Plussanneet

Tervehdys kaikille!

Olen plussannut jo elokuun alussa mutta jotenkin olen hyvin peloissani että mitä jos siellä masussa ei olekaan ketään. Silläpä en ole rohjennut tännekään kirjoittaan mutta nyt rohkaisin itseni. Toinen raskaus kyseessä, esikoinen on 1v 7kk. Aika oireettomana olen ollut, silläpä tuo raskaus niin mietityttääkin... En kärsinyt ekan kohdallakaan pahoinvoinnista mutta väsynyt olin kovasti jo näihin aikoihin, nyt sitäkään ei vielä kuulu. Ainoastaan rintsikat on käyneet pieniksi ja sormus kiristää sormessa ja vatsa on turvoksissa. Iik kyllä on jännää.

La on neuvolan mukaan 5.4 ja terkka lupasi kuunnella jo viikolla 9+1 sydänääniä ja ainakin kohdun kasvun kun ollaan lähdössä reissuun ulkomaille niin meinasi että olisi mukavampi lähteä kun tietäis. Ultraa pitäis jaksaa odotella 27.9 asti, nyt ei ole tuon reissun takia vara mennä katselemaan yksityiselle. Toivottavasti ennen reissua olis jo jotain merkkiä elämästä :)  Onnea kaikille plussanneille ja yksisarviselle voimia ja tsemppiä!

 
Heissan kaikille!

Viime sunnuntaina plussasin noin kahden kuukauden yrittämisen jälkeen. :)
Ensimmäinen neuvola-aika on syyskuun 29. päivä ja omien laskelmieni mukaan laskettuaika olisi huhtikuun lopussa, ehkä 27. päivä.

Muita raskausoireita en huomannut ennen kuukautiseten poisjääntiä, kuin että en kärsinyt ollenkaan PMS-oireista, jotka normaalisti siis ovat todella vahvat. :) Miehenikin sanoi, että kyllä nyt on tainnut tärpätä kun olen ollu niin hyvällä tuulella! =D
Tällä hetkellä (4+6) oireina on nippailu alavatsassa. Tuntuu erityisesti kun liikahtaa nopeasti.

Tämä on ensimmäinen raskauteni ja molemmat mieheni kanssa ollaan 28-vuotiaita. :)
 
eilen oli sit eka neuvola. Olipa kiva saada paljon vihkosia jms. :)
Mun tuo ukkokulta oli ihan jännissä tunnelmissa ku sitä niin se pelotti :D
ihana <3
muutaman viikon päästä vasta sitten eka ultra.
Tää on niin ihanaa, mulla on nyt toinen päivä kun ei oo etoamista, 3 viikkoahan niistä kärsin ja olin sängynpohjakamaa. 
Nyt tuntuu että on niin onnellinen ku on raskaana, tuntuu vain pieniä kipristelyjä masussa mutta muuten kaikki on niin nättiä! <3
 
Mulla ois eka neuvola maanantaina ja ootan sitä jo kovasti. Ehkä tästä sitte tulis todellisempaa :) Tossa viikolla kun oli miehen kanssa puhetta viikonlopusta, että ois yhdet illanistujaiset ni minä sitten pamautin, että sen pitää hoitaa pojalle hoitopaikka ku mäkin haluan muutaman siiderin ottaa. Mies katto mua vähän hölmösti ja tajusin myös ite sen sanottuani, että enhän mä voikkaan ottaa. Olin unohtanu olevani raskaana :D Vaikka vähän väliä kamala olo ni jotenki se vaan pääsee unohtumaan kun touhutaan esikoisen kanssa :)
 
Heipat kaikille! :) Vieläkö mahtuu? Täällä plussattiin eilen, jolloin viikkoja kasassa 5+1. Mulla on takana yks keskenmeno/tuulimunaraskaus huhtikuulta, joten vielä en hypi riemusta. Kierrot olleet tosi epätasaiset keskenmenon jälkeen, ei siis noista viikoistakaan pysty tarkkaan sanomaan.. Laskettu aika vaun laskurin mukaan on 25.4. Olo on onnellinen ja jännittynyt, toivottavasti tällä kertaa päästään loppuun asti! 
 
