Plussanneet..Fiiliksiä!

anniiina

Jostain jotain jo tietävä
Löytyykö vielä muita plussanneita, joilla näyttää laskettu aika menevän lokakuulle?

Itse tein tänä aamuna ensimmäisen testin, kuukautisten olisi pitänyt alkaa pari päivää sitten ja yleensä on aina ollut säännöllinen kierto. Testissä tuli heti vahva ja selkeä viiva. Toisenkin testin tein iltapäivällä ja taas tuli samantien selkeä viiva! (Hahah, testejä kun on tuolla kaapissa muutama ja siitä tulee niin mahtava fiilis kun se positiivinen tulos tulee näkyviin :happy090)
Nyt siis mennään about rv 4+1 eli tosi alussa vielä ja nettilaskurit näyttää lasketuksi ajaksi 4.10.14.
Oireita on jo viikon verran ollut.. eli rinnat ovat olleet tosi arat koko viikon ja vatsassa nippailee oudosti.
Nyt vain odotellaan kaikessa rauhassa (silti jo fiilistellään kovasti) ja toivotaan että kaikki menisi hyvin loppuun saakka :).

Toivottavasti tänne löytää tiensä pian muutkin plussailijat iloisten uutisten kanssa :).

Muokattu viimeksi:
Mä olen plussannut eilen, heti malttamattomana, kun pari päivää oli vähän epämääräisiä oireita. sain haalean viivan testiin, kiertopäivä oli vasta 26, viikkoja nyt 3+5 ja laskettu aika olisi nettilaskurin mukaan 7.10 :) Epäuskon ja ilon sekaiset fiilikset on päällä, toisaalta suunnittelen jo kaikkea, toisaalta en oikein tiedä, uskonko edes, että mitään on olemassa.

Täällä myös! :)

Toivotaan kovasti ettei mene kesken. Edellinen raskaus päättyi alkuviikoilla ja nyt menossa vasta 27/28. Ensimmäisen erottuvan plussan sain 24/28 ja jostain syystä oireet on vahvana päällä verrattuna kahteen onnellisesti päättyneeseen raskauteen. Meiltä löytyy jo 10 ja 1 vuotiaat tytöt. Oon aina halunnu suuren perheen ja toiveissa olisi vielä pari muksua.

Tää ei ollut nyt suunniteltu raskaus kun palasin syksyllä kouluun äitiysloman päätyttyä mutta antaa tulla vaan! Kyllä ne koulu-asiat saa järjestettyä. :) Vielä kun tähän tottuisi ja kaikki menisi hyvin.

Anniina: Mä kans niin tykkään tuijottaa sitä positiivista et liuskat on ollu kovassa käytössä.. Lähinnä kyllä oon nyt seurannu et vahvistuuko se viiva edellisen huonon kokemuksen takia. Mutta onhan se vahvistunu. :)

Muoks! Viitsisitkö Anniina kerätä tuohon sun ekaan viestiin jatkoksi tai ekaksi listaa meistä lokakuisista? Nimi/ikä/monesko/paikka eli siis se normilistaus? :)

Nyt ois viikkoja kasassa vasta 3+5 ja LA laskurin mukaan 8.10. :)

Joo kyllä voin kerätä listaa tohon alkuun :) laittaisitteko te tiedot niin lisään ne sitten siihen listaan kun pääsen koneelle :).

Oletteko jo soitelleet neuvolaan päin? Jos ootte niin mille viikolle ootte saaneet ajan? Ootteko ajatellut käydä varhaisultrassa?
Itse soitan todennäköisesti tänään neuvolaan jo ja pyydän aikaa ensikäynnille! Varhaisultrasta en oikein tiedä vielä, tuskin kun on tuota rahanmenoakin nyt muutenkin niin hirveästi. Täytyy vaan jaksaa odottaa että pääsee siihen ekaan ultraan. Tampereella se taitaa olla siinä viikkojen 10-13 välissä ilmeisesti.

Muokkaus: Teenkin sen listan toiseen keskusteluun, jotta siitä tulee selkeämpi eikä tarvitse täältä muiden tekstien seasta etsiä muiden tietoja. Aloitin jo hieman tuota listaa.. ajattelin jättää paikkakunnan pois.. Jos vaikka myöhemmin sitten lisättäisiin siihen synnytyssairaala ? Täydensin teiltäkin jo ne tiedot mitä tuosta tekstistä kävi ilmi!

