Plussanneita? :)

Taidanpa kuulua tähän syyskuisten ryhmään. Harmittaa olla niin varovaisen toiveikas ettei uskalla edes ilota positiivisesta raskaustestistä, varsinkin kun ei mitään varsinaista syytä huoleen ole (suuri määrä keskenmenoja ystäväpiirissä lähinnä ehkä alitajuisesti huolettaa).
Plussatestin tein pian joulun jälkeen ja uskoisin että tänään on suunnilleen 5+0.
Tänään varasin ajan parin viikon päähän varhaisultraan yksityiselle sekä ensimmäisen neuvolakäynnin varhaisultrasta viikon päähän. Jospa sitä sallisi varhaisultran jälkeen (mikäli kaikki hyvin) itsensä jo enemmän iloita ja suunnitella tulevaa?
 
Taidanpa kuulua tähän syyskuisten ryhmään. Harmittaa olla niin varovaisen toiveikas ettei uskalla edes ilota positiivisesta raskaustestistä, varsinkin kun ei mitään varsinaista syytä huoleen ole (suuri määrä keskenmenoja ystäväpiirissä lähinnä ehkä alitajuisesti huolettaa).
Plussatestin tein pian joulun jälkeen ja uskoisin että tänään on suunnilleen 5+0.
Tänään varasin ajan parin viikon päähän varhaisultraan yksityiselle sekä ensimmäisen neuvolakäynnin varhaisultrasta viikon päähän. Jospa sitä sallisi varhaisultran jälkeen (mikäli kaikki hyvin) itsensä jo enemmän iloita ja suunnitella tulevaa?

Mulla vähän sama, että en oikein uskalla iloita vielä. Odotan kans, että varhaisultra toisi vähän iloa :) viimeksi kun menin varhaisultraan siellä todettiin tuulimunaraskaus, niin vähän jännittää.
 
Mulla vähän sama, että en oikein uskalla iloita vielä. Odotan kans, että varhaisultra toisi vähän iloa :) viimeksi kun menin varhaisultraan siellä todettiin tuulimunaraskaus, niin vähän jännittää.

Auppa. Kun sulla oli se tuulimunaraskaus, olivatko oireet ihan normaalit raskausoireet ja olivatko testien plussatkin ihan normaalin vahvat? Toivotaan, että nyt menisi kaikki hyvin :)
 
Täällä jäi kemialliseksi :sad001 Viiva haaleni lopulta negaan. Nyt odotellaan uuden kierron alkua, piinallista sekin. Tsemppiä odotukseen kaikille!
 
Auppa. Kun sulla oli se tuulimunaraskaus, olivatko oireet ihan normaalit raskausoireet ja olivatko testien plussatkin ihan normaalin vahvat? Toivotaan, että nyt menisi kaikki hyvin :)

Mulla oli silloin tosi voimakkaat raskausoireet ja testinkin viiva lävähti samantien näkyviin. Että nyt jotenkin huolestuttaa, kun oireita ei oo ja viivat on olleet haaleampia. Juuri kävin ostamassa uudet testit ja aion tehdä, kunhan taaperolta kykenen :wink
 
Täällä jäi kemialliseksi :sad001 Viiva haaleni lopulta negaan. Nyt odotellaan uuden kierron alkua, piinallista sekin. Tsemppiä odotukseen kaikille!

Voi ei :sad001 milloin teit ekan positiivisen ja miten pian alkoi testi haaleta?
 
Ai kauheeta mä oon tehnyt vaan yhden testin ja nyt tuli sellanen olo, että pakko mennä ostaa huomenna testi! Ois kyllä kamalaa jos oliskin nega :sad001 Tsemppiä kaikille jotka ovat joutuneet pettymään.
 
Ai kauheeta mä oon tehnyt vaan yhden testin ja nyt tuli sellanen olo, että pakko mennä ostaa huomenna testi! Ois kyllä kamalaa jos oliskin nega :sad001 Tsemppiä kaikille jotka ovat joutuneet pettymään.

Niin mäkin ekassa ja tokassa raskaudessa tein vaan yhden, kun muut vaihtoehdot ei käyneet mielessä. Nyt oon tehnyt viis :D ja joo tämän päivän viides oli jo oikein tumma viiva, et ehkä tää on totta :) enempää en tee.
 