Moikka kaikille! Täällä plussattiin maanantaina kahteen tesetiin ja rv nyt 5+0 laskurin mukaan. 1,5 viikon päästä on varhaisajan ultra, jossa toivon mukaan ainakin kaikki hyvin. Esikoista odottelen ja jännittää valtavasti meneekö kaikki hyvin. Toivon kyllä sitä koko sydämestäni. 22.9 on sitten ensimmäinen neuvola ja varsinainen ultra. :)
 
Hiljenen ja käperryn omaan pieneen kuoreen. Ei ollut meidän tarkoitus saada nyt vauvaa. Eilinen ultra ei siis sujunut niinkuin toiveissa oli ja tänään aloitettiin jo lääkkeellinen tyhjennys. Mutta mitä nopeammin, sen parempi... Tuska on suuri. Kuitenkin 9 kk yritystä takana ja sitten käy näin... :,(

Toivon teille kaikille oikein paljon onnea tulevaan ja että teillä kaikilla sujuisi odotus loppuun asti hyvin! Paljon haleja! <3
 
Paljon voimia Yksisarviselle suureen suruun! emoticon Toivottavasti teille suodaan pian uudelleen pieni vauvanalku, jonka saatte syliin asti!
 
yksisarvinen. hurjasti voimia teidän suruun :/ olen niin pahoillani sun puolesta!! kuten sukey jo toivoikin, toivottavasti saatte pian uuden alun <3 voimia !!!

 
Hei!

Uusi mamma ilmoittautuu huhtimasuihin... Nimimerkki on tässä tapauksessa vähän harhaanjohtava, kirjoittelin esikoista odottaessa Tammikuisissa 2010 enkä nyt jaksa alkaa vaihtamaan sitä...

Plussasin elokuun alussa, mutta en ole saanut aikaiseksi nyt tänne kirjoitella, vaikka lukemassa olen juttujanne jo käynyt. Asustelen Pk-seudulla mieheni ja 1,7-vuotiaan tyttöseni kanssa. Täällä näyttäisi olevan paljon toista lastaan odottavia, hauska juttu!

Oireina on ollut väsymys ja ällötys... nyt tosin nuo öklötykset lievenivät ja heti hiipi pelko mieleen, vaikka ekassa raskaudessa nuo oireet vaihtelivat alussa myös... tuolloin kävin varhaisultrassa mielenrauhan saamiseksi mutta nyt ajattelin malttaa odottaa sinne np-ultraan saakka.

Yksisarviselle vielä kovasti voimia ja toivottavasti teillä tärppäisi uudelleen pian ja kaikki sujuisi hyvin.
 
hei taas! :) onnea nyt kaikille plussanneille on meitä tosi paljon huhtimasuja! :D voimia yksisarviselle! toivottavasti te jatkatte yritystä! :) 
täällä on jännää kun tule välillä unohtettu tosiaan että on raskaana kun tuon esikoisen kans on kaikenlaista touhua! :) no onneksi niin ei tartte miettiä miten ekassa ultrassa mene se on kans vastaan kahden vk päästä,höh :D mulla on ollu aina vaan huonoa oloa ja huimannu on ankarasti! ja mahassa välillä niin kun nipistelis! :)  
 
yksisarvinen voimia tuleviin päiviin <3

mulla on nyt ollu muutamia päiviä kans ihan normi olo. välillä vähän nippaa tuolta alavatsasta, ja rinnat on edelleen todella arat. tänään jo voivottelin tässä et jos minullakin on keskeytynyt. mutta sitten taas tuntuu nipistys. vielä 3viikkoa odottelua ultraan :S ei millään malttais, tuntuu että tässähän ihan meinaa hermostua odottelusta! saispas välillä jotain muuta ajateltavaa. 
 