Muokattu viimeksi:
Pyysinkin jo tossa toisessa ketjussa apuja nimen muuttamiseen, mut oon nyt vaan toistaiseksi Kyfi ja lista numeroita perässä..
Neuvolaan en varmaan ihan vielä soittele, ku eka aika menee kuitenki varmaan johonki 1-1, 5kk päähän ja meillä aikoja järjestyy suht hyvin.
Me mennään varhaisultraan. Oltiin ekassakin raskaudessa ja on kyl näin malttamattomalle luonteelle aika ehdoton juttu.. Jotenkin itsestä tuntuu, et siihen ekaan yleiseen ultraan on niin pitkä aika ja ku on itse sit tiennyt raskaudesta jo kauan. Haluan tietää, onko siellä ylipäänsä elävää vauvaa ja et on oikeassa paikassa eikä ole esim kohdunulkoinen raskaus.

Nimimerkin voit muuttaa tuolta ylhäältä oikealta missä tällä hetkellä lukee toi kyfi ja numerosarja. Vie hiiri siihen päälle ja valitse valikosta "Yhteystiedot." :)

Hei vaan, parina iltana ehdin jo etsiä teitä.. ;)

Täällä plussattu vihdoin 25.1, lähes kolmen vuoden yrityksen jälkeen. LA olisi laskureiden mukaan 4.10.2014. Kovasti näin pitkän haaveilun jälkeen pelko siitä, että jatkuuko raskaus, on ajatuksissa usein. Haluan kuitenkin yrittää myös iloita ja nauttia raskaudesta niin kauan kuin sitä kestää. :)

Kiva, että meitä on jo muutama täällä ja lisää tulee varmasti vielä vaikka kuinka paljon. :) Itse aion ehdottomasti mennä varhaisultraan, hermo ei todellakaan kestä ensimmäiseen julkisen tarjoamaan. Neuvolaan en ole vielä soittanut, anniinan tavoin ajattelin, että sen ehtii myöhemminkin varaamaan. :)

Muoks. Listaan voi laittaa tiedot 26v ja 1. lapsi

Hellou naiset !

Itse plussasin sunnuntaina. Itse laskettuna olisi laskettuaika 1.10 :)

Meidän perheeseen kuuluu poika, syntynyt 2010, tyttö syntynyt 2011 ja nyt odotellaan pikku kolmosta syntyväksi .
Olo on aika ihmeellinen, mutta hyvällä tavalla, tätä on toivottu niin kauan.
Lasten lisäksi meidän perheeseen kuuluu lasten lisäksi tottakai mies. Sekä kakso koiraa. Rottweiler typy ja Pittbul poitsu. Ja tällä hetkellä meillä on myös 3 koira vauvaa, rotikkamme sai vauvoja 17.1 :)
Asumme Etelä-Pohjanmaalla.

eilen ekaa kertaa tein testin ja tuli ihan haamu, jota miehellekkin näytin että onko tuossa jotain vai kuvittelenko vaan..tein siis testin päivää ennen kun menkkojen piti alkaa..tänään siis kun menkkojen piti alkaa niin tein aamupissasta testin.. positiivinen :) meillä esikoinen tällä hetlellä 7kk ja tätä uutta tulokasta yritettiin 4kk :) oi kun voikin ihminen olla niin onnellinen.. kun on hirveän vaikea laskea ovulaation aikaa tietenkin vielä kun esikoisesta oli niin vähän aikaa kun jo ruvettiin toista yrittämään ja kierto on 37 :/ nyt siis laskettuaika laskurilla olisi laskettuaika 8.10.2014.. esikoinen tosin meni 2 vko yli että saa nähdä :) raskausoireita oli useita jo ennen plussaa.. tällä hetkellä vaan etoo.. ja nälättää :)

