Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hei. Mua vähän ahdistaa, kun en nyt tiedä koska ovis on. Testit näyttää niin vahvaa viivaa monta päivää. Nyt testit onneksi loppu enkä tee niitä enää. Näillä mennään sitten. Pupuilu jäänyt harmikseni melko vähiin.

https://aijaa.com/n0JZS9

Mun täytyy nyt kysyä teidän apua! Olen aina käyttänyt rfsu testejä ja ikinä en ole niihin saanut mitään, edes viivanpaikka, mutta muiden kokemusten vuoksi mun on pakko kysyä. Nyt menossa kp27/30 ja tein tosiaan ihan huvin vuoksi testin, vaikka menkkojen ei olisi edes pitänyt alkaa vielä. Mitä mieltä siis olette? Onko vaan viivanpaikka vai voisiko olla plussa? :angelic:

Liitteet

• 15893935775816126854761877455492.jpg
    15893935775816126854761877455492.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 575
Mun täytyy nyt kysyä teidän apua! Olen aina käyttänyt rfsu testejä ja ikinä en ole niihin saanut mitään, edes viivanpaikka, mutta muiden kokemusten vuoksi mun on pakko kysyä. Nyt menossa kp27/30 ja tein tosiaan ihan huvin vuoksi testin, vaikka menkkojen ei olisi edes pitänyt alkaa vielä. Mitä mieltä siis olette? Onko vaan viivanpaikka vai voisiko olla plussa? :angelic:
Kyllä minä plussaksi nään.

minä kans haamun nään! varovaiset onnittelut ja toivottavasti vahvistuu! :)

Plussa! :gen014:Heartpink

Haamuilee :happy: Laita kuvaa jos testaan uudelleen

Haamuilee :happy: Laita kuvaa jos testaan uudelleen

Testasin eri testillä nyt illalla vielä ja näyttää et vaan haalenisi :bag: Ehkä odotan et ne menkat on oikeesti myöhässä, jos ne nyt myöhästyy :grin

Liitteet

• 15894725932677988629955239682372.jpg
    15894725932677988629955239682372.jpg
    11.3 KB · Katsottu: 523
Testasin eri testillä nyt illalla vielä ja näyttää et vaan haalenisi :bag: Ehkä odotan et ne menkat on oikeesti myöhässä, jos ne nyt myöhästyy :grin

mutta edelleen näkyy :angelic:

muoks. Ja älä vertaa kahden eri testin viivoja keskenään, ne saattaa näyttää eritavalla. Joskus nähny testejä, joissa toisessa selkeä punainen viiva ja samasta pissasta toisessa testissä pelkkä haamu :grin Hyvin siis menee jos kahdessa testissä näkyy viiva

Onko jollekin käynyt niin että samasta näytteestä otettuna toinen testi antaa hailuran haamun testi ajalla ja toinen ei oikein mitään? Sama testimerkki siis kyseessä, kotitestit one step herkkä liuska ja nyt dpo 11. Noissa on pari päivää häivähdellyt testiajalla viivaa mut kuivuneet valkoisiksi ja sit korkeintaan joku roskishaamu myöhemmin. Viime kierrossa en saanu mitään roskishaamu enkä koskaan aiemminkaan noilla testeillä. Nyt illalla tosiaan toiseen jäi se hailura haamu ja siks päätin tehdä heti perään varmistustestin, eikä siinä ollut testiajalla mitään nähtävää :sad001kummallista..

Onko jollekin käynyt niin että samasta näytteestä otettuna toinen testi antaa hailuran haamun testi ajalla ja toinen ei oikein mitään? Sama testimerkki siis kyseessä, kotitestit one step herkkä liuska ja nyt dpo 11. Noissa on pari päivää häivähdellyt testiajalla viivaa mut kuivuneet valkoisiksi ja sit korkeintaan joku roskishaamu myöhemmin. Viime kierrossa en saanu mitään roskishaamu enkä koskaan aiemminkaan noilla testeillä. Nyt illalla tosiaan toiseen jäi se hailura haamu ja siks päätin tehdä heti perään varmistustestin, eikä siinä ollut testiajalla mitään nähtävää kummallista..
Olisiko viallinen testi tai erä? Kokeile digitestillä jos haluat varman tuloksen.

