Mamma-2: Täällä ihan samat viikot. Ja pelko persiissä koko ajan, kun aiemmin keskenmeno+kohdunulkoinen raskaus. Itsekin menossa varhaisultraan, kun vaan sinne ajan saa. :)
MuuMuu, mulla sitä vuotoa tuli useampana päivänä. Pyyhkiessä paperiin huomasin, välillä tuli enemmänkin. Ekan kerran tuli silloin, kun olis pitänyt menkkojen alkaa, silloin tuli kyllä varmaan viikon-kaks sitä tuhruttelua. Silloin istukka oli etuseinämässä ja hiukan kohdunsuun päällä ja se aiheutti vuotoja sit myöhemminkin ja kyllä ne aina pisti miettimään :/
Tänään muuten on turvottanu, voi järkytys. Nooh, oon mä kyllä syönytkin Esikoisen odotusajasta muistan myös väsymyksen oireena, nukahdin työpaikallakin :D Sillon oli pahoinvointiakin näillä viikoilla, just nyt ei oo sitäkään eikä oikein väsytäkään. Viime viikolla oli pitkä lista kaikkea oiretta, nyt ne on hävinny :D
Täältä kans liitytään varovaisesti joukkoon! Menkkojen alkamispäivä ei pitäis olla vielä, mutta 4 testiä tehty ja kaikki plussia joten ehkä on uskottava et jotain on tapahtunut. Katsotaan pysyykö mukana! Onnittelut myös muille :)
Mie testasin 8 päivän ajan joka päivä ja keskimäärin varmaan 2 testiä päivässä. Tuon putken jälkeen oli taukopäivä ja sitä seuraavana tein taas digin ja sitä seuraavana eli eilen oli taas testattava normitestillä! Eli ei noi teidän testausmäärät oo vielä yhtään huolestuttavia
Mamma-2: Oon soittanu neuvolaan, ja laittoivat sieltä lähetteen sinne varhaisultraan (oon kuulemma jonossa) ja kutsu tulee kotiin.. Outo systeemi täällä.
Oireita on. :D Pahaa oloa, alavatsan jomotusta, alaselkäkipua ja tissikipua. Siinä oikeestaan kaikki. Sinulla?
Täytyypä munkin soittaa neuvolaan ens viikolla ja kysyy miten järjestyy. Tai ellei järjesty niin sit mennä yksityiselle.
Sullahan on oireita Muumuu ! :) Mulla kans alavatsa jomotuksia, mistä tiesin olevani raskaana, koska menkkajomoja mulla ei oo. Nyt on alkanu tisut kipeytyy, lähinnä nännit. Sit kylmänväreitä ihan tajuttomasti. Ja väsymys alkaa painaa. Eli onhan näitä :D
Ah, se tolkuton kylmyys, varsinkin iltaisin!! Kolottaa luihin ja ytimiin, yleensä kärsin kuumuudesta. Itteeni väsyttää aina, niin siinä ei outoa ole, mutta eilen nukuin ihan päikkärit, jota en ikinä tee! Tämä on inseminaatiolla alkunsa saanut, joten en osannut ensialkuun laskea oireita raskaudeksi, vaan ajattelin menkkojen olevan tulossa. :D
Uskaltaisko sitä tänne tulla jo. :)alkuviikosta saakka tullu plussia testiin ja nyt oli sen verran tumma viiva et tulin kurkkimaan tänne ja täällähän on jo ihanasti porukkaa :)