Tuosta lapsen yrittämisestä tuli mieleen. Me yritettiin esikoista tasan vuoden, toinen sai alkunsa pillereiden läpi kun esikoinen 3kk. Eli meillä ikäeroa vain 1v ja 13 päivää. Nyt olemme olleet heinäkuusta 2011 ilman mitään, että kolmas saa tulla kun niiin on. Tässä välissä oltiin jo menetetty toivokin, koska lääkärit hiukan puheli, ettei meille tulisi enään lapsia ja ennuste oliki aika huono. Mutta toisin kävi :)

Täällä on kanssa vasta testailtu ja plussaa tuli, tosin mies vielä ei usko ihan sata varmasti, ensimmäinen meni vähän vajaa vuosi sitten kesken. :/
Laskurin mukaan la olisi 4.10., eli alkumetreillä vielä ollaan ja ensimmäinen olisi tulossa, jos kaikki menee tällä kertaa hyvin.

Melkein jo kerkesin menettää toivoni, koska keskenmenon jälkeen ollut kroppa ihan sekasin, kierto heittänyt ihan härän pyllyä koko ajan saattanut olla 28-35pvää, aiemmin säännölinen 28.
Nyt kuitenkin rinnat aristaa mahdottomasti ja alavatsaa nippailee välillä vasemmalta puolelta ja välillä oikealta, illalla on jo valmis puoli 9 aikaan nukkumaan, vaikka on nukkunut päikkärit. :D Mulla on jo nytten, ja tuli viimeksi, ihan mahdoton himo porkkanoihin. :D Ja vielä ihan semmoisenaan, kuorittuna tietysti. :D

Lueskelin viime vuonna jo täältä muiden kertomuksia, mutta en koskaan kerinnyt kirjoitella mitään, kun oli pari viikkoa epäilys, että menee kesken ja sitten menikin..

Neuvolaan meinasin soitella vasta ensi viikolla, kun aika taitaa mennä ainakin parin viikon päähän ihan suoraan, etteivät ota ihan heti sinne. Ainakin vuosi sitten oli eka neuvola vasta viikoilla 8+2.

Ikää on 24.

Moikkelis,

Miekii liityn onnellisten odottajien joukkoon :) Plussa pärähti tikkuun viikonloppuna ja laskureitten mukaan LA ois 1.10 :) Esikoistyttö on tällä hetkellä (tai parin päivän päästä) 7kk joten ollaan samassa tilanteessa nanniN kans :) Tietoja sen verran, että mie oon 30v. ja tosiaan toinen lapsi tulossa :)

Hei!

Sain tänä aamuna viimein kunnollisen plussan. Tuntuu epätodelliselta kirjoittaa tänne. :) Menkkojen piti alkaa maanantaina, mutta testit näyttivät tähän päivään saakka negaa tai jotain epämääräistä. Lauantaista lähtien on välillä sattunut mahaan kuin menkkojen aikaan, mutta lievemmin. Sellaista ei ole ollut koskaan ennen ja siitä jo vähän arvelinkin...Muita oireita ei sitten vielä olekaan, paitsi ehkä se, että nukahdan nykyään ennen miestä ja yleensä on ollut aina toisin päin.

Enpä olisi uskonut, että tulee plussa jo heti ekasta yrityskierrosta! Tämänkin piti olla sellainen kokeilukierto että katsotaan mitä tapahtuu ja aloittaa kunnon yritys vasta huhti-toukokuussa. Ajattelin, että parempi aloittaa ajoissa, kun voisihan sitä lasta joutua odottamaan pitkään.

Oliko joku muukin Tampereelta?

Laskettu aika on 6.10. ja tänään on 4+3. Ikä on 26 ja ensimmäinen lapsi tulossa. Hurjaaa!

Mulla kans tuntuu masussa semmosta nippailua aika ajoin; hieman menkkakipujen maista, mutta ei kuitenkaan. Oon tupakoinut ennen raskauksia ja aina tietenkin plussaan lopettanut. Nyt kun töissä huomattiin, etten poltakkaan niin oli siinä sepostamista, että miksen, kun en haluaisi vielä kertoa, kun ei koskaan kuitenkaan tiedä. En halua jäljestä päin olla selittelemässä, jos sattuisikin että menee keskes tai ultrassa olisi jotain mätää. Tottakai toivon, että kaikki hyvin menee ja lokakuussa saisin nyytin syliini <3

Oletteko ajatelleet käydä varhaisultrassa vai jaksatteko odottaa sinne 12 viikolle ? :)

Itse en myöskään ole vielä neuvolaan soitellut. Huomenna ajattelin rimpauttaa :)

Hienoa, tänne on löytynyt muutama odottaja jo lisää! :)

Varasin tänään ajan varhaisultraan, joka on 14.2, ystävänpäivänä siis. Täällä pelot ovat välillä aikamoiset ja tänään tulikin saunassa kunnon ahdistusitkut sen johdosta.

