plussaa!

Meitähän on kovasti paljon Onnea kaikille ja turvallista matkaa pienten alkujen kanssa !
Tänään havahduin miettimään kun tosiaan testeihin tärähti heti todella tummat viivat eikä digitaalinenkaan kauaa miettinyt kun tuloksen ilmoitti että ompas kovasti raskaushormonia, testit tehty tosiaan kun menkat päivän myöhässä, netin ihmeellisestä maailmasta löysin väittämän, jos on tuplat aluillaan,niin hormonin määrä heti alkuun korkea joihin testit reagoi näyttämällä vahvat viivat ! O ou sanon minä :happy:
Mutta ymmärrän kaikkien monet monet testit....Ajattelin huomenna käydä hakemassa taas uuden :smiley-angelic003 ikinä ei voi olla liian varma :grin

jny_ , mikä päivä sulla menossa ton testin kanssa? kun hyvältä viiva näyttää! mulla huomenna vasta menkat olisi pitänyt alkaa ja eilen plussasin, viiva ei ollut tänään vahvistunut ja on haalea punainen eilen ja tänään ollut. Vahvistuuko viiva kuinka nopeasti vai olenko liian hätäinen? Oon vaan niin huolissani ettei keskenmenoa taas tulisi

Haaveinen, kierto ei ole ollut säännöllinen, mutta lauantaista siis tehnyt päivittäin haamua, mutta eilen ja tänään aamulla siis vahvemmat viivat.. Raskaushormoni oli maanantaina verikokeesta 47, uusi verikoe 15pv, seurataan lähteekö se sieltä nousuun vai kuinka käy..

Pakko oli itekin nyt neljäs testi käydä ostamassa, kun edelliset olivat 1. tooooodella haalea plussa sellaisella 4 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamista tehtävällä testillä, 2. selkeä plussa samanlaisella aikaisin tehtävällä testillä (seuraavana iltapäivänä 2 tunnin pidättelyllä) 3. oli taas sitten vaaleampi seutaavana aamuna tehtäessä "normaalilla" liuskatestillä tehdessä (eli samana päivänä, kun kuukautisten pitäisi alkaa) ja nyt 4. tänään n. 3h pidättelyllä "normaalilla" puikkotestillä ERITTÄIN selkeä plussa. :)

Varovaisesti tänne ilmottaudun, toissapäivänä tein mamin testin joka näytti viivanpaikkaa. Eilen tein apteekintestin joka näytti haaleista haaleinta haamua. Tänään tein toisen joka oli myös haamu, mutta vahvistunut. Kp27/30-32 nyt meneillään, eli vasta viikonloppuna aion tehdä cb digitalin. Sinne asti aion apteekin testeillä seurata vahvistumista neuroottisesti:hilarious:. Kaksi vuotta testaillut ja koko aikana saanut mitään testeihin.
Tässä vielä kuvat, ylempi on eilinen ja alempi tänään testattu.

Liitteet

• IMG_20170308_063609.jpg
    IMG_20170308_063609.jpg
    836.9 KB · Katsottu: 75
  • IMG_20170308_063633.jpg
    IMG_20170308_063633.jpg
    800.9 KB · Katsottu: 77
Ilmoittaudun varovasti tänne kurkkimaan, eka haalea plussa saatu sunnuntaina, sittemmin haaleaa ja selkeämpää plussaa yhteensä viidellä erilaisella testillä. :D Ekat plussat minulla ikinä. <3 Nyt olisi rv 3+6 eli todella aikaisessa vaiheessa mennään, menkkojen olisi pitänyt viimeistään tänään alkaa. Pysyköötkin poissa...

Tässä vielä kuva eilisestä Clearbluesta:
WP_20170307_19_45_30_Pro.jpg

Täälläkin plussattu sunnnuntaina! Vähän jo ehdin huolestua, kun plussaa ei kuulunut, vaikka oireita ollut nyt kolmen viikon ajan. Luulin jo, että oon keksiny kaikki oireet, vaikka välissä olin ihan varma että oon raskaana :D
Nyt ois menkkojen mukaan 5+3.

Täällä plussattu maanantaina! En yhtään osannut ajatella että olisin raskaana ja tein testin 4 pv siitä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Yleensä kierto on päiväntarkka ja ovulaatiokivut on niin kovat että saa kaksinkerroin maata tuskissaan. Nyt en huomannut koko ovista, joten ajattelin kuukautisten tulevan vähän myöhässä. Varsinkin kun rinnat tulivat viikkoa liian myöhään kipeäksi ja joka aamu oli menkkakipuja. Ensimmäinen testi oli haalea, mutta selkeä plussa. En meinannut uskoa sitä millään todeksi ja eilen tein vielä toisen testin, josta plussa ei kyllä epäselväksi jää :)

Mä myös testasin vielä tänään apteekintestillä ja nätisti vahvistuu:p ens viikolla testaan vielä kerran, sitten saa riittää. Tää on niin uskomatonta että tekisi mieli vaan koko ajan testailla :)

Tein itsekin tosiaan testin tuossa keskiviikkona kolmen tunnin pidättämisellä ja vahvalta näytti. :) Tässä vielä kuva:
9d7df4337239344d98711200c133deeb

Takaisin