Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehkä siinä jotain näkyy hennosti. Kannattaa uudestaan testata kun on dpo 10Kai tuossa joku muukin näkee jotain??? Tämä kuva eiliseltä jolloin dpo8 ja testinä oli one stepin herkkä
View attachment 96497
Täällä kanssa haamu vielä matkassa mutta ovistestillä plussan sain jo pari päivää sitten, eilen myös päivällä herkemmällä testillä ja tänään tällä. Tuo haamu on luonnossa selkeästi vaaleanpunainen.
Toivottavasti ei jouduta pettymään ja poistumaan tästä ryhmästä.
Jännittäviä aikoja. Mukavaa saada eloa tänne elokuisiin.Täällä varovainen plussa, pari aamua ollut niin haamujen haamu ettei ole kuvaa saanut mutta tänään jo vähän vahvistunut. Peukut pystyssä että tämä kerta onnistuu, takana tuulimunaraskaus kesältä ja nyt toinen yrityskerta sen jälkeen menossa. En ole valtavan innokas testailemaan mutta ekan unettoman yön jälkeen arvelin jotain tapahtuneen tänään siis luultavammin dpo 11-12. En uskalla edes listata itsenäni vielä mukaan ennen viikonloppua mutta vertaistukea kovasti vailla :D
Erottuu kyllä. Oletko kokeillut pc testiä. Minulla ainakin viimeisenä näkyi tuossa rfsu testissä vaikka pc oli jo selvästi positiivinen
Uskalsin siirtyä tänne, kun digikin sanoo, että raskaana. Tänään 4+1 dpo 15. Ensimmäinen haamu tuli testiin dpo 9
Mun viivatestikuvat menee niin mössöksi täällä että lisään tähän vaan tän mun maanantaisen digin
Tosi hienosti on vahvistunut!Tässäpä näitä :D hennoin viiva kp 27/31-33, sitten 28, 29, 30 ja 32. :D vieläkin epävarma olo, mutta kyllähän tuo plussa on aivan selkeä.
kyllä siinä taitaa hento viiva olla :angelic:Kai tuossa joku muukin näkee jotain??? Tämä kuva eiliseltä jolloin dpo8 ja testinä oli one stepin herkkä
Ylempi on tänää juuri äsken ja alempi on se herkkä testi eilen, niukkaa vuotoa tullu tänää ni jännittää että pysyykö mukana vai jääkö tähän
Oi kiitos! huojens tosi paljon ! tää on tosiaan toinen raskaus ikin (ensimmäinen päätty kesken enkä huomannu oireita, vuosi sitte) ja siis oon ihan paniikissa kyllä tää varmaa tästä vieläEri testit saattaa reagoida eri lailla eri ihmisillä. Ja pieni vuoto on ihan normia, huoli pois:)