Plussa

Täällä haalea plussa tänään aamulla, 9 kuukautta yritystä takana ja nyt ei meinaa tajuta että positiivista näyttää. :p nyt 3+6 ja niiin toivon että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa mukana alusta loppuun. Miten se onkin niin että ensin stressaa sitä että tuleeko sieltä se plussa, ja sit kun se ilmestyy niin seuraavana huolen aiheena on se että meneekö se kesken. *huoh*! Onnea kaikille plussanneille! :Heartbigred

Täällä haalea plussa tänään aamulla, 9 kuukautta yritystä takana ja nyt ei meinaa tajuta että positiivista näyttää. :p nyt 3+6 ja niiin toivon että kaikki menee hyvin ja pikkuinen pysyy matkassa mukana alusta loppuun. Miten se onkin niin että ensin stressaa sitä että tuleeko sieltä se plussa, ja sit kun se ilmestyy niin seuraavana huolen aiheena on se että meneekö se kesken. *huoh*! Onnea kaikille plussanneille! :Heartbigred

Onnea! :) Sitäpä just, eikä se stressaaminen siihen syntymäänkään lopu..

Terve! Täälläki yks plussannu, eilen tuli "selkeän haalea" viiva tikkuun ja laskuri näytti LA 7.4. eli nyt olis 4+1, tuntuu jotenki hölmön aikaselta mut pakkohan vähän jo intoilla heti :D nappas tokasta kierrosta ja oon ihan täpinöissäni koska meillä on 11/15 syntyny jäpikkä ja toivoin aina et seuraava tulis 04/18 et olis kiva ikäero ni eihän tää nyt oo tottakaa :D
//ylläpito on muokannut viestiä

Last edited by a moderator:
miniepa, meillä sama laskettu aika ja nappas kans tokasta kierrosta, onnea kovasti plussasta ! :Heartred (ps. täällä on faceryhmien mainostus kiellettyä)

Muistuttelen, että tällä foorumilla on face jne. Ryhmien mainostus ja niiden perään kysely kielletty. Säännöt voi tarkistaa kiinnitetystä julkaisusta.

Ai, mietin vaan kun aina vau.fi mainostelee ite facessa et "sen ja sen kuun ryhmä on perustettu" niin luulin että se hoituu näin niinkuin vauva.fi-foorumilla, anteeksi!

Nämä vau:n kuukausiryhmät on täällä foorumilla olevia ryhmiä. Tekin saatte aikanaan oman salaisen ryhmän, jonka viestejä ei näe muut kuin ryhmään kuuluvat sekä ylläpito. :) Salaisista ryhmistä lisätietoa täällä.

Terve! Täälläki yks plussannu, eilen tuli "selkeän haalea" viiva tikkuun ja laskuri näytti LA 7.4. eli nyt olis 4+1, tuntuu jotenki hölmön aikaselta mut pakkohan vähän jo intoilla heti :D nappas tokasta kierrosta ja oon ihan täpinöissäni koska meillä on 11/15 syntyny jäpikkä ja toivoin aina et seuraava tulis 04/18 et olis kiva ikäero ni eihän tää nyt oo tottakaa :D
//ylläpito on muokannut viestiä

Onnea plussasta! Meillä myös la 7.4 :)

Tänään aamulla vahva plussa tikussa. Esikoinen 10kk ja just ehti yhdet kuukautiset tulla ennen ku tärppäs. Esikoista yritettiin 1,5 vuotta niin tää tuli aika yllätyksenä että näin nopeesti mutta niiiin ihanaa! <3 la 7.4 <3 tarrasukkia matkaan kaikille jo plussanneille.

Heissan !
Minä ilmoittaudun mukaan myös. Sunnuntaina sain ekan haalean mutta selkeän plussan kun ihmettelin edellisiltasen saunasidukan päähän humahtamista :p Sunnuntaina kp siis 44. Tämä kuva tältä aamulta, kp 46.
a58251289848b7f750704e94ecce914f

Kierto ollut vähän niin näin, että tää oli tavallaan kolmas kierto. Imetyksen jälkeen ekat menkat kun tuli ja sen jälkeinen kierto oli 35, seuraava 41 ja tästä nyt plussasinkin näin myöhään.. :D onkos muilla kokemusta kun plussaa näin myöhään?
Täältä löytyy siis 27v. kolmen lapsen äiti, poika 07/10, tyttö 05/13 ja tyttö 09/15 ja tämä on meidän neljäs ja saa jäädä viimeiseksi sitten ;) toivottavasti kaikki vaan menee hyvin <3

Onko teillä kellään kokemusta pahoinvointi rannekkeista? Neuvolassa suositeltiin niitä kun varasin ekan ajan, mutta onko niistä todella hyötyä?
Onnea uudet plussaajat <3

Mahtavaa että tänne tupsahtelee näin hyvään tahtiin uusia plussanneita <3

Hei, minäkin liityn plussanneiden joukkoon! Yritystä takana pari kuukautta, ensimmäinen lapsi toiveissa. Olo on jotenkin höperö ja epäuskoinen, olin pessimistinä varautunut pidempään yrittämiseen. Kaksi testiä tein, joissa toisessa ihan haalea viiva ja toisessa paljon selkeämpi. Aiemmissa kierroissa kuvitellut itselleni kaiken maailman raskausoireet, ja tässä en edes ehtinyt oireita kuulostelemaan :D

:Heartred:love7Hissukseen minäkin uskaltaudun tänne, la 4.4, viime viikolla suureksi yllätykseksi plussasin.

Minulla itsellä 3 lasta ja kaikki isolla ikäerolla, ja nyt sitten tämä neljäs minun mittapuullani tuleekin pienellä ikäerolla. Ihanaa silti, odotan innolla tämänkin kokemista .

Ihmetystä aiheuttaa hiukan myös siedettävä pahaolo, yleensä olen jo tässä vaiheessa ollut todella "sairas" ja vuoteen oma.
Tsemppiä kaikille pahasta olosta kärsiville!!

Kaikille oikein ihanaa viikon jatkoa ja odotusta :love017.

Oli ihan pakko testata viel "leffaviivat" :) ;)

Liitteet

• Screenshot_2017-08-02-22-44-31.png
    Screenshot_2017-08-02-22-44-31.png
    520.6 KB · Katsottu: 69
Munkin oli pakko viä testaa, ainakin viivat ja viikot vahvenee ja suurenee. Tiistaina tein viimeks digin ja sillon oli 1-2. Eli onks mulla nyt jotain 5+ viikkoo menossa :D on tää aina yhtä jännää. Mää en oo viä soitellu neuvolaan mut soittelen kyllä ensviikolla :cool:
d5eb319e6838a7373a462e06c33fe479

Takaisin