Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Testiviivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi :happy: voi olla että plussat olivat

IMG_20200525_165751.jpg

Auttakee ovistesti-asiantuntijat, voiko tuo eilinen eli toiseksi alin vahva (ei kuitenkaan testiviivan kanssa aivan tasavahva) viiva olla ovisplussa, kun testiajalla ei ollut läheskään noin tumma, vaan tummeni vasta myöhemmin? o_O Alimpana tänpäiväinen, joka antoi jo noin hennon hailuran.

View attachment 89588

Auttakee ovistesti-asiantuntijat, voiko tuo eilinen eli toiseksi alin vahva (ei kuitenkaan testiviivan kanssa aivan tasavahva) viiva olla ovisplussa, kun testiajalla ei ollut läheskään noin tumma, vaan tummeni vasta myöhemmin? o_O Alimpana tänpäiväinen, joka antoi jo noin hennon hailuran.
Aika hennoilta nuo kaikki näyttää minun silmääni, en oikein osaa sanoa....

View attachment 89588

Mulla saattaa testiajan jälkeen tummua melkeen tasavahvaksi, mutta koska se tulee testiajan jälkeen en laske sitä ovisplussaksi, kun itsellä se ei silloin vielä ole. Ovisplussaviivat tulee testiajan puitteissa ja ovat vähintään tasavahvat. Jos tuntuu epäselvältä metsästää, eikä viivat tunnut olevan tasavahvoja kierrossa niin voi kokeilla digitaalistakin, kun se on tosi selkeä. :happy:

View attachment 89588

Tein parin päivän tauon jälkeen aamulla taas testin, joka alla. Nämä siis olleet ihan negaa. :)

Nyt on kylläkin jo kp 26, saapi nähdä kuinka pitkälle menkat menee. :rolleyes:
IMG_20200529_051304.jpg

Pompin tuolta lapsettomuuspuolelta tännekin kyselemään.. Näyttääkö Clearbluen raskaustestit viivanpaikkaa? Tein pari tuntia sitten negan, mutta äsken roskiksen avatessani huomasin testissä kapean, mutta selkeän viivan. Onko tää nyt vain se kuuluisa viivanpaikka? En ole koskaan tämmöistä saanut, vaikka testejä on tässä yrityksen aikana tullut tehtyä varmaan kymmeniä.

Liitteet

• 20200529_084640.jpg
    20200529_084640.jpg
    14.2 KB · Katsottu: 451
Olen ainakin lukenut, että näihin siniviivaisiin tulee usein tollanen ohut viiva testiajan jälkeen.

Mut eihän sitä aina tiedä! Voihan se olla että seuraavassa onkin selkeempi ja testiajalla.

Nabss: taitaa olla väri vähän levinnyt vaan, mutta toivottavasti olen väärässä. Kyllä ns. roskishaamuista on viivat vahvistunut monella :pompus:

Kiitos molemmille! Pitää jatkossa muistaa olla tuijottelematta roskiksia testien jälkeen, ettei tule turhia sydämentykytyksiä :grin En siis oikein itse enää plussaan usko, koska jo dpo 18 ja vuotoakin jo tulee. Tämä vain vähän säikäytti.

20200531_094947.jpg onko kukaan saanut haamua dpo10? Tein aamulla apteekista ostetulla herkällä raskaustestillä haamun joka tuli melkein heti näkyviin. Testaan toki uudestaan myöhemmin mutta voiko tuo pitää paikkaansa?

View attachment 89812 onko kukaan saanut haamua dpo10? Tein aamulla apteekista ostetulla herkällä raskaustestillä haamun joka tuli melkein heti näkyviin. Testaan toki uudestaan myöhemmin mutta voiko tuo pitää paikkaansa?
Voi hyvinkin:) jotain siellä näkyy!
Itse plussasin toisen raskauden aikoinaan dpo8. Haalea haamu, mutta näkyi silmälle helposti.

Vahvistumista viivalle!

Nyt tein huvikseen apteekin oman testin ja haalea plussa tuli siihenkin oliskohan siellä joku nyt❤

Status
Not open for further replies.
Takaisin