Hei kaikki!
Täällä yksi vielä kovin epäuskoinen ensikertalainen. Ikää on 33 vuotta ja miehen kanssa yhteiseloa takana yli kymmenen vuotta. Lapsi on ollut haaveissa pitkään ja siksi tuntuu ihan käsittämättömältä että testi vihdoinkin näytti pari päivää sitten plussaa! Laskurin mukaan laskettu aika olisi 4.10., viikot kai 4+6. Mieliala vaihtelee kauhusta epäuskon kautta iloon. Mies on vieläkin ihan puulla päähän lyöty :) Kai tämän jossain vaiheessa alkaa tajuamaan...

Oireina ovat toistaiseksi olleet vain älyttömän kipeät rinnat. Urheilurintsikoissa on tullut nukuttua jo viikon päivät. Milloinkohan muita oireita alkaa ilmaantua? Pikkuisen pelottaa tuo mahdollinen pahoinvointi. Töissä on sellainen tilanne etten missään nimessä haluaisi "jäädä kiinni" vielä pitkään aikaan...

Kiva jakaa näitä tuntemuksia täällä teidän kanssanne! Neuvolaan en ole vielä ollut yhteydessä, ensi viikolla ajattelin soitella.

Muokattu viimeksi:
Toivon pian liittyväni joukkoonne! Elän hämmentäviä, toivottuja aikoja, sillä takana ensimmäinen yrityskerta ja voisiko olla että..? tein toissapäivänä ja eilen huvikseni testit (toissapäivänä preditor early ja eilen apteekin) ja molempiin ilmestyi hento viiva.. sunnuntaina pitäis menkat alkaa laskelmieni mukaan, silloin vielä kolmas ja varmempi testiajankohta. yritän malttaa. yritämme esikoistamme, olen 33v. olen vasta nyt alkanut lueskella näitä foorumeita ja yritin bongata mukavimman näistä, kirjauduin siis tänne! mukavaa viikonloppua!

Hei, liitynpä minäkin joukkoonne. OIemme yrittäneet toista lasta jo kohta 3 vuotta. Epätoivo on iskenyt jo monta kertaa, ettei taida meidän perheeseen toista lasta syntyä. Ikää mulla on jo 37v! Esikoinen täyttää kohta 4v. Tilasin jo tammikuussa ajan lääkärille tarkoituksena keskustella lapsettomuushoidoista. Mutta yhtäkkiä viime viikonloppuna hoksasin, että kuukautiset ovat myöhässä. Ei muuta kuin kauppaan ostamaan raskaustesti, ja niitä tulikin sitten tehtyä viikonlopun aikana 3 eri testiä. Kaikissa viiva oli aika hento, joten en uskaltanut vielä riemuita, niin kauan tätä on odotettu. Maanantaina sitten soitin neuvolaan ja tilasin ajan labraan, ja tekivät testin verikokeesta. Ja raskaanahan mää oon. Voi sitä riemua! Tuntuu, että nyt olen onnellisimmillani. Tosin takaraivossa jäytää pieni pelko, onkohan kaikki hyvin, kun niin kauan tätä on toivottu. Neuvolaan en vielä tilannut aikaa, kun neuvolantäti oli vähän tylyn oloinen, kun ilmoitti verikokeen tuloksesta "tämähän on vielä niin alussa." Jospa vaikka viikon päästä tilaisi vasta ajan. Mitään oireita ei ole vielä ollut, mutta eipä niitä näin alussa ollut ensimmäiselläkään kerralla. Laskettu aika olisi nettilaskurin mukaan 2.10. tosin eka kerralla sekin heitti yli viikolla... Ja Keski-Pohjanmaalta kirjoittelen :)

Takaisin