Hieman varovasti liityn mukaan joukkoonne ainakin siihen asti, kunnes toisin todistetaan :)

Täällä haalea viiva testiin aika myöhään... Mutta plussapa se kai on... :) Väriä siinä on, pakko se on viikon päästä uusia tuo testi, mutta nyt meen asenteella, raskaana kunnes toisin todistetaan...

La olis 16.4 :)

Oon 20 ja mies 22, yritystä takana 1v 2kk :)
 
jee Dark, tulit perästä sitten !!:) tee digitaalinäytöttösellä testi niin selviää sitte varmaksi :) mulla näytti samalla viikolla ku menkkojen piti alkaa ni heti se 3+ viikkoa hedelmöittymisestä, eli olin jollain rv 5... mun mielest noi digitaalinäyttöset on niin paljon helpompia ku ei tarvi arvailla et onko viivoja vai ei ku siin lukee niin selkeesti et raskaana tai ei raskaana :)
 
Tsemppiä kaikille raskauteen!! Ja kauheesti ONNEA!! :)

Ja nyt sit kaikki liittymään facen huhtimasuihin :) Tuolta "Facebook ryhmä" keskustelusta löytyy linkki! :) Se on suljettu ryhmä, joten ei näy kavereille, jos sinne liittyy. Eikä myöskään ryhmän julkasut ja keskustelun näy kavereille! :)
 
Musta tuntuu että toi mun haamuplussa on viivanpaikka. Just luin ohjeet vasta kunnolla, ja viiva tuli 10min sisässä, ei sentään 5min sisässä, toisinsanoen testiajan jälkeen vasta. Eli varmaan on viivanpaikka, vaikka värillinen onkin, tosta first signal kasetista oon nyt lukenu netistä, niin on aika monelle antanut moista.
Äh, en jaksais enää. Nyt vaan aion niin paljon tehä kun vaan itte mahollista ja sit lääkäriä varten kirjaan ylös kaiken mitä vuoden aikana kiertojen kans on ollu, mitä lääkärissäkäynneillä on sanottu jne... Jos vaikka sais clomi+tero yhdistelmän ja sais joskus tuijottaa sitä OIKEETA plussaa eikä tollassii haamuviivoja/viivanpaikkoja :((

No, testaan nyt viikon päästä uudestaan kuitenkin, jos nega tulee niin eipä oo yllätys. Joten siis visiittini täällä oli pikainen. Ja takaisin tädin odotteluun ja josko joskus jotain muutosta tulis tähän... Josko joskus munkin vuoro tulis vielä... :(
 
Yksisarvinen, voi ei :( Valitettavasti tiedän, miltä susta tuntuu, mutta niin kuin muutkin, toivon suuresti, että te pian saisitte vauvan syliin asti! <3

Dark, voihan kökkö. Toivotaan nyt vielä kuitenkin, että kyseessä olisikin ollut ihan oikea plussa! :)
 
Voimia yksisarviselle! Mulla on tänään tullut vuotoa kylläkin ihan vähän mutta muistuttaa kovasti ekan raskauden limatulpan irtoamiseen liittyvää vuotoa. Hermostuttaa. Yritän saada ensi viikolle sen ultran jotta sais varmuuden ennen reissuun lähtöä. Tietäis sitten tarviiko siellä ruokien suhteen olla niin varpaillaan vai ei. Ei ole ollut pientä menkkakipua muistuttavaa kipua kummempaa mutta tämä oireettomuus minua myös mietityttää. On tämä tämmöstä venkuloimista onneksi tuo pieni ihana esikoinen vie päivittäin ajatukset toisaalle ja pitää kiireisenä... Viikkoja nyt siis 8+3.
 
Takaisin
Top