plussaa!

Heips kaikki ja onnittelut plussasta! Täällä plussattiin aamuyöstä kolmelta ensimmäisen kerran ja pari tuntia myöhemmin piti tietty tehdä toinen että voi uskoa näkemäänsä. :O Vuosi yrittämistä takana, nyt nappasi ekan kerran. <3 Huh huh, aikamoinen fiilis.

Voi ei. Sitä en haluais. Mutta ei tää kipu rinnoissakaan ole häävi. Milloinkahan tää loppuu? Ku ei kärsi edes ite koskea. Tekis mieli pitää rintsikoita kokoajan.

Onnea Tellus! !!! Ihan mahtavaa! Meillä onneksi tärppäs jo kolmannella hoitokerralla, 8kk luomuna ei munasolu irronnut. Ikää alkaa olla niin se varmaan asetti haasteita.

Onneni kukkuloilla: Mulla ei oo hirveen kipeet rinnat ollu missään raskaudessa, joten oon huono sanomaan kivun loppumisesta. :/

Onnea uusille plussaajille! <3

Täällä on nyt 4+6 ja eka päivä etten oo testannu, kauheesti kyllä tekis mieli taas lisää testejä hakea. Mutta vannoin kyllä jo viimeksi että ne ovat viimeiset testit mitä testaan... Epävarmuus on koko ajan niin kamala! :( Eilen oli ensimmäinen ihan oireeton päivä ja se vähän huoletti, nyt vähän enemmän taas mahassa tuntemuksia joten hieman taas positiivisempi olo. Flunssan vaan nyt pukkas päälle ja kyl heti kaipais kunnon troppeja mutta kun juuri mitään ei saa syyä :sad001 Pitäis varata se varhaisultran aikakin parin viikon päähän! Meinaavatko muut käydä varhaisultrassa? :)

Mä varasin varhaisultran 14.3. :) Ollaan käyty aiemmissakin raskauksissa, ja oon kyllä kokenu sen tosi helpottavaksi jutuksi. Sit jo alkaa uskoa vaavin tuloon, kun näkee sen sykkivän sydämen. <3

Onnea kaikille plussanneille
Täällä kp 20 ja oviksesta 8-9vrk. Nyt parina päivänä tullut ihan pientä rusehtavaa vuotoa liman kanssa ja paperiin kun pyyhkinyt. Turvotusta ollut jo useamman päivän vatsalla. Kovin väsynyt olen ollut mutta kaikki oireet voivat toki johtua hormoneista. Osittain imetän vielä 10kk ikäistä esikoista. Viikko vielä pitäs malttaa mieli. Tää on kyllä hermoja raastavaa.

Isot onnittelut geannalle ja april-girlille tsemppiä ja hermoja odotteluun. :)

Onnea uusille plussille! Juu ei vieläkään helpota rintojen osalta. Mää oon myös miettinyt tuota varhaisultraa. Milloinkahan sen voi tehdä? Alun 2 viikkoa olin tosi kipeä, nyt on vain silloin tällöin nipistelyä alavastassa. Ois levollisempi olo. Mutta iloitsen, että menkkoja ei ole! Jee! April-girl : mää luin jostain että saattaa tulla rusehtavaa vuotoa ja limaa, kun alkio on kiinnittynyt. Ainakin aika sulla passaa. On se turhauttavaa odottaa että saa tehdä testin. Mää en jaksanut odottaa ja tein 3p ennen kuin menkat piti alkaa. Selkeä plussa.

Kiitos kaikille ja onnittelut uusista plussista! <3 Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, olin jo heittänyt kirveen kaivoon raskaaksi tulemisen suhteen kun arvot sahasi ja menkat tuli milloin sattuu. Yksityisellä gyne sanoi syksyllä että ei mitään saumaa tulla raskaaksi jos ei ole arvot kohdillaan. Ihan kiva et julkisella ei olleet puhuneet mitään vajaatoiminnan vaikutuksesta raskaaksi tulemiseen. Äsken sit googlettelin raskaudesta ja vajaatoiminnasta, ja vajaatoiminta lisää keskenmenon riskiä ja oikeestaan kaikkia riskejä. Onneks mun sisko tietää tosi paljon sen lääkityksestä jne, ne on meinaan julkisella puolella vielä ihan käsiä niitten viitearvojen ja muun suhteen. Tulipa pitkä ja sekava sepustus. :D Mulla muuten tuli kans eilen pikkusen rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä ja palelu on ihan kamalaa.

Minä liityn tänne joukkoon myös. Inseminaatio tehtiin 14.2 ja tänäaamuna haalea, mutta selkeä plussa. Toivotaan, etä pikkunen pysyisi nyt kyydissä. [emoji173] Onnea jokaiselle plussanneelle! Kauhea alaselkäkipu ja palelua täälläkin. Lisäksi menkkamaista jomottelua alavatsalla ja tissit kamalan kipeät! Viikkoja tänään "vasta" 3+4.

April-girl mulla kanssa sama tilanne! Ja samat kiertopäivät... jännityksellä odotellaan vielä viikko! Tuntuu että menee niin hitaasti ja jo kaksi keskenmenoa vuoden sisään ollut joten toivotaan että tämä tietäisi plussaa ja pysyisi mukana :) lämmöt nousussa ja valkkaria tullut normaalia enemmän, myös vatsassa kramppeja ollut niin toivotaan että hyvää tietää :)

MuuMuulle onnittelut plussasta ja Haaveiselle tsemppiä odotteluun! :)

onneni kukkuloilla: Mun muistaakseni varhaisultrassa kannattaa käyä aikasintaan rv 7-8, että näkee sydämen sykkimässä. :) Pojista käytiin muistaakseni 6+jotain, ja hyvin näkyi. Nyt ollaan menossa "vasta" 7+1.

Takaisin