Plussanneet

Juu, sitä ei enää löydä minkään linkin kautta tai mitenkään muutenkaan, jos ei oo jäsen, koska ryhmä on salainen! Ilmoitelkaa siis minulle yksityisellä viestillä oma nimi ja jotai vinkkii, mist tiiän, et löysin oikeen henkilön. Lisään sitte kaverikseni ja ryhmään, poistan sen jälkeen kaverilistaltani :)
 
Niinkuin arvelinkin asian olevan... Äitipolilla todettiin kohdussa tyhjä pussi eli tuulimunaraskaus. Nyt tyhjennyslääkkeitä. Onnea ja hyviä vointeja huhtimammoille minä vilkutan ja suuntaan ajatukset kohti uutta raskautta!
 
voimia kovasti sulle kameleont!!!
 
Olen hyvin pahoillani tapahtuneesta kameleont! :( Mitkään sanat ei riitä helpottamaan surua. Päivä kerralla eteenpäin.
Täälläkin yritetään suunnata jo kovasti katseita uuteen yritykseen. Meillä tyhjennys jo hyvin käynnissä. Ehkäpä sitten joku kaunis päivä...
 
Yksisarvinen ja kameleont, olen puolestanne kovin pahoillani. Sanat eivät varmasti riitä tuskan kuvaamiseen, mutta perinteisesti vaan katse eteenpäin! Niin se on tässä elämässä tehtävä. Toivottavasti saatte pian uudet onnenkimpaleet alulle :)

Toivon kaikille muille nyt onnea maha-asukkiensa kanssa! Josko jatkossa vain positiivisia kuulumisia... Hoppas! :)

Itse kävin maanantaina ekassa neuvolassa. Lähinnä vain juteltiin, kuten ilmeisesti tapana on. Sain myös ultran 20.9., jolloin olen n. viikolla 12. Ultra ei niinkään vielä pelota, kun varhaisultrat takana ja tieto siitä, että sydän sykkii. Mutta silti pidettävä toki kaikki paikat ristissä, että kaikki olisi silloin kunnossa. Nyt kun miettii, niin en mitenkään olisi pystynyt odottamaan ensimmäiseen kunnan ultraan. Kyllä se varhaisultra vaan niin paljon helpotti omaa oloa. Jos jatkossa raskauksia siunaantuu, niin aion toimia samoin.

Ja se mikä ehkä hauskinta, olin mielessäni toivonut enempi tyttöä. Mutta nyt, kun sen sydämen sykkeen näki, tuli sellainen olo, että ihan oikeasti aivan sama kumpi sieltä tulee (kunhan vain tulee!). Se on jo kumpi on, eikä mun ajatukseni siihen mitenkään pääse vaikuttamaan. Mun lapseni kasvaa omaksi ihanaksi itsekseen, oli kumpaa sukupuolta vain :-)
 
Ilmottaudumpa minäkin sitten tänne ;) 30.4 olisi laskettu aika pikkukakkoselle <3 Viikko sitten tein ekan testin ja tänään "varmistuksen", raskaana ollaan
Ens viikolla soitto neuvolaan ja siitä se taas lähtee... kumpa vaan kaikki menisi hyvin..

Onnea kaikille kevätvauvoja "hautoville" <3

Jessie ja kevätkääryle rv 5+3
 
Onnea jessie ja tervetuloa!

minustakin varhaisultrissa käyminen on helpottanut mielialaa ja en olis millään kestänyt odottaa.

Yksisarvinen ja kameleont, toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan! mulle sanottiin sillon, että piti odottaa yhdet kuukautiset. ne alkoivat onneks 28 päivää tyhjennyksen jälkeen ja sitten yritettiin ihan älyttömästi ja oli kova stressi, mutta onneks tärppäs. kuulin, että km:n jälkeen olisi helppo tulla raskaaksi (?) jotenkin tuntuu, etten oo enää sama ihminen kun ennen keskenmenoa ja se on vaikuttanut siihen, että on nyt pelännyt kovasti. mutta lähensi meidän parisuhdetta kovasti! tsemppiä teille kovasti.
 
Hirmuisesti voimia myös sinulle, kameleont! Ikävää :(

Sain varhaisultraan ajan ensi maanantaille. Kauheasti jo jännittää, välillä tuntuu jopa siltä, etten halua mennä sinne, kun kuitenkaan ei kaikki oo hyvin. Haluais vaan elää siinä uskossa että kyllä siellä vauva on mahassa... Hyvä kuitenkin saada tietää tässä vaiheessa, jos on taas tuulimuna, kun viimeks meni tosiaan viikolle 12... Maanantaita odotellessa :)
 
Ei tule meillekkään vauvaa huhtikuussa. Suru on valtava. Pari viikkoa sitten torstai iltana alkoi niukka vuoto ja kävin heti perjantaina lääkärissä, vuoto oli kuitenkin niin vähäistä, että lääkäri määräsi vain lepoa ja pyysi tulemaan takaisin jos on kipuja tai vuoto runsastuu. Viikonloppuna vuoto alkoi uudelleen runsaampana ja maanantaina ultrassa ei näkynyt enää mitään, kaikki oli tullut itsestään pois, mutta kivut oli kovat ja söin reilun viikon kipulääkkeitä. Kävin myös neljänä päivänä verikokeissa kohonneiden tulehdusarvojen takia ja koska ei ollut tietoa oliko raskaus kohdun ulkopuolinen vai ei. Seurasivat raskaushormonin laskua verikokeista ja totesivat minulla normaalin keskenmenon. Jotenkuten tässä jo jakselee ajatella asiaa ilman itkua ja onneksi emme kertoneet kenellekkään raskaudesta niin ei tarvitse kertoilla huonoja uutisia. Sen päätin, että käyn ottamassa pienen enkelitatuoinnin muistoksi, kunhan vaan löydän sopivan.

Toivotan kaikille odottajille onnellista odotusta ja jospa minäkin palaan tänne myöhemmin uudestaan.
 
Voimia Happymomille! Kyllä teillekin vielä pieni suodaan, onnea uuteen yritykseen
 
Happymom, paljon voimia suureen suruun :( Toivottavasti teitä pian onnistaisi uudemman kerran!
 
hei! voimia happymom ja kameleont! :(            
kävin sitten eilen sielä neuvolassa ja sielä se sydän sykkii hyvin neuvolasta sanottiin että tästä se lähtee :) <3 aivan ihanaa vastaa nyt voin sanoa että oon oikeasti raskaana :)) kaikki testit mitä nyt neuvolassa tehdään niin oli hyvät :) ja 27 pv syyskuuta olis sitten jo lääkärineuvola että saa jännittää sitä nyt sitten 
 
Voimia Happymom ja Kameleot !

Kävin tiistaina lääkärillä, juteltiin niitä näitä. Syke kuului hyvin, ultralle ei katsottu, kun olin käynyt varhaisultrassa. Olisi ollut kiva nähdä, kuinka paljon kasvua on tullut. No, vko 38 päästään äitiyspolille katsomaan tilanne.
 
Heipä hei,
Minäkin tänne ilmottaudun :) Ikää mulla on 28 ja nelosta odotellaan syntyvän 20.4.
np ultra olisi 5.10 ja millään ei malttaisi varttua:)
 
Siirryn maaliskuun odottajien puolelle, koska sain kolmannen eri lasketun ajan. Kaksi näistä sijoittuu maaliskuulle. Hyvää loppuraskautta kaikille!
 
Takaisin
Top