plussaa!

Eleanoora, hyvin vahvistuu!! <3
MuuMuu, on kyllä niin malli-viivat että <3

Mun oli kans aivan pakko vielä eilen testata ku kaappiin oli jääny yks testi :D , viiva ilmestyi ruutuun aivan samantien ja yhtä tummana kuin kontrolliviiva, joten pikkuinen vaikuttaa olevan edelleen matkassa mukana <3 Tänään siis 5+0

Tein clearblue digitaalisen testin torstaina, joka näytti että raskaana. Kuitenkin epäilyttää, koska kroppa tuntuu täysin normaalilta. Viikkoa aikaisemmin, kun kuukautiset olivat päivän myöhässä tein apteekin testin joka näytti negatiivistia. Onko niin että positiivinen on aina positiivinen eikä siinä voi olla virhettä?

Nauris, kyllä positiivinen raskaustesti merkitsee, että on istukkahormonia veressä. Toki tilanteet voivat olla erilaisia, toisilla raskaus lähtee nopsaan vahvana liikkeelle ja toisilla voi saada plussan testiin pelkästä alkion kiinnittymisyrityksestä. Jos menkat pysyy pois niin on se hyvä merkki :)
Vahvistuvia viivoja ketjuun!!

Kyllä mun kokemuksien mukaan etenkään digitaaliseen ei turhia positiivisia ole ilmestynyt :)

Enköhän mäkin uskalla tulla jo tälle puolelle kuumeiluklubilta. Olin tässä kierrossa ehtinyt jo toivoni menettämään, joten eilinen haalea plussa yllätti onnellisesti! Tämän aamun testi (ylempi) lähtenyt mielestäni vahvistumaan. :)

Liitteet

• IMG_2924.JPG
    IMG_2924.JPG
    328.4 KB · Katsottu: 73
Kolme päivää sitten tuli tehtyä ensimmäinen plussa ja nyt sitten on kyllä joka aamu tullut varmistettua, että vahvistuuhan se plussa ja näkyyhän se edelleen. Ja siis kyllä näkyy ja vahvistuu. Miestä jo naurattaa tää mun touhu, ettei uskois mun jo kolmatta alkavan odottamaan :laughing002

Mä oon kans niitä joille se yks testattu plussa riittää :). Ei se siitä kummemmaks muutu testailemalla

Niin mullekin riitti yks testi. Mä en ymmärrä miks niitä pitää tehdä useampi jos on plussa? Kertokaa [emoji1]

Itse kaksi ensimäistä testasin myös kerran selkeän plussan ja se riitti. Nyt sitten varmaan vaikuttaa, kun edellisessä raskaudessa plussa oli tosi haalea (vaikka kuukautisetkin olivat yli kaksi viikkoa myöhässä) ja KU: seksihan se sitten selvisi. Se tais jättää itselle pienen trauman. En oo ikinä saanut niin haaleita plussia. Mulla itsellä helpottaa kun näen siitä testistä nyt, että hormoni nousee ja se saa uskomaan, että pakkohan tän on nyt mennä paremmin :)

Takaisin