Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
O+ 24.12. Eli 10 pv sitten.
En uskalla iloita,mutta hämmennyin koska en uskonut saavani edes haamua..
Onnea kaikille plussanneille!
Jotain siellä näkyy. Ja koska nuo raskauskeijun ohuttakin ohuemmat herkät liuskat eivät ole kokemukseni mukaan ollenkaan herkkiä, niin jollain muulla testillä vois näkyä jo selvempi viiva. Ehkä jopa digi reagoisi? Itse sain digiin dpo10 sen raskaana 1-2 ja jotkut ovat saaneet päivää aiemminkin.

Mitäs mieltä? Testi pregchec. Kokemuksia näyttääkö tämmöistä viivanpaikkaa jos ei raskaana. Minä hätähousuna testailen vaikka dpo jotai 8 vasta..

Liitteet

• 18C3867E-D1F0-4C29-AB46-AF1380BA11A5.jpeg
    18C3867E-D1F0-4C29-AB46-AF1380BA11A5.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 308
Jotain siellä näkyy. Ja koska nuo raskauskeijun ohuttakin ohuemmat herkät liuskat eivät ole kokemukseni mukaan ollenkaan herkkiä, niin jollain muulla testillä vois näkyä jo selvempi viiva. Ehkä jopa digi reagoisi? Itse sain digiin dpo10 sen raskaana 1-2 ja jotkut ovat saaneet päivää aiemminkin.
Kiitos vastauksesta.
En vielä digiä,maltan vielä...
Meinaan huomenna tehdä vielä samaisen One Stepin aamupissasta. Ja jos on selvempi, niin digi perään. Mulla on yksi sellainen CB Ulta early-digitesti.

A5F7046D-3AB5-4475-B478-8C3046815904.jpeg
Aamupissasta Onestep 10miu.
Eilen tapahtui jotain outoa,seksissä vuosin verta. Sitä tuli lakanoille eli ei pelkkää tiputtelua.
Onneksi ensi viikon torstaina pääsemme lääkäriin. Haastattelu ja lähete tutkimuksiin. En ymmärrä mistä kyse kun valui verta. Ei ole ennen tapahtunut. Eilen siis kp 23/25, ja ovisplussasta 10 vrk.

Ylempi testi tehty eilen mikä mielestäni puhdas nega.. tänään aamulla otettu alempi näkyykö siinä jotain vai keksinkö vaan

Liitteet

• 20220104_081737.jpg
    20220104_081737.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 216
  • Effect_1.jpg
    Effect_1.jpg
    300.5 KB · Katsottu: 210
heip. Kysyisin kokemuksia testistä.
Tänään pyyhkiessä verta ja tiputtelua. Kuukautisten oletettu alkamispäivä tänään, DPO 11. Kp 25.
Tein nyt iltapissasta Pregcheck-puikon jota on kehuttu. Onko tämä mahdollisesti viallinen testi vai onko siinä viiva? Vähän nyt ymmälläni kun tätä testiä kehuttu ettei näytä ns.viivanpaikkaa.
4DF61279-05C3-459B-B7BD-469612523B68.jpeg

heip. Kysyisin kokemuksia testistä.
Tänään pyyhkiessä verta ja tiputtelua. Kuukautisten oletettu alkamispäivä tänään, DPO 11. Kp 25.
Tein nyt iltapissasta Pregcheck-puikon jota on kehuttu. Onko tämä mahdollisesti viallinen testi vai onko siinä viiva? Vähän nyt ymmälläni kun tätä testiä kehuttu ettei näytä ns.viivanpaikkaa.
View attachment 109777
Mä en ole ikinä saanut tuohon mitään selkeätä viivanpaikkaa. Mutta jos tuo on näyttänyt haamua, niin on myös muut testit reagoineet samalla tavalla (pc-liuska, CB viikkodigi jne). Tossa kuvassa on kummallinen varjo tai tummentuma, joka luo illuusiota viivasta, miltä se näyttää ilman varjostumaa? :Eyes:

Edit. Siis vaan esimerkkinä Emilian pc puikolle, että miltä, ainakin mulla, haamu näytti tässä.

Tässä ylin pc liuska on dpo11 ja alemmassa kuvassa pc puikko samalta päivältä.

IMG_20211219_163210.jpg

IMG_20211219_164209.jpg

Muokattu viimeksi:
Mun mielestä toi Emilia1983:n testin korkki on oudon värinen ollakseen pregcheckin puikko. Onko kuvan värejä kovasti muokattu? Chardin kuvassa oleva puikko näyttää tutummalta.

Mulla kokemus puikosta reilun vuoden ja vuoden takaa. Pc puikko näytti paremmat viivat kuin esim onestep liuskat. Olen myös pari negaa puikolla tehnyt, ei viivanpaikkoja eikä muutakaan ylimääräistä. Sitä en tiedä onko niiden ulkoasu kenties muuttunut tai voiko niiden korkit olla pakkauksessa eri värisiä. Mutta mun ostamat puikot on kyllä ollut tuollaisia kuin Chardinkin.

Jos Emilia1983 kuvaa on muokattu niin miltä näyttää muokkaamaton kuva?

Laitan nyt tännekin kuvaa eli siis yritys on meillä tauolla, mutta olo on outo aattona olisi voinut käydä vahinko ja ovulaatio flo ennusteen ja omien olojen mukaan olisi ollut 24-27.12 akselilla.

Testi tehty kp26 iltapäivällä, nyt kp27. Kuva otettu samantien mutta ihmetyttää kun tuo väri on levinnyt oudosti. Ehkä viallinen testi. Raskausoireita kyllä on. Testaan uusiksi mikäli kuukautiset ei viikonloppuna tule niin maanantaina, mutta mitä ootte mieltä?

Liitteet

• 20220105_223627.jpg
    20220105_223627.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 188
Emilia1983@:n testi näyttää oudolta. Onko siinä vaan varjo vai onko liuska siellä puikon sisällä taipunut? Se tummempi alue kyllä hämää siinä, mut en näe viivaa.

Chardilla näen dpo11 testeissä viivaa. En (hämärässä huoneessa) saa selvää, onko väriä, mut varovaisesti väitän plussaksi. :smiling-eyes:

Katarina$:n testissä näyttää oudolta tuo värin leviäminen. Oisko viallinen... En luottaisi tulokseen.

Emilia1983@:n testi näyttää oudolta. Onko siinä vaan varjo vai onko liuska siellä puikon sisällä taipunut? Se tummempi alue kyllä hämää siinä, mut en näe viivaa.

Chardilla näen dpo11 testeissä viivaa. En (hämärässä huoneessa) saa selvää, onko väriä, mut varovaisesti väitän plussaksi. :smiling-eyes:

Katarina$:n testissä näyttää oudolta tuo värin leviäminen. Oisko viallinen... En luottaisi tulokseen.
Teen uuden niin saa selvyyden. Kiitos vastauksesta :)

Joo kyllä se on plussa, laitoin ne testikuvat lähinnä vertauksena Emilian vastaavaan testiin samoilta päiviltä.

Tännekin vielä päivitän et löytyi kaappiin kesältä jäänyt testi kun ei näkynyt tänään kuukautisia. Testasin pienellä pidätyksellä ja tämä oli 25 aiempi 10 ja toinen viiva tuli eli tuo outo aiemman testin värikertymä ei ilmeisesti ollut viallinen testi.

Liitteet

• 20220107_160740.jpg
    20220107_160740.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 164
  • 20220107_162936.jpg
    20220107_162936.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 173
Status
Not open for further replies.
Takaisin