Plussa vai ei?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja annsofi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Not open for further replies.
Hurjasti onnea! ❤️

Pitäiskö itekin käydä hakemassa jokin tuollainen herkkä... Purin Clearbluen, sisältä tällainen, merkkasin viivanpaikan kohdan nuolella. Normijuttu Clearbluen testillä? IMG_20211221_060216__01__01.jpg

Sama kuivana. Hitsit kun ei oo kokemusta näistä niin en tiedä kyllä viivanpaikoista eri testimerkeillä... Dpo 10 vasta niin niin

Liitteet

• IMG_20211221_062409__01__01.jpg
    IMG_20211221_062409__01__01.jpg
    2.3 MB · Katsottu: 146
Tuo ClearBluen testi antaa kyllä helposti vahvaa viivanpaikkaa, valitettavasti.

Sama kuivana. Hitsit kun ei oo kokemusta näistä niin en tiedä kyllä viivanpaikoista eri testimerkeillä... Dpo 10 vasta niin niin

nää näyttää valittevasti ihan törkeitä viivanpaikkoja, mä ainekin kierrän itse kaukaa nämä cb:n testit!:Smirking Face:

406320D9-8BBA-4BF7-9EA4-4DB7C25B1A16.jpeg
Tarvitsen teidän apua! :folded:Vauvakuumetta, ensimmäistä yritetään. Miten tulkitsette tämän clearblue testin? Aamupissasta tänään tehty, alkuun ei näkyny mitään viivaa n 3-4minuutkn jälkeen testistä ja jätin testin vessan pöydälle ja olin viemässä testiä tunnin päästä roskiin ja tämä oli ilmestynyt? Teen kyllä uuden testin huomenna mutta mulla ei ole ikinä tullut positiivista tulosta joten olen hämilläni kun tässä on omituinen viiva, onko tää vaan epäonnistunut vai roskishaamu vai mitä..

Positiivisen ovulaatiotestin tein ma 13.12 joten aika aikaseen olen kyllä testannut, mutta kun mieli ei malta odottaa…

View attachment 109345 Tarvitsen teidän apua! :folded:Vauvakuumetta, ensimmäistä yritetään. Miten tulkitsette tämän clearblue testin? Aamupissasta tänään tehty, alkuun ei näkyny mitään viivaa n 3-4minuutkn jälkeen testistä ja jätin testin vessan pöydälle ja olin viemässä testiä tunnin päästä roskiin ja tämä oli ilmestynyt? Teen kyllä uuden testin huomenna mutta mulla ei ole ikinä tullut positiivista tulosta joten olen hämilläni kun tässä on omituinen viiva, onko tää vaan epäonnistunut vai roskishaamu vai mitä..

Positiivisen ovulaatiotestin tein ma 13.12 joten aika aikaseen olen kyllä testannut, mutta kun mieli ei malta odottaa…

Testiajsn jälkeen tulleita viivoja ei kannata tulkita mitenkään. Moniin testeihin tulee selkeitä viivoja testiajan jälkeen ilman raskautta. Ja moniin kyllä testiajallakin. Sulla olisi nyt siis dpo 8? Hyvin ehtii vielä plussa tulla!

Testiajsn jälkeen tulleita viivoja ei kannata tulkita mitenkään. Moniin testeihin tulee selkeitä viivoja testiajan jälkeen ilman raskautta. Ja moniin kyllä testiajallakin. Sulla olisi nyt siis dpo 8? Hyvin ehtii vielä plussa tulla!

Joo nyt olisi dpo 8.. huomenna uudelleen testaus

Tää kans testiajan jälkeen kuivana mutta tuoreenakin erotin saman. Mietin että onkohan mulla jotakin muuta ainetta joka vähän reagoi ton testin kanssa, ei voi joka merkin testiin tulla viivanpaikkaa tai sitten ne testit tekee sitä herkästi. Tää nyt Pregcheck. Kannattaako enää huomenna testata, nyt dpo 13? Eikö jo näkyisi kunnolla jos oisin raskaana? Lämmöt olleet 36,9-37,3 tänään, koholla loppukierron normitasoon verrattunakin jo useamman päivän. Mulla tosin poskiontelotulehdus joten sekin voi pitää lämmöt koholla. No, eiköhän tää huomenna selviä tavalla tai toisella.

Liitteet

• IMG_20211224_234811__01.jpg
    IMG_20211224_234811__01.jpg
    896.3 KB · Katsottu: 201
Tää kans testiajan jälkeen kuivana mutta tuoreenakin erotin saman. Mietin että onkohan mulla jotakin muuta ainetta joka vähän reagoi ton testin kanssa, ei voi joka merkin testiin tulla viivanpaikkaa tai sitten ne testit tekee sitä herkästi. Tää nyt Pregcheck. Kannattaako enää huomenna testata, nyt dpo 13? Eikö jo näkyisi kunnolla jos oisin raskaana? Lämmöt olleet 36,9-37,3 tänään, koholla loppukierron normitasoon verrattunakin jo useamman päivän. Mulla tosin poskiontelotulehdus joten sekin voi pitää lämmöt koholla. No, eiköhän tää huomenna selviä tavalla tai toisella.

kyllähän siinä jotain haamua selkeesti näkyy, nää tosin näyttää aika vahvoja viivanpaikkojakin osa testeistä, mutta toivotaan että sinun viiva tuosta vahvistuu! :folded:

teitkö tänää testiä? :smiling-eyes:

Tein aamusta, aika sama sekin... Nyt tänään kyllä jo dpo 14, outoa jos ei ehdi enää tänään vaihtua kp1:ksi, yleensä mulla kierron vika päivä on dpo 13, joskus dpo 12. Tunsin nytkin ovulaation selvästi ja oli kaikki merkit ja oireet ym. kuten ennen (vahvistuksena rinnat todella arat ovispäivän jälkeen ja sitten sen jälkeen lämmöt nousi pariksi viikoksi) niin tuntuisi oudolta ettei jostain syystä ois muka ollut silloin ovista, kuitenkin lukuisia kiertoja seurannut ja oikein merkannut ovispäivän. Tuskin tästä kierrosta enää oikeaa plussaa tulee mutta pohdinpa vain oisko ollut jotain yritystä koska useita superhaaleita haamuja ja tosiaan nyt vähän venyy kierto. Finnejä ei ole vielä yhtään eikä kyllä muutenkaan mitään merkkejä kierron päättymisestä joten outoa on oli mitä hyvänsä. Toki voin olla väärässä oviksesta mut outoa sekin ois, koska oli niin selvät merkit ja ennenkin onnistuneesti osunut oikein. R-testit loppu niin en pääse nyt testaamaan, pitänee huomenna hakea lisää jos ei sitten jo silloin ole alkanut vuoto.

En tiiä miten mössöksi tää menee, mutta näkeekö kukaan mitään :No Evil Monkey:

Liitteet

• IMG20211227154548__01.jpg
    IMG20211227154548__01.jpg
    2.1 MB · Katsottu: 267
O+ 24.12. Eli 10 pv sitten.
En uskalla iloita,mutta hämmennyin koska en uskonut saavani edes haamua..
Onnea kaikille plussanneille!

Liitteet

• 082D1548-4761-4F9F-9A0E-1C8AC947FEB2.jpeg
    082D1548-4761-4F9F-9A0E-1C8AC947FEB2.jpeg
    2.2 MB · Katsottu: 277
Muokattu viimeksi:
Status
Not open for further replies.
Takaisin