Plussanneita? :)

Soita ehdottomasti neuvolaan! Terkkarin hoitsut ei välttämättä oo niin perillä raskauteen liittyvistä asioista, kun taas neuvolan hoitajilta ja lääkäreiltä luulisi löytyvän ajantasalla olevaa tietoa! Mulla siis Thyroxin aloitettiin nimenomaan neuvolan kautta.

Kiva.. soitan neuvolaan aamusta! Koska luin kyllä heti kauheita tarinoita siitä mitä kilpparinvajis voi aiheuttaa raskaana ollessa. Kaikkea ei aina pitäisi googlettaa.. :cool:
 
Mulla viimeksi vajaatoiminta todettiin vasta vähän ennen synnytystä, vaikka oireita oli pitkän aikaa. Silloinkin itse vaadin pääsyä verikokeisiin..
 
Kiva.. soitan neuvolaan aamusta! Koska luin kyllä heti kauheita tarinoita siitä mitä kilpparinvajis voi aiheuttaa raskaana ollessa. Kaikkea ei aina pitäisi googlettaa.. :cool:
Google on kiva kaveri, mutta joskus sieltä saa vaa hirveen paniikin itelleen päälle - tiedän kokemuksesta.. Mutta älä mieti niitä kauhuskenaarioita, tuskin on mitään hallaa ehtinyt tuo aiheuttaa :) Nyt vaan neuvolan kautta lääkitys kuntoon. Hyvä kun oot ite skarppina ja vähän kyseenalaistat, jos tuntuu et ohjataan väärin!
 
Google on kiva kaveri, mutta joskus sieltä saa vaa hirveen paniikin itelleen päälle - tiedän kokemuksesta.. Mutta älä mieti niitä kauhuskenaarioita, tuskin on mitään hallaa ehtinyt tuo aiheuttaa :) Nyt vaan neuvolan kautta lääkitys kuntoon. Hyvä kun oot ite skarppina ja vähän kyseenalaistat, jos tuntuu et ohjataan väärin!

Joo kyllä tässä kohtaa ois niin paljon helpompaa asettaa joku googlausesto niin ei menisi yönpikkutunnit aiheuttaen stressiä. Nyt relaan ja selvitän asian huomenna. Kiitos !
 
Heippa! Täällä myös plussattiin kuun puolessavälissä ja nyt rv 6+3 omien laskujen mukaan menossa! Ens viikolla olis ensimmäinen neuvolakäynti ja varhaisultra:happy: en malta odottaa, että masu alkais jo kasvaa! Yksi keskenmeno takana viime kuussa ja nyt uusi yritys, samaan aikaan iso pelko uudesta keskenmenosta..
 
Onnea plussasta Pätkis2019! Tuo menetyksen pelko alkuraskaudessa on kyllä pääkopalle aikamoinen koettelemus, toivotaan että nyt tällä kertaa kaikki menis hyvin!
 
Kiitos! Juu, täytyy vaan yrittää olla stressaamatta ja miettimättä liikaa asioita, kun niille ei aina voi itse tehdä mitään:) tekisi niin paljon jo mieli ostella vauvalle kaikkea, mutta ehkä kannattaa malttaa että eka kolmannes tulee täyteen:happy:
 
Just tätä asennetta oon itsekin yrittänyt omaksua. Kai ne menetykset on sitten jotain opettaneet ymmärtämään, ei näihin vaan voi itse vaikuttaa.
 
Just tätä asennetta oon itsekin yrittänyt omaksua. Kai ne menetykset on sitten jotain opettaneet ymmärtämään, ei näihin vaan voi itse vaikuttaa.
Ja harmillista kyllä keskenmenot ovat paljon yleisempiä kuin mitä kansan keskuudessa luullaan. Menettämisen pelko on mukana koko raskauden ja sen jälkeen koko pienoisen elämän :eek:

Täällä plussattiin 1.1, km elokuun alussa. Esikoinen tuhisee vieressä :shy:
 
Varmaan kuukauden päivät oon jo seurannut tätä syyskuisten palstaa ja plussanut vuodenvaihteessa, joten josko nyt viimein liittyisi sitten mukaan.. :) Alkuraskauden ultrassa käyty keskiviikkona ja yks tyyppi löytyi mahasta, joten eiköhän se nyt viimein tee tästä vähän todellisempaa näin vuoden yrittämisen jälkeen.:rolleyes:
 
Täälläkin jo vähän aikaa taustalla seuranneena uskaltaa jo ehken :) ilmoittautua mukaan. Maanantain alkuraskauden ultrassa varmistui, että alien on oikeassa paikassa, sydän sykkii ja koko vastaa viikkoja. Vähän voi siis jo huokaista ennen nt-ultraa.
Taustalla vuodelta 2016 geneettinen keskeytys ja tuulimuna/kkm.
Nyt mennään rv 8+3 ja la olis 21.9.2019. Toivotaan siis, että kaikki menee hyvin ja tää jatkuva pahaolo helpottais pikkuhiljaa. :yuck:
 
Takaisin
Top