Plussanneet

Meillä lukee netissä soittoaika 10-11 ja yhtenä päivänä oisko ollu 12.30-, mut sit viimeks ku soittelin ni vastaajassa tulikin et joka päivä toi myöhäsempi.. eli oon käytännössä lähes aina töissä silloin. Saattaa vissiin vastata kyllä muulloinkin. Ehkä sit ens viikolla soittelen. Tai seuraavalla viimeistään

Sartsa- teitkö positiivisen testin sit tosi aikasin vai miks epäily?

Mites ootte noita ruokarajoituksia aatellu toteuttaa? Mä koen ne vähä hankalaks esim juustot (raejuusto lähinnä) jne et kuinka tarkasti niitä ny pitää miettiä..
 
No en mielestäni kovin aikasin ku 3+3 tais olla dpo 8. Ja tulos oli silti ihan vahva. Ei haamu. :)
Edelliset kuukautiset oli myös iha tiputtelua ja lyhyet. Aina aiemmin ollut vuosia ihan samanlaiset eli kaukana niukasta. o_O
Neuvolasta haluttiin sitte että tulla aiemmin nii saa alkaa varaan ultran ja tietää todelliset viikot :)

Ruokarajotteita seuraan iha maalaisjärjellä. Mutta en tietentahtoen mitään kiellettyjä syö :)

Ipu, hankalat nuo soittoajat kyllä. Just aina sillon ku on töissä nii koittaapa sieltä sitte lähtä soitteleen.
 
Täällä ollaan, kai mä nyt uskallan tänne ilmoittautua!

Eilen tein haalean plussan ja tänään kovasti vahvistui. Alkuviikosta soitan neuvolaan, jos ei mitään yllätyksiä ilmene.

Suoraan sanottuna en ole ihan varma, miten kuuluisi viikot ilmaista. Flo-sovelluksen mukaan nyt oli olisi menossa neljäs viikko, täysinä viikkoina ilmaistuna nyt 3+6. Tavallaan helppoa, kun viimeiset kuukautiset alkoivat vuoden vaihteessa maanantaina, niin viikot vaihtuu aina kalenteriviikon mukaan. Sovelluksen mukaan tällä viikolla mahassa killuu hassu pieni papunen. :grin
 
Ruokarajoituksista, ihan maalaisjärjellä mennään. Joitain en syö muutenkaan ollenkaan, esim. kaloja, niin ei tuota päänvaivaa.
 
Ipu, ruokarajoitteista: näen, että ruokaohjeet on tehty ihan syystä, ja noudatan niitä parhaani mukaan. Jos joskus syön jotain kiellettyä epähuomiossa, niin en aio kuitenkaan itseäni ruoskia :) Juustot ja kalajutut tuntuu haastavilta, eli varsinkin aluksi pitää olla tosi tarkkana, etten rutiinilla syö jotain vääränlaisia juustoja tai vaikka savukalaa, ne kun on mun herkkuja.

Onnea Herukka ja tietty muutkin plussanneet, tämä on tosi jännää aikaa!
 
Ipu, ruokarajoitteista: näen, että ruokaohjeet on tehty ihan syystä, ja noudatan niitä parhaani mukaan. Jos joskus syön jotain kiellettyä epähuomiossa, niin en aio kuitenkaan itseäni ruoskia :) Juustot ja kalajutut tuntuu haastavilta, eli varsinkin aluksi pitää olla tosi tarkkana, etten rutiinilla syö jotain vääränlaisia juustoja tai vaikka savukalaa, ne kun on mun herkkuja.

Onnea Herukka ja tietty muutkin plussanneet, tämä on tosi jännää aikaa!

Kiitos :Heartred onnea myös sinulle ja muille plussanneille.
 
En ole soittanut vielä neuvolaan, soitan maanantaina. Jokohan sitä huomenna uskaltaisi jättää testin tekemättä, tiistaista asti olen joka päivä tehnyt ja viivat on päivä päivältä vahvemmat.. Silti pelottaa hitokseen että menee kesken. Saadaan onneks lapsettomuuspolin kautta varhaisultra, joka on muutaman viikon päästä. Jospa sit saisi hetkeksi mielenrauhan..

Toinen asia, onko muilla ongelmana jäätävä turvotus? Muutenkin on hieman ylimääräistä tossa vyötäröllä, mut nyt ei mee farkut enää kiinni :D
 
En ole soittanut vielä neuvolaan, soitan maanantaina. Jokohan sitä huomenna uskaltaisi jättää testin tekemättä, tiistaista asti olen joka päivä tehnyt ja viivat on päivä päivältä vahvemmat.. Silti pelottaa hitokseen että menee kesken. Saadaan onneks lapsettomuuspolin kautta varhaisultra, joka on muutaman viikon päästä. Jospa sit saisi hetkeksi mielenrauhan..

