Plussanneita

e5bada9d39eca5b71ea96c0e052d03d4

Nyt riittää minun testaus..
Sain tuon 3+ digiin ja noin tumma viiva tikussa.
Kunpa kaikki menisi nyt hyvin.

Plussasin tänään haalean haamun Ihan pihalla, kun menkat ollut viimeksi syyskuussa. Ajattelin tehdä vielä digitestin joku päivä. En yhtää tiedä mitä viikkoja voisi olla, tuskin ainakaan montaa? Osaisko joku viisaampi auttaa ☺️ Tai mihin sijoittuisi laskettu? Itsellä tosiaan jo kaksi lasta ennestään mutta aina sitä on yhtä pihalla.

Liitteet

• 2BE82F43-5325-44DB-8179-3441EC46532F.jpeg
    2BE82F43-5325-44DB-8179-3441EC46532F.jpeg
    839.5 KB · Katsottu: 63
Meriee, onnittelut! Noin hailusta viivasta arvelisin, että hedelmöittymisestä on korkeintaan pari viikkoa, eli olisit r-viikolla 4. Oliko mitään ovisoireita n. pari-kolme viikkoa sitten?

Kiitos Lallastiina ❤️ En yhtään muista, tarkoitus oli pitää kirjaa tuntemuksista mutta kaikki jotenkin jäi, kun on vain aatellut että menkat taas pidemmällä tauolla ja sitä varten lääkärikin varattu ensi viikoksi. Useampi viikko on ollut oireita joista olin ihan varma että raskaana ollaan, mutta testi näyttänyt aina negaa. Maanantaina sain todellatodellatodella epäilyttävän pienen jäljen testiin jonka perusteella tein tänään vielä uuden ja tuo tämänpäiväinen on huomattavasti näkyvämpi edellistä. Ei silti kyllä tahdo uskoa vielä, uutta testiä teen ehkä ylihuomenna (jos maltan huomisen olla tekemättä) ja tiistaina lääkärillä pyydän verikokeet.

Ei ollut apteekissa digitestejä, joten ostin sitten tavallisen 25 mlu testin. Tällainen viiva tuli 4 h pidätyksellä (vähän suttuinen kuva). Eka testi tiistaina oli 10 mlu ja viiva oli silloin samaa luokkaa. Olis ollut kiva saada vielä vähän vahvempi... Huomenna uusi yritys josko löytyis digi toisesta apteekista. Vaikka jos malttaisi odottaa keskiviikkoon voisi ehkä mahdollisesti saada jo 3+, jos ovis oli aikaisin... Tänään siis 4+3.

Muokattu viimeksi:
Täällä kanssa plussattu tällä viikolla ja laskettu aika 15.9. Melkoisena yllätyksenä tuli kun yritetty ei olla ja ehkäisykin ollut koko ajan käytössä esikoinenkin on vasta 11kk (iik!), mutta ihan hyvillä mielin uutinen alkushokin jälkeen otettiin. Lähinnä jännittää.miten sitten pärjää kahden pienen kanssa,varsinkaan jos tulokas on yhtään samanlainen kuin esikoinen... eli ei nuku eikä kestä olla hetkeäkään yksin/paikallaan..

Minä liityn erittäin varovasti joukkoonne.
Monta erilaista testiä tehty viime aikoina ja eilen sitten pctesti anto plussan.
Vuoden aikana ollut monta kemiallista ja vuosi sitten marraskuussa rv 10 asti mennyt raskaus.
Kolmosta yritetty nyt yli 2,5v.
Tuohon mahtuu kolme km ja monta kemiallista.
Nyt oon todella varovaisin mielin. Päivä kerrallaan katson miten käy.
Oviksesta mulla ei varmuutta. Mutta lasken nyt 28pv mukaan. Paljon se ei siitä heitä.
Eli tänään olisi 4+1 sen mukaan.

Kaksi muksua on. Tyttö 5,5v. ja poika 4,5v. He tulivat pienellä ikäerolla. Olisin nytkin halunnut mutta luonto päätti toisin.

Onnea kaikille muillekin plussanneille :-)

Täällä myös plussa! Laskurin mukaan LA ois 12.9. Yllärinä myös meille tuli, sillä esikoista yritimme melkein kolme vuotta ja tämä kaveri tuli yhdestä suojaamattomasta kerrasta! Että näinkin voi käydä Vähän jännittää kun esikoinen vasta reilu 1v ja hänen vauva-aika oli koliikintäytteinen ja muutenkin erittäin rankka! Mutta kyllä näistä selvitään ja tosiaan erittäin onnellisia ollaan

Tervetuloa meidän joukkoon Wheelchair Mama :happy: Ja onnea kaikille plussanneille!
Meitähän alkaa jo olemaan aika jengi! :joyful:

Takaisin