plussaa!

Carpediem; hyvin oon pystynyt olemaan töissä, vielä tällä hetkellä "kentällä", mut pitää taas katsoa, miten sit myöhemmässä vaiheessa. Mietityttääkö sua työskentely?

Carpediem; Onko erityistä syytä, mikset? Oma halu vai työstä johtuvia syitä? Mä varmaan teen taas aika pitkään näitä töitä ???

Mä oon ravintola-alalla ja kaks ekaa raskautta melkein loppuun saakka pystyin olemaan vaikka meillä ei oo mahdollista istua muuta ku tauolla.
Saa nähdä miten nyt käy..

En vielä soittanut neuvolaan kun maanantaina on vapaapäivä niin helpompi soitella :)

On se jännä kun noita testejä on pakko kurkkia joka vessa reissulla et ne viivat on siinä :grin

Tazzy; teen liian "vaarallisessa" paikassa ja korvaavasta työstä ei ollut vielä varmuutta kun niitä ei meillä oikein ole. Omasta halusta olisin kyllä..

Heissan, uskaltautuisikohan sitä mukaan? Ekassa raskaudessa vain seurailin keskusteluja, mutta nyt halusin päästä itsekin pulisemaan :) Ihan aloittelija siis foorumihommissa.

Positiivisen testin tein alkuviikosta ja 8.11. ilmeisesti laskettu aika. Toinen siis tulossa. Rinnat kipeät ja ihan kuin olisi vähän etova olo, mutta kuvitelenko vaan? Ei kai vielä pitäisi olla.

Carpediem; ymmärrän täysin tuon, jos on liian riskialtis homma.. Itsellä vähän sama kyllä, mutta katsotaan nyt. Toivottavasti työnantajalta löytyis sulle korvaava homma/paikka, ne kyllä yllättävän usein järjestyy.

Voiko tähän ketjuun muuten kirjoittaa kaikkea yleistä löpinää, vai mikä on etiketti? :)

Soitin eilen neuvolaan ja sanoi lähettävänsä ajan varhaisultraan, koska kierto ollut niin sekava ennen raskautta. Varasi samalla ekan neuvola-ajan parin viikon päähän. Jotenkin epätodellista, ihanko tosissaan tämä vihdoin tapahtuu? Toki vielä ollaan niin alussa, että mitä vaan voi tapahtua,mutta hienoa olla edes tässä pisteessä.

Twist.kaipa niitä oireita alkaa olemaan kun mulla kans rinnat arat ollu jo pari päivää ja viikon ainakin vilu.. :) tosi hieno juttu et pääset ultraan.

Niin en mä tiedä höpötetäänkö me tässä ketjussa kaikkee vai pitäiskö sitä varten laittaa uus ketju...???

Äääääääääääääää! Ihan pakko tulla hehkuttaa. Aattelin taas huvikseen testata sillä Digillä, että onko viikot noussut(kun jostain kumman syystä jo 5 jälkee näin vkl heräsin). Ja näyttöön tuli 2-3 viikkoa! Eli ehkä alkaa vähän lupaavammalle näyttää ku viime raskaudes digi näytti 1-2 viikkoo vielä rv7. :nailbiting:

Plussa täälläkin, sain viivan ennen kuin menkkojen piti edes vielä alkaa. :) Tein vielä varmistuksen pari päivää myöhemmin ja viivaa näytti. Laskettu aika on varmaan 3.11. Neuvolaan en ole vielä soitellut, ajattelin muutaman viikon päästä, tämä on jo neljäs lapseni, niin ei ne varmaan kauhean usein minua sinne halua. Seulontoihin en osallistu. :)

Onnea kaikille muillekin plussanneille! On tää aina yhtä jännää. :nailbiting::smiley-angelic003

Täällähän jää jälkeen jos ei joka päivä käy mimmu, mulla on ultraääni k. 15.00. Monelta sulla? Tervetuloa uudet plussanneet ja paljon onnea kaikille matkaan! Se on se metallinen maku suussa, mikä on outoa :) tyypillinen raskausoire. Nyt on mies sekaisin. Se on niin onnessaan ja tekee kaiken. No minäpä houkuttelin sen kauppaan ku teki ni mieli makkaraa. Makarat tuli mutta enpä saattanut niihin koskeasaa nähä mitä tästä vielä tulee.

Onneni kukkuloilla, mulla on klo 15.15. :D Pääset ihan hetkeä aiemmin kurkkaamaan. <3 Mä en jaksa enää oottaa, mutta vielä 1,5vk ois jälellä!!

Onnittelut uusille plussaajille ja tervetuloa mukaan! :)

Täällä yksi marraskuinen myös ilmoittautuu.

Samoin kuin Twist, ekan raskauden lueskelin, mutta nyt halusin enemmän myös kirjoitella. Ekassa raskaudessa en suoraan sanoen uskaltanut, kun pelkäsin jonkun menevän pieleen, jos onnea hehkuttaa liikaa. Lueskellessa olen kuitenkin huomannut miten ihania ihmisiä täällä pyörii ja mitä tukea saa, jos jotain huolia on.

Alkuviikosta plussattu ja la 2.11. Tänään kauhukseni pyyhkiessä tuli pientä ruskeaa vuotoa. Toivottavasti on normaalia ja pieni alku on kunnossa ja pysyy mukana loppuun asti.

Minullakin Amparo on jo neljäs raskaus ja vasta nyt kirjoittelen täällä. :) Olen ollut aktiivinen toisella foorumilla, mutta siellä on vähän hiljentynyt, niin ajattelin kokeilla jotain muuta. Ruskea vuoto taitaa olla ihan normaalia, peukut pystyssä. :)
Mies on ihanan innoissaan, vaikka aikaisemmista raskauksista ei ole niin välittänyt. Mukava odottaa kerrankin yhdessä. :hug003

Hei, mistä nää näppylätkin nyt sit keksi tulla ??? Järkyttävässä kunnossa nyt meikäläisen nahka, en tykkää :p Pyyhkiessä tuli verta, hmmm :(

Onnea kaikille plussanneille :happy::Heartpink

minäkin oon ollut tosi jotenkin arka kirjoittaan tänne ja nyt tässä raskaudessa sit olin ihan aloittajien joukossa.
Ihanaa kun meitä kokoajan enemmän, kaikki rohkeesti vaan jutteleen tänne :Heartpink

ps. mullakin oli viime viikonloppuna ruskehtavaa vuotoa mutta loppui sitte päivän jälkeen.....

Nyt siis 5+3 (kai?? ;)

Takaisin