Toinen asia, onko muilla ongelmana jäätävä turvotus? Muutenkin on hieman ylimääräistä tossa vyötäröllä, mut nyt ei mee farkut enää kiinni :D

KYLLÄ! turvotus ollut punktiosta lähtien ja koko ajan pahenee.. oh my.. :D
 
KYLLÄ! turvotus ollut punktiosta lähtien ja koko ajan pahenee.. oh my.. :D

Hyvä etten ole ainut :D n. tunti ton mun viestini jälkeen alkoi ihan hirvittävä vatsakipu, mikä säteili selkään ja jalkoihin. Oksennus ei ollut kaukana. Panadolilla helpotti ja meni kokonaan ohi noin tunnin kuluttua. Nyt pelottaa, et menikö kesken, mitään vuotoa ei tullut vai oliko vaan (lukemani mukaan) "normaaleja" alkuraskauden vatsakipuja? :/
 
Muokattu viimeksi:
Turvotusta on täälläkin, pyöristää tän pullataikinamasun ihan vauvamasun näköiseksi :hilarious:

Minulla ainakin on joka päivä ollut vatsakipuja, vähän erityylisiä kuin kk kivut, mutta maha ja selkä on kipeät koko ajan. Ja lapsi haluaisi tietenkin aina istua äitin mahan päällä :grin
 
Turvotusta on täälläkin, pyöristää tän pullataikinamasun ihan vauvamasun näköiseksi :hilarious:

Minulla ainakin on joka päivä ollut vatsakipuja, vähän erityylisiä kuin kk kivut, mutta maha ja selkä on kipeät koko ajan. Ja lapsi haluaisi tietenkin aina istua äitin mahan päällä :grin

Okei, ehkä se oli siis vaan jotain asiaan kuuluvaa kipua :)
 
Mä oon aivan ääääärettömän turvonnut! Vatsassa on kokoajan ihan pinkeä olo, tuntuu että ikäänkuin vatsaontelossa olisi ilmaa (tuttu olo aikanaan tehdyn laparoskopian jälkeen). Housut, joissa normaalisti on pientä varaa vyötäröllä, puristavat nyt mahaa ihan selvästi. Pinkeän olon vuoksi en saa myöskään syötyä oikein kunnolla, kokoajan on olo kuin vatsa olisi täynnä. Myös jatkuvia lieviä kipuja on, nipistelyä, vihlontaa jne.

Toivottavasti Porkkiksen kipu ei ollut mitään huolestuttavaa! :)
 
Joo no nyt löysin noista ravitsemusohjeista tarkemman ohjeen, missä oli esim raejuusto eriteltynä. Muuten ei ongelmaa, raa-at kalat ja lihat on helppo ohittaa ja juustojaki saa käyttää kuumennettuna. Kyllähän se vähän miettimistä vaatii, jos käy esim ulkona syömässä mut eiköhän tästä selvitä. En vaan haluais kauheesti stressata ku viimeks stressasin kaikesta liikaaki. Ehkä oli joku ennakkoaavistus et ei oo kaikki ok..

Mulla kans ihan jäätävä turvotus! Etenki iltaa kohti ja tänäänki töissä istuin melkein koko päivän ja illalla vielä kaverin luona ni ei meinannu pystyä oleen.

edit: tää näköjään hävittää puhelimella laitetut emojit ja jättää tyhmästi sit ilman välimerkkiä lauseen..
 
Plussasin perjantaina, viime viikon oli kyllä jo olot ja aavistus sellaiset, että nyt on osunut ja uponnut. :) kierukan poistin marraskuussa, joten pari kiertoa taisi olla välissä. Ennestään löytyy perheestä kaksi poikaa 1v ja 8v. Laskettu aika laskurien mukaan on 4.10. Neuvolaan ajattelin tällä viikolla soitella.
 
Majalis: laskinko oikein,että sun laskettu aika olisi 7.10?

Täytyy jossain vaiheessa koota näitä laskettuja aikoja yhteen kun saadaan enemmän viikkoja ja väkeä.
 
emsu86: laskurien mukaan noin 3.10. :) Ja ollaan siis samanikäisiä, jos tuo 86 sulla viittaa syntymävuoteen.

Jotenkin eilen illalla oireilut helpotti, vatsan nipistely ja hirvittävä pinkeys rauhoittui. Tuli vähän huolestunut olo ja tein testin nähdäkseni onko viiva vahvistunut. Onhan se - tai ne! Pakkauspussukasta, jossa normaalisti on yksi testi, putkahti siis esiin kaksi testiä! Miehelle nauroinkin, että onko tämä enne, suvussa kun kaksosia riittää.

Nyt kp30/n. 24, pitää muistutella itselleen, että tässä ollaan vielä tosi alussa...
 
Mä tein tänään varmaan neljännen testini.. ihan vaan etten olekaan erehtynyt ja yksi oli vielä kaapissa..:hilarious: eilen soitin siis nyt neuvolaankin ja eka äitiysneuvola on ke 27.2. Aina yhtä jännää vaikka kolmas jo tulossa.
 
Takaisin
Top