Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tein digin View attachment 109309
Sama kuivana. Hitsit kun ei oo kokemusta näistä niin en tiedä kyllä viivanpaikoista eri testimerkeillä... Dpo 10 vasta niin niin
Sama kuivana. Hitsit kun ei oo kokemusta näistä niin en tiedä kyllä viivanpaikoista eri testimerkeillä... Dpo 10 vasta niin niin
Tein digin View attachment 109309
Onneksi olkoonTein digin View attachment 109309
View attachment 109345 Tarvitsen teidän apua! Vauvakuumetta, ensimmäistä yritetään. Miten tulkitsette tämän clearblue testin? Aamupissasta tänään tehty, alkuun ei näkyny mitään viivaa n 3-4minuutkn jälkeen testistä ja jätin testin vessan pöydälle ja olin viemässä testiä tunnin päästä roskiin ja tämä oli ilmestynyt? Teen kyllä uuden testin huomenna mutta mulla ei ole ikinä tullut positiivista tulosta joten olen hämilläni kun tässä on omituinen viiva, onko tää vaan epäonnistunut vai roskishaamu vai mitä..
Positiivisen ovulaatiotestin tein ma 13.12 joten aika aikaseen olen kyllä testannut, mutta kun mieli ei malta odottaa…
Testiajsn jälkeen tulleita viivoja ei kannata tulkita mitenkään. Moniin testeihin tulee selkeitä viivoja testiajan jälkeen ilman raskautta. Ja moniin kyllä testiajallakin. Sulla olisi nyt siis dpo 8? Hyvin ehtii vielä plussa tulla!
Tää kans testiajan jälkeen kuivana mutta tuoreenakin erotin saman. Mietin että onkohan mulla jotakin muuta ainetta joka vähän reagoi ton testin kanssa, ei voi joka merkin testiin tulla viivanpaikkaa tai sitten ne testit tekee sitä herkästi. Tää nyt Pregcheck. Kannattaako enää huomenna testata, nyt dpo 13? Eikö jo näkyisi kunnolla jos oisin raskaana? Lämmöt olleet 36,9-37,3 tänään, koholla loppukierron normitasoon verrattunakin jo useamman päivän. Mulla tosin poskiontelotulehdus joten sekin voi pitää lämmöt koholla. No, eiköhän tää huomenna selviä tavalla tai toisella.
Tää kans testiajan jälkeen kuivana mutta tuoreenakin erotin saman. Mietin että onkohan mulla jotakin muuta ainetta joka vähän reagoi ton testin kanssa, ei voi joka merkin testiin tulla viivanpaikkaa tai sitten ne testit tekee sitä herkästi. Tää nyt Pregcheck. Kannattaako enää huomenna testata, nyt dpo 13? Eikö jo näkyisi kunnolla jos oisin raskaana? Lämmöt olleet 36,9-37,3 tänään, koholla loppukierron normitasoon verrattunakin jo useamman päivän. Mulla tosin poskiontelotulehdus joten sekin voi pitää lämmöt koholla. No, eiköhän tää huomenna selviä tavalla tai toisella.
En tiiä miten mössöksi tää menee, mutta näkeekö kukaan mitään
Mitä näytti?Joo nyt olisi dpo 8.. huomenna uudelleen testaus