Plussanneet! ❤

vipe, Hyvä että sait ajan lääkäriin niin ainenkin saa mielenrauhan, vaikkahan monestihan nuo vuodot aivan normaaleja ovatkin. :)

Deb, Jäämme odottamaan testiäsi aamulla, kyllä nyt kovasti sitä mieltä oon että raskaana oot! :Heartred
 
Heh, itseasiassa kävin ostamassa nyt illaks 15mIU/ml testin lähisiwasta :d saan ostettua digin vasta huomenna, niin teen sen joko iltapäivästä tai sit ylihuomenna aamulla :)

Vipe onneks sait lääkäriajan, saat mielenrauhan :)

Mullahan on neuvola varattu jo, ihan mun päivittäislääkityksen takia ja kun niitä hailuroita tullu niin ku soitin neuvolaan, niin sanoi hoitaja että kannattaa se aika varata. Että voihan sen perua jos kuukautiset alkaa. Mut nyt oon hippusen toiveikas, valkkaria pukkaa sillon kun ei oo kuivaa kun saharassa :hilarious: puhumattakaan tästä paineen tunteesta alamasulla! Menkkoihin viittaavat oireet on nyt hävinny iltaa kohden.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä kans plussattu eilen ensimmäitäkertaa..selvä plussa mutta haaleampi kuin kontrolliviiva vielä. Ajattelin ylihuomenna testailla uudelleen, katsotaan vahvistuuko, vaikka sillä kait ei oo merkitystä minkä vahvunen viiva on..? Aikaslailla oireetonta toistaiseksi..munasarjajomoa välillä toisella puolen..:)
 
Moikka, mä plussasin viime perjantaina. Ensimmäistä odotan, mulla päätyi ensimmäinen raskaus keskenmenoon viime lokakuussa joten on aika jännät tunnelmat. Ihan rauhassa päivä kerrallaan mennään. Viime raskaudessa ekaksi tuli vähän vuotoa 5+5 ja tuhrutteli pari viikkoa, mutta ultrassa kaikki hyvin 7+3, kovat vuodot ja kivut tuli 10+6 ja keskenmeno todettiin, oli kuulemma menehtynyt jo aikaisemmin. No se oli mun tarina, toivottavasti nyt vauva saataisiin kotiin asti. Voimia teille nipsuliini [emoji173] ja heikku_82 [emoji173]
 
Heips! Täällä plussattiin sunnuntaina. Ja vielä eilen ja tänään piti myös varmistaa tikulla, että onko tuolla nyt oikeasti joku :smiley-ashamed004.
Lapsi on meille ensimmäinen, ja olen itse vielä ihan pihalla koko asian kanssa. Ei varsinaisesti ehditty edes yrittää, kun kierukka poistettiin 19.1 - eli ekasta kierrosta tärppäsi. Nyt menossa kaiketi rv 4+3 :Heartred
 
Täällä yllätti täti kuitenkin :) ei haittaa oikeestaan nyt, voin keskittyä lukemaan pääsykokeisiin koulua varten ja suunnittelemaan miehen kanssa 2018 kesälle sijoittuvia häitä! Tarkotan siis että lopetetaan tarkotuksellisesti yrittäminen jokskuks aikaa ja keskitytään muuhun :)
 
Nipsuliini:
Millasia oireita sulla oli?
Mä vuodan 12:sta päivää jo, niukasti. Kipuja ei ole ollut ollenkaan. Hcg laskenu.. Ultra taas perjantaina. Voisko olla kans kohdun ulkoinen vai mikä tämä on?

Mulla ei ollu missään välissä vuotoa, mutta erilaisia kipuja sitäkin enemmän. Muutama yönä heräsin tosi polttavaan alavatsakipuun ja niiden takia lähdettiin sit tutkiin. Verikokeesta selvis, että hcg oli liian matala ja sitä seuraamalla todettiin, että kehittyy todennäkösesti muualla kuin kohdussa. Mulle ei tullut perinteisiä raskausoireira, minkä lääkäri kans mainitsi huolestuttavaksi. Mulla on ollut välillä oikeessa kyljessä pientä nippailua, lähinnä kun vaihtaa asentoa ja sieltä se sitten löytyikin oikeasta munatorvesta.

Mulla tosiaan hcg jatkoi nousuaan koko ajan, mutta liian hitaasti. Toivotaan ettei sulla oo kohdun ulkoinen :Heartred Jaksamista! Ikävintä on epätietoisuus ja odottaminen!
 
:Heartred tädin tulosta.. Mut näköjään hommaa riittää! Hyvää yritystaukoa ja intoa pääsykokeisiin, häihin yms! Toivottavasti plussa hyvällä hetkellä yllättää eikä enää anna odottaa itseään :)
 
Mäki tulin liittymää tähä keskusteluun:angel5

Viimesimmät menkat 16.1 ja nyt kp 38/28, viime perjantaina tein cb digin ja näytti 1-2 viikkoo. Latasin VAU-n sovelluksen mikä laski LA'ks 23.10 ja et olisin nyt rv 5+2.
Menkkamaista mahakipuu ollu viikon ajan nyt ja kauheet pelot päällä ettei kaikki oliskaa hyvin:nailbiting:
Aattelin tehä tänää uusiks sen digin..
Täytän ens kuussa 20 ja tosiaanki haluttais lapsi poikaystävän kanssa:cat:
 
Täällä kanssa yksi plussainen. ❤ Laskurin mukaan la olisi 26.10 ja toka lapsukainen olisi kyseessä. Jännän äärellä ollaan. Lopetin joulun alla esikoisen imettämisen ja yhdet menkat ehti tulla välissä että eipä sitä kauaa ehditty yrittää. Tajusin testata sillä mua on ällöttänyt ja etonut useana päivänä ilman sen kummempaa lopputulemaa.
 
Onnittelut kaikille uusille plussanneille ja lämpimästi tervetuloa! :love7
 
Täällä plussattu 21.-22.2 aamu sekä päivä pissasta. Menkat oli myöhässä päivän, kun tein testit. Pillereiden lopettamisen jälkeen kerkesi olla vain kahdet menkat:nailbiting:
Kyllä jännittää! Oireita ainoastaan väsymystä, välillä kuvotusta/huimausta, nipistelyä/painetta alavatsalla, sekä nännit herkillä:grin neuvola varattu 24.3 toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa:Heartpink
 

Liitteet

  • IMG_3526.JPG
    IMG_3526.JPG
    682.7 KB · Katsottu: 37
Tiistaina plussasin illalla selkeen plussan. :Heartred Perinteinen keltarauhashormonipuutos-tiputteluvuoto ei alkanu, joten uskalsin epäillä raskautta. :) Teroluteista on muutama kuukausi haettu pontta raskautumiseen, ja se näköjään auttoi. Toinen testi piti vielä tehdä seuraavana iltana kaiken varalta. :D LA 30.10., mutta marraskuun puolellehan se menee, kun aiemmatkin ois viihtyny mahassa maailman tappiin asti.... :p Varhaisultraan varattu aika 14.3., siellä ehkä viimein voi saada rauhan sielulleen. Kolmannen kohalla nimittäin nyt ahistaa aiempaa enemmän, miten tässä käy. Ekat raskaudet alko sormia napsauttamalla ja tällä kertaa tarvittiin lääkitystäkin, joten jotenkin pelottaa...
 
Takaisin
Top