Plussanneita? :)

Clearbluen digi ja sitten 3 erittäin huonoa muuta testiä. Näyte oli tosiaan aika laimea. Täytyy katsoa vielä huomisaamuna. Mutta luulen että tämä päänsärkykin saattaa johtua hormonien laskusta.
 
Eilen testasin cb digillä sekä first responsen 6 days earlier -testillä, joka käsittääkseni on kaikkein herkin mitä löytyy.
 
Noilla päivillä mä sain vaan kahteen merkkiin plussaa ja muut negaa. Säikähdin myös. Ja mulla aamun ekasta kaikista haaleimmat viivat ollu. Tsemppiä ja malttia!
Mulla on myös aamun ekasta haaleimmat. Lisäksi sellanen superherkkä näytti ihan hailukkaa viivaa, kun taas pregcheckin testistä tuli ihan kunnollinen.
 
Eilen testasin cb digillä sekä first responsen 6 days earlier -testillä, joka käsittääkseni on kaikkein herkin mitä löytyy.

Joo mä en saanut first responseen, predictot earlyyn tai one stepin 10mlu testeihin mitään. Koska ekana tietysti testasin niillä kun väitetään herkiksi. PC ja apteekin ultra näyttivät selkeää viivaa kyllä. Koska testaat uudestaan? Kokeile PC on kaikista herkin mun mielestä vaikkei 10mlu testi olekkaan.
 
Taisin panikoida turhaan. Mittasin päikkäreiden jälkeen uudestaan. Eikös tämä ole jo plussa (PC)? Minusta liian vahva viivanpaikaksi. Ostin myös rfsu:n ja CB:n, mutta en taida tuhlata niitä koska mielestäni tämäkin näyttää plussaa.
687cba264fd517c67a81d4956c518ded
 
Kyllä minä ainakin kaksi viivaa näen, Hirvi. Sanoisin, että plussa siis. :joyful:
 
Kyllä toinen viiva näkyy Hirven testissä. Itsellä oli jotain david liuskoja jotka oli ihan kuraa. Niillä haamujen esiäiti vasta päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Pc näytti paljon aiemmin ja cb.
 
Näkyy ihan selkeästi väriä toisessakin viivassa hirven testissä. Varovaisesti onnittelen, plussalta vaikuttaa :happy:
 
Mutta ei se elämä halpene sen plussan jälkeenkään. Ahkera testailu todistaa että on varaa ottaa vauvakin vastaan. :D:D:D Näin sanoi mulle neuvolantäti kun kirosin sitä että testeihin on menny varmaan edullisen auton verran rahaa. :cool::D
 
Tämän aamun testit olivat kyllä todella masentavaa katseltavaa... En tiedä selittyykö enää haaleammalla pissalla :-( Tulisi nyt edes joku selvyys tähän asiaan, alkaisi vuoto jos on alkaakseen ettei tarvitse arpoa. En viitsisi turhaan vältellä lääkkeitä ja ottaa liian suurta tyroksiiniannosta. :confused:
 
Hirvi, onko menkat jo selkeästi myöhässä? Toivotaan, että viiva lähtisi vielä vahvistumaan, vahvistumistahan ei välttämättä tapahdu joka päivä.
 
Tämän aamun testit olivat kyllä todella masentavaa katseltavaa... En tiedä selittyykö enää haaleammalla pissalla :-( Tulisi nyt edes joku selvyys tähän asiaan, alkaisi vuoto jos on alkaakseen ettei tarvitse arpoa. En viitsisi turhaan vältellä lääkkeitä ja ottaa liian suurta tyroksiiniannosta. :confused:

Kuukautistenalkamispäivänä niin en mä saanut aamuisin testeihin mitään. Ainoastaan iltapäivällä tai illalla. En tiedä miksi vaikka aamuisin pitäisi olla paras testipissa mutta ei. Oli jo dpo15 kun aamutestailut näytti selkeää haamua. Toivottavasti kaikki on kumminkin hyvin sullakin..
 
Toivotaan Hirvi, että viiva lähtee vielä vahvistumaan! Digiin oot kuitenkin saanut jo positiivisen tuloksen ja koska raskaushormonin nousu on niin yksilöllistä, selkeä plussa muihin testeihin voi vielä antaa odotuttaa itseään. Tsempit piinailuun, voin kuvitella miten ristiriitaiset fiilikset siellä varmasti on!
 
Tsemppiä Hirvi! Mä oon edelleen sitä mieltä, että noi liuskatestit on jokseenkin huonoja. Varsinkin rfsu on musta luotettava testi vasta, kun menkat on muutaman päivän jo myöhässä. Jos digi on näyttänyt plussaa niin luottaisin kyllä siihen :)

Mulla esimerkiksi tässä raskaudessa ya:n oma testi näytti selkeetä plussaa edellisenä päivänä kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Rfsu halpistesti näytti niin olematonta viivaa, että en ois plussaks ees laskenut, en ois mitenkään saanut siitä kännykällä sellasta kuvaa että viiva ois näkynyt myös kuvassa. Tein muutaman päivän päästä uudestaan rfsu testin ja nyt näkyi jo plussa, mutta ei vieläkään mitenkään kirkuvan punainen viiva. Yks testi on vielä heikkoa hetkeä varten jemmassa, en tiedä näyttäiskö edelleenkään kunnon leffaviivaa..
 
Takaisin
Top