Mä taas esikoisesta testailin enemmän kun tärppäsi ekasta kierrosta ja olin varautunut yrittämään pidempään ja olin ostanut testejä varastoon :D tällä kertaa koitin ostaa maltillisesti koska kun yritettiin 10 kk tätä toista ja jos testejä on jemmassa niin niitä malttamattomana sitten käyttää koska "siellä keskustelupalstallakin jollain oli näkynyt plussa dpo 3" nyt ei sitten ollut kaapissa kuin yks testi. Onneks on tullut vähän enempi jo raskausoireita!
 
Varovasti tulen kurkkimaan. Marraskuun lopulla todettiin varhainen keskenmeno, menkkoja ei ehtinyt tulla välissä ja raskaustesti näytti ekan kerran haaleaa plussaa 31.12. :Heartred Ensimmäinen neuvolakäynti olis 25.1., neuvolan laskujen mukaan (km:n ensimmäisestä vuotopäivästä laskien) 5+1, mutta oviksen bongasin viime kuussa ja sen mukaan olis vasta 4+1. Ei oikein uskalla iloita vielä. :sorry: Miehen kanssa sovittiin, että ekan neuvolan jälkeen (rv 7+1/8+1) varataan aika alkuraskauden ultraan.
 
Voi ei :sad001 milloin teit ekan positiivisen ja miten pian alkoi testi haaleta?

Dpo 12 digi sanoi raskaana 1-2, dpo 13 oli liuskassa haamu. Dpo 15 haamu oli jo hyvin haalea, vaikka digi sanoi vielä 1-2. Dpo 17 liuska negaa ja digi negaa, uusi kierto alkoi 4 päivää myöhässä. Plaah, mutta nyt uusi yritys!
 
Varovasti tulen kurkkimaan. Marraskuun lopulla todettiin varhainen keskenmeno, menkkoja ei ehtinyt tulla välissä ja raskaustesti näytti ekan kerran haaleaa plussaa 31.12. :Heartred Ensimmäinen neuvolakäynti olis 25.1., neuvolan laskujen mukaan (km:n ensimmäisestä vuotopäivästä laskien) 5+1, mutta oviksen bongasin viime kuussa ja sen mukaan olis vasta 4+1. Ei oikein uskalla iloita vielä. :sorry: Miehen kanssa sovittiin, että ekan neuvolan jälkeen (rv 7+1/8+1) varataan aika alkuraskauden ultraan.

Mulla sama. Marraskuussa keskenmeno jonka jälkeen ei ehtinyt tulla kuukautisia. Toivotaan nyt parasta :Heartred
 
Sain elämäni ekan plussan jouluaattona, paras joululahja ikinä :Heartred 4. Yrityskierrosta tärppäs ja pieneen epätoivoonkin meinasin jo vaipua välillä, kun kierto venyi pahimmillaan 8 viikkoon. Olin varma, etten ovuloi, mutta otin sitten ovistikut käyttöön ja sain selkeän positiivisen ja siitä seuraavana päivänä HYVIN selkeät ovistuntemukset.. ajoittaminen oli siis helppoa :)
Nyt mennään 5+2 tuon oviksen mukaan, menkkojen mukaan laskettuna olisi jo 6+5. Varhaisultraan 1,5 viikon päästä, en malta odottaa! Etenkin kun oireet toistaiseksi aika lieviä.. menkkamaista juilintaa, ummetusta (kyllä, olen satavarma että että liittyy raskaushormoneihin!), ajoittaista hajuherkkyyttä, rintojen turvotusta ja nännien arkuutta.
Testejä olen tehnyt "vain" 3, eka 24.12. oli clear bluen herkkä testi, 28.12 tein RFSU:n puikkotestin ja vielä menin ja tuhlasin Clearbluen viikkonäytölliseen, jonka tein tänään. Sen tulos oli ainoa, joka pikkusen jäi kaihertamaan.. näytti kestoksi 2-3, vaikka hedelmöittymisestä on jo himpun yli 3 viikkoa. Mutta jostain netistä ongin tiedon, että "HGC-rajana" tuolle 3+ tulokselle olisi 20 000, mikä ei välttämättä vielä tässä vaiheessa olekaan ylittynyt, vaikka kaikki etenis niin kuin pitääkin. Joten yritän malttaa mieleni, olla hermoilematta ja ostamatta uutta sikakallista testiä :D
 
Plussasin jouluaattona, ihana lahja ♡

Testejä tehnyt taas kymmeniä, nätisti vahvistui viivat päivien kuluessa. Tasavahvat viivat tuli muutama päivä sitten.

Pelkään kuitenkin tuulimunaa, yksi sellainenkin takana.
Varasin varhaisultran, liian aikaisilla viikoilla luultavasti, mut en kestä odottaa kauempaa :banghead:
 
Takaisin
Top