omaisuus noihin testeihin
Hirvi, onko menkat jo selkeästi myöhässä? Toivotaan, että viiva lähtisi vielä vahvistumaan, vahvistumistahan ei välttämättä tapahdu joka päivä.
Tämän aamun testit olivat kyllä todella masentavaa katseltavaa... En tiedä selittyykö enää haaleammalla pissalla :-( Tulisi nyt edes joku selvyys tähän asiaan, alkaisi vuoto jos on alkaakseen ettei tarvitse arpoa. En viitsisi turhaan vältellä lääkkeitä ja ottaa liian suurta tyroksiiniannosta.
Älä turhaan vielä panikoi:)Ei ole. Tänään vasta olisi pitänyt alkaa.