Onko jollekin käynyt niin että samasta näytteestä otettuna toinen testi antaa hailuran haamun testi ajalla ja toinen ei oikein mitään? Sama testimerkki siis kyseessä, kotitestit one step herkkä liuska ja nyt dpo 11. Noissa on pari päivää häivähdellyt testiajalla viivaa mut kuivuneet valkoisiksi ja sit korkeintaan joku roskishaamu myöhemmin. Viime kierrossa en saanu mitään roskishaamu enkä koskaan aiemminkaan noilla testeillä. Nyt illalla tosiaan toiseen jäi se hailura haamu ja siks päätin tehdä heti perään varmistustestin, eikä siinä ollut testiajalla mitään nähtävää :sad001kummallista..
Itse ainakin nyt saanut raskauskeijun One stepeihin tuollaisia ihme hailuroita. Samalla kaavalla kuin kuvailet. Muutama kpl, joissa ei näkynyt mitään.
Huonoa erää veikkaan myös, sillä en ole mihinkään muuhun testiin saanut mitään.

Tänään aamulla one step ja apteekin oma näyttivät negaa, joten joku virheellinen testi tuo eilisiltainen kai sitten oli. Mutta pakko sanoa, että olipa hurja "viivanpaikka", värit ja kaikki :bored: ei ole ikinä aiemmin ollut mitään ongelmia juuri noiden one step liuskojen kanssa, mutta ehkä laatu on tässä 8v aikana heikentynyt merkittävästi.

Onko kenelläkään muulla tämä Predictor Early näyttänyt tällaista viivanpaikkaa? Ihan testiajan puitteissa tuli.
Ensimmäinen kerta kun ostin tän testin niin piti tulla kysymään kokemuksia.

Liitteet

• IMG_20200519_112108.jpg
    IMG_20200519_112108.jpg
    17.9 KB · Katsottu: 457
Onko kenelläkään muulla tämä Predictor Early näyttänyt tällaista viivanpaikkaa? Ihan testiajan puitteissa tuli.

Testiajan jälkeen olen näihin saanut mutta ainoan kerran testiajalla kun tarkoitti plussaa.

Tässä dpo 9

IMG_20191227_165304.jpg

Hei. Kokeilen nyt ensimmäistä kertaa apteekin ovulaatiotestejä. Nyt kp 5 ja laitan siitä kuvan. Minulla on parissa kierrossa ollut ovulaatio jo kp 8-10 joten aloitan testaamisen siksi näin aikaisin. Lisäksi odottelen postista cb ovulaatiotestejä.

https://aijaa.com/CYGgks

Olen vaan kerran tuolla testannut ja samanlaisen hennon haamun saanut, luulin viivanpaikaksi kun toinen testi ja digi oli samana päivänä negat. Lopputulos ajelee tuossa juuri potkumopolla. Toivottavasti sullakin vahvistuu. :) Valitettavasti täytynee pari päivää odottaa varmistusta, koska muut testi ei ainakaan mulla näyttäneet noin aikaisin mitään.

Olen vaan kerran tuolla testannut ja samanlaisen hennon haamun saanut, luulin viivanpaikaksi kun toinen testi ja digi oli samana päivänä negat. Lopputulos ajelee tuossa juuri potkumopolla. Toivottavasti sullakin vahvistuu. :) Valitettavasti täytynee pari päivää odottaa varmistusta, koska muut testi ei ainakaan mulla näyttäneet noin aikaisin mitään.

Hyvä tietää:wink
Tänään tein rfsun testillä haalean haamun, ensi viikolla varmaan sitten digin teen. Let's hope for the best:grin

Status
Not open for further replies.
Takaisin