plussaa!

Onneni kukkuloilla: Jee meillä on sama ultrapäivä! :D Monelta sulla on se? Ja varmasti tosiaan näkee kaiken hyvin jo noilla viikoilla. :)

Täällä ilmoittautuu yks just plussan tehny!:happy: tänää dpo 11 ja iha mielenkiinnosta tein testin, kun on ollu oireita. Ja raskaana 1-2 pärähtää ruutuun. Edellinen raskaus oli kohdunulkoinen, et aikamoiset piinaviikot tulee olemaan ennen varhaisultraa. On tää taas niin jännittävää. Ja tosiaan esikoinen olis tulossa, jos kaikki päättyy hyvin.:)

Reez, paljon onnea matkaan!

Mä oon täälä lueskellut teidän juttuja viikon verran, meinaan vielä viikonlopulle odottaa testin tekemistä. Syksyllä tein varhain testin kaks viikkoa kerkesin haaveilla kaikkee ja olikin kemiallinenraskaus. Silti tuntuu että kroppa kertoo koko ajan että olet raskaana, niin kyllä tekis mieli testi jo käydä hakemassa.:oops:

Mimmus: Miten oot saanut tuon lilypien "laskurin" (tai mikä onkaan oikealta nimeltään) itsellesi? Olen näissä todella noob, ja haluaisin tuollaisen itsellenikin lisätä. :)

Täällä pelottaa.. Alkoi jotain rusehtavaa vuotoa tiputtelemaan. Eijeijeijeijei. En tahdo, en halua. :sad010

onnea kaikille plussanneille :Heartred
Hupsu76 mulla vähän sama kun ikääkin tosiaan on.... toivotaan että menee kaikki hyvin <3

Mahtavaa, tänne on tullut paljon uusia plussanneita! Onnea! <3

MuuMuu: Lilypien sivuilla tein ja sit sieltä pitää lopuksi valita oikeenlainen osote ja liittää se tänne allekirjotukseen. Oon nyt puhelimella niin en voi ite niin kattoa mutta googlettamalla löytyy esim "vau.fi kuinka lisään tickerin lilypie" tai jotain semmosta. :D Hyvät ohjeet löytyy, osaat varmasti!

MuuMuu, vuotaako paljon? Onko millainen olo muuten? Mulla oli esikoisen odotusaikaan rusehtavaa vuotoa, mut kaikki meni tosiaan hyvin :)

Miten muilla, onko oireita? Itsellä oli vielä viime viikolla ihmeellinen maku suussa, väsytti ja koko ajan oli nälkä. Nyt ei mitään :p

Mun oireet tällä hetkellä turvotus, kahvi tökkii aamulla plus vähän yökkäyttää. Illalla klo 21 nukkumaan ja aamulla 6 ylös haha. En yleensä oo aamuvirkku niin tätä on hankala uskoa!

Tazzy: Ei vuoda paljoa, onneksi. Muutaman kerran pyyhkiessä jäi paperiin rusehtavaa vuotoa. Nyt on jo lakannut. Käytiin miehen kanssa yksityisellä ultrassa, ja vaikka ei vielä siellä motään näy, niin kaikki oli ok. Lisäksi kahden tunnin pidättelyn jälkeen vahvempi plussa, kun eilen aamulls. <3 Olo on.. Outo. :D Vatsaa on jomottanut tasaisesti koko ajan, alaselkää särkee, pahoinvointi on pahentunut ja paleltaa. Lisäksi aamuisin nousee röyhtäysten mukana "outoa" makua, ei muistuta oikeen mitään, en osaa selittää. Nälkä koko ajan, mutta mitään ei tee mieli syödä. Oliko sinulla miten paljon vuotoa?

Muumuu: kuulostaa tuo vuoto onneksi ihan normaalilta :)

Täällä ollut jo liuta oireita, hassua miten paljon enemmän kuin esikoisesta näillä viikoilla :D ettei olis vaan kaksoset, no tuskinpa :laughing002

Ennen plussaa oli palelua ja lämmöt koholla.

Seuraavana päivänä plussasta alkoi etova olo jos syönyt liian harvoin, alavatsan ja selän tuntemukset, uniongelmat, pissalla pitää juosta yhtenään, ihan älytön turvotus alavatsassa (en tiedä miten tämän varsinkin iltaisin keneltäkään piilottaa), mieli on vähän herkillä, väsymys tulee aina pitkin päivää mutta samaan aikaan eri tavalla energiaa touhuta esikoisen kanssa. Haju herkkyys, tekee mieli puolukoita ja salmiakkia, lisääntynyt ruokahalu. :happy:

Täällä yks marraskuinen ilmoittautuu <3 Ihana tällainen ketju missä voi jakaa ajatuksia. Tsemppiä kaikille!! <3

Itellä nyt vasta 3+5 eli tosi aikaisin plussasin. Pelko on, kun aik. saanu kaks keskenmenoa mutta minulla on myös kaksi ihanaa koululaista. Toivon niin että pieni pysyy matkassa! Varhaisultraan on päästävä kun sinne asti pääsee.

Itellä oireena lähinnä alavatsatuntemukset, jomotus ja kuumottelu. Välillä rinnat nipistää mutta ei juurikaan.

Takaisin