Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein testin lauantaina ja positiivinenhan se oli. Tuli vähän yllätyksenä kun esikoinen on vasta kohta 8kk, eikä ihan näin nopeasti ollut tarkoitus sisaruksia yrittää saada. Lopetin pillerit marraskuussa, koska vuodin tyylin joka toinen viikko. Noh kuinkas siinä sitten kävikään... Heti pillereitten lopettamisen jälkeen vuosin taas, ja ne oli sitten varmaan ne ekat oikeat menkat. Siitä parin viikon päästä tuntui kipua vasemmalla puolella munasarjoissa, ja tajusin vasta myöhemmin, että ehkä se tarkoitti sitten ovulaatiota. Näillä mennään ja onhan se ihanaa! Mulla olikin jo kesällä kauhee vauvakuume kun esikoinen syntyi toukokuussa 

la 9.9.18
Moi vaan ja onnea kaikille muillekkin plussanneille! :) Täällä myös plussattiin tänään! Meille tämä tuleva on kolmas lapsi ja laskurin mukaan laskettu aika olisi 4.9.
Olin jo melko varma plussasta, koska menkat oli jo viikon myöhässä.
Jännitää, pelottaa ja samaan aikaan olen ihan innoissani :D Ei meidän pitänyt tehdä enää kolmatta, mutta tässä sitä taas ollaan.
Sunnuntaina sain hailakan viivan ja tänään aamulla oli selkeesti vahvempi :) LA olis 19.9 ja ekaan neuvolaan varasin hätäsenä äsken ajan 13.2