plussaa!

Tazzy. Mun on tarkotus soittaa tänään neuvolaan jos muistan :)

Onnittelut kaikille plussanneille, ihanaa kun niitä tulee lisää :)

Täälläkin plussa vihdoin! Yritetty kolmatta kuukautta ja nyt saatiin vihdoin kunnon viiva tikkuun. :) Meille tämä on kolmas ja samalla viimeinen lapsi. Samalla jotenkin niin innoissaan tästä, mutta toisaalta haikeat fiilikset. :dead:

Onnea uusille plussanneille! :smiley-angelic003

Mä en ole vielä soitellut neuvolaan, mutta tosiaan neljäs kerta, niin ei ole kiire. Aiemmat raskaudet sujuneet hyvin, eikä ole perussairautta ym. Tänään olisi ehkä 5+3. Jos loppukuusta soittelisi. Ultraan haluan kyllä mennä, vaikken seulontoihin osallistu. Saa siitä vähän varmuutta, että kaikki on ok. :)

Täällä kanssa yksi tänään plussannut ilmoittautuu. Kuukausi mentiin "tulee jos on tullakseen" meiningillä ja tärppäs näköjään heti. Laskettu aika olis näillä näkymin 8.11. Mä oon vaan hämmentynyt ja mies ihan innoissaan, en jotenkin osaa uskoa vielä todeksi. Viime raskaudessa tähän aikaan halailin jo vessanpyttyä säännöllisesti ja nyt ainoa oire on jatkuva pissahätä jonka ensin vedin liian teenjuonnin piikkiin :) onnea kaikille muille plussanneille!

Huh...Josko sitä uskaltaisi itsekin tänne kirjoittamaan. Ei pelkästään lukemaan Muutama päivä sitten useampi testi plussattu, ja hyvin nopeasti tärähti testeihin todella tummat viivat
Marraskuun alkuun pitäisi pienen pysyä matkassa mukana !
Esikoinen olisi hän ❤

Paljon onnea plussanneille! [emoji7] On tää vaan jännää aikaa, oli pakko tehä äsken testi näin viikko plussauksen jälkeen kun ei viäkään meinaa uskoa todeksi. [emoji23][emoji85]

Tellus, oon itekin miettinyt tuota testin uusintaa, varsinkin kun enää ei ole oikeastaan oireita. Toisaalta esikoista odottaessa taisi olla sama "ongelma"

Jos mäkin uskallan nyt liittyä tänne pikkuhiljaa.. plussasin 28.2, mutta kyllä siinä jonkun verran tuli testejä tehtyä ennen kuin uskoin että ehkä se raskaus on alkanut Ensimmäinen raskaus kyseessä ❤️
Tänään sain aikaiseksi jopa varata hammaslääkärin ja neuvolan.

Huomenta.

Mä kans tein eilen raskaustestin ihan varmuuden vuoksi ja plussaahan se näytti. Ja tänään kans. Uskaltaako täällä ääneen sanoa et ei tämä ihan näin pitäny mennä, mut hyvä näin. Miehelle iso järkytys, mut salilla käynnin jälkeen oli jo eri ääni kellossa.

Onnea kaikille plussanneille ja toivottavasti pikku toukat pysyy matkassa. :Heartblue

Oli se Amparo helpottavaa nähdä et viiva tuli tosi vahvana samantien et tikulle pissaamaan vaan! [emoji6][emoji7] Onnea uusille plussanneille! [emoji178]

Jny. Siellä vahva toinen viiva, onnea :)

Onnittelut kaikille plussanneille :)

Monta plussaajaa :D onnea!!
Täällä kp 28 ja dpo 16,
jännäks menee, oletetun kiinnittymisen aikana ja jälkeen tulleet oireet on käytännössä loppuneet viikonlopun aikana ja hyvä olo on vallannut mielen ja kropan. Valkovuotoa riittää ja tänäkin aamuna piti ihan paperia katsoa joko täti tuli kylään. Aikamoisesti on tehny seksiä mieli nyt viimeset kolme päivää. Mut se ei välttämättä mulla tarkota mitään erikoista :)
Koirat alko viikko sitten pesemään minua ja se alkoi myös edellisessä raskaudessa jo alku viikoilla.

Uskaltaisikohan tänne jo kirjoittaa, tänään digiin ilmestyi maaginen 3+, todella epävarma olo tästä raskaudesta, oon jotenkin ihan paniikissa, että kaikki ei mene hyvin, niin toivottu lapsi tämä on, minulla on 2015 syntynyt lapsi, jonka kanssa raskaus meni ilman ongelmia, voiko toistamiseenkin kaikki mennä putkeen? [emoji4]

Äitix2 mulla ihan samat fiilikset, viimeks kaikki meni hyvin, mut nyt jännitän ihan eri tavalla :nailbiting:

jny_ , mikä päivä sulla menossa ton testin kanssa? kun hyvältä viiva näyttää! mulla huomenna vasta menkat olisi pitänyt alkaa ja eilen plussasin, viiva ei ollut tänään vahvistunut ja on haalea punainen eilen ja tänään ollut. Vahvistuuko viiva kuinka nopeasti vai olenko liian hätäinen? Oon vaan niin huolissani ettei keskenmenoa taas tulisi

Haaveinen, se raskaushormonihan nousee joka toinen päivä eli voi hyvin olla, että sulla vahvistuu vasta esim. huomenna. Yksilöllisiä juttuja nämäkin, mulla CB näytti raskaana 3+ tosi aikaisin, ku aiemmissa raskauksissa oli paljon hitaampaa se kehitys :)

Koirat alko viikko sitten pesemään minua ja se alkoi myös edellisessä raskaudessa jo alku viikoilla.

Meillä koira vaikutti masentuneelta. Lenkki ja leikki ei kiinnostanut, nukkui vain. Sen perusteella tein r-testin. Esikon kohdalla kävi samalla tavalla, silloin käytin jopa eläinlääkärillä joka ei tietenkään löytänyt mitään. Nyt muutama viikko eteenpäin ja muuttunut armottomaksi peesaajaksi, samalla tavalla kuin edellisellä kerrallakin.
:)

Kiitos tazzy! Totta, yksilöllistähän se on. Viime keskenmenossa mulla näytti plussaa vasta kun menkat 5pv myöhässä (keskeytyi lopulta viikolla 7) ja nyt näytti plussaa jo kaksi päivää ennen! Nii toivotaan juu että suunta vaan ylöspäin, sen ku malttaisi olla joka päivä testaamatta

Takaisin