Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnittelut! Ihanaa!Voi jukra! Tänään kävin julkisen puolen varhaisultrassa, omien laskujen mukaan viikkoja 6+3 (ovulaatiosta) ja neuvolan laskujen mukaan 10+2 (menkoista). Kohdusta löytyi pieni alkio vastaten viikkoja 6+1, jolla oli syke 124 Mä todellakin pelkäsin pahinta kaikin puolin, mutta ihan huikeeta, että asiat olikin hyvin. Mitä lie olleet sitten ne toispuoleiset jatkuvan säännölliset jomottelut.
Kiitos! Ai siis mitä meinaat?:) Oletetusta oviksesta oon siis itse laskenut viikot sellasella nettilaskurilla, mihin syötetään ovulaatioaika ja sit se antaa viikot. Niiden mukaan tänään olisi 6+3. Mutta tuolla ultrassa haluttiin varmistaa viikot, kun on niin epäsäännöllinen kierto ja siellä sanoivat alkion koon vastaavan noin 6+1 viikkoa. Mikä meinaa siis sitä, että epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta oon tunnistanu oviksen ihan oikein. Vaikka mulle gyne viimeksi väittikin, etten ovuloi lainkaanOnnittelut! Ihanaa!
Eli oliko toi lopputulos nyt sit oviksesta myös? :)
Onnea ihanista ultrakuulumisista mrz. Mua jännittää ihan hirveästi kans se ens viikon ultra, kun on joutunut viime aikoina vain pettymään niissä. Olin jo vähällä varata yksityisellekki varhaisultraan ajan, ku 26.4. on vielä liian kaukana tälle hermoheikolle. Yritän nyt kuitenkin selvitä vielä reilun viikon.
Pahoittelut Toipumisia!Jaahas vuoto näyttäisi olevan vaan lisääntymään päin eli todennäköisesti kesken menossa/mennyt. Toivonmukaan alkais nyt menkat kunnolla ihan luonnostansa eikä tarvis mitään muuta.
No siis onko 6+1 laskettu oviksesta vai menkoista. Neuvolassa/joka paikassa lasketaan menkoista. Ainoastaan se clear bluen viikkonäytöllinen kertoo hedelmöittymisestä. Käsittääkseni. Tää onkin aika kakspiippunen juttu, kun jos kierto on pidempi niin sitten vauva on nuorempi kuinjos kierto olis lyhyempi. Tähän aikaan ei oikein lasku- ja päättelypää toimi enää :D.Kiitos! Ai siis mitä meinaat?:) Oletetusta oviksesta oon siis itse laskenut viikot sellasella nettilaskurilla, mihin syötetään ovulaatioaika ja sit se antaa viikot. Niiden mukaan tänään olisi 6+3. Mutta tuolla ultrassa haluttiin varmistaa viikot, kun on niin epäsäännöllinen kierto ja siellä sanoivat alkion koon vastaavan noin 6+1 viikkoa. Mikä meinaa siis sitä, että epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta oon tunnistanu oviksen ihan oikein. Vaikka mulle gyne viimeksi väittikin, etten ovuloi lainkaan
Jaahas vuoto näyttäisi olevan vaan lisääntymään päin eli todennäköisesti kesken menossa/mennyt. Toivonmukaan alkais nyt menkat kunnolla ihan luonnostansa eikä tarvis mitään muuta.
Täällä sama ja keskenmeno kolkuttaa takaraivossa. Mitä jos tämäkään ei tule syliin asti? Vihaan alkuraskautta tän vois vaan skipata ja jatkaa siitä rv12 eteenpäin :banghead:Voimia ronsulle ja muille joilla tullut huonoja uutisia.
Ja paljon onnea niille jotka käynneet ultrassa ja kuulleet ihania uutisia
Miten sitä voikaan olla paniikissa varhaisultraan menosta. Pelko siitä että matkustajaa ei olekkaan kyydissä on nyt vienyt voiton viimeisen viikon ajalta.
Onko teillä muilla turvonnut alavatsa ? :) mulla on todella turvonnut