Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täytyy varmaan alkaa salaa testailemaan Kiitos tsempeistä, toivottavasti tärppäisi!!!Mulla ei oo kiinnittymisvuotoa ollut, joten siinä en voi sua auttaa mutta testifriikkinä annan vinkin, että älä kerro miehelle testailuista mun mies ei sitä ymmärtänyt, joten jätin vaan kertomatta sille vältyttiin monilta väittelyiltä, jotka olis päätynyt ehkä jopa riidaksi. Ja ovistestailusta en kertonut siksi, ettei tuu toiselle suorituspaineita olin vaan kimpussa oviksen aikana enemmän
Kun testailin raskautta, tein sen salaa. Kun menkat alkoi, harmiteltiin yhdessä ja kun testi näytti plussaa, iloittiin yhdessä mutta silloinkaan en kertonut, että tein sen jonku 20 niitä positiivista testiä kun kattelin viivan vahvistuvan
muoks. Siis tsemppiä sinulle ja toivottavasti tärppää pian, jos siitä ei ollut nyt kysymys !
Pp7 ja näin haalea viiva testissä. Tulee heti tunne, että varmaan kemiallinen raskaus taas. Täytyy kokeilla muun merkkisillä testeillä vielä. Mutta tämä on olevinaan herkkä testi niin uskoisin, että olisi jo vahvempi viiva jos normaali raskaus olisi alkanut?
View attachment 106723
Oliko tämä onestep?
Kokeile vaikka pregcheck tai viikkodigi suoraan. Omakohtaista kokemusta näistä onestepeistä ei ole, mutts täällä on monilla muut, ei-herkätkin testit näyttäneet vahvempaa viivaa kuin onestep!
Juu, onestepin herkkä puikkotesti.. ostan kaupasta tänään pregcheckit, säästän digitestin viralliseen testipäivään sunnuntaille! Toivottavasti olisi kyse siitä että testi vain näyttää huonosti!
Hei kaikki ihanat! Palailen tähän keskusteluun, sillä eniten ajantasalla täällä asioista ja osa tietääkin jo tilanteestani... Eilen alkoi lonkan alueen pistävä terävä kipu. Tänään se kuitenkin alkoi enemmän huoletta, sillä alkoi myös tulemaan tiputteluvuotoa. Myös eilen ja tänään on ollut aivan kamalia mielialan vaihteluita ja alan itkemään turhasta jos vähänkään tulee paha mieli. Kuitenkin tuo lonkkakipu huolettaa. Osaako joku kertoa mitä voisi olla? Oikean puolen lonkassa, välillä säteilee ympärille mutta kuitenkin aikalailla siinä samassa kohdassa. Välillä myös alavatsassa tuntuu outoja kipuja.
Lonkkakipu tuli aikaisemmin yhtäkkiä ja välillä eikä kestänyt kauaa, mutta nyt pysynyt siinä "aaltoilevana" kipuna jo jonkin aikaa... Voisiko olla kohdun ulkoinen raskaus tai aikainen keskenmeno? Vaiko muuta...
Hei kaikki ihanat! Palailen tähän keskusteluun, sillä eniten ajantasalla täällä asioista ja osa tietääkin jo tilanteestani... Eilen alkoi lonkan alueen pistävä terävä kipu. Tänään se kuitenkin alkoi enemmän huoletta, sillä alkoi myös tulemaan tiputteluvuotoa. Myös eilen ja tänään on ollut aivan kamalia mielialan vaihteluita ja alan itkemään turhasta jos vähänkään tulee paha mieli. Kuitenkin tuo lonkkakipu huolettaa. Osaako joku kertoa mitä voisi olla? Oikean puolen lonkassa, välillä säteilee ympärille mutta kuitenkin aikalailla siinä samassa kohdassa. Välillä myös alavatsassa tuntuu outoja kipuja.
Lonkkakipu tuli aikaisemmin yhtäkkiä ja välillä eikä kestänyt kauaa, mutta nyt pysynyt siinä "aaltoilevana" kipuna jo jonkin aikaa... Voisiko olla kohdun ulkoinen raskaus tai aikainen keskenmeno? Vaiko muuta...
Onko tämä teidän mielestä haamu tai haamujen haamu vai nega kun omaan ja kaverin silmään näyttää todella haalealle plussalle
Näyttää viivanpaikalta mun silmään. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testiä Digi on kaikkein selkein.Onko tämä teidän mielestä haamu tai haamujen haamu vai nega kun omaan ja kaverin silmään näyttää todella haalealle plussalle
Näyttää viivanpaikalta mun silmään. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testiä Digi on kaikkein selkein.
Onko sulla mikä dpo menossa?
Moikka! Kiitos vastauksesta. :angelic: Totean, ettei ainakaan tällä kierrolla varmastikkaan tärpännyt. Yritän pysyä mahdollisimman rauhassa ja stressaamatta, kyllä se toivevauva tulee, kun oikea aika koittaaOletko tehnyt raskaustestiä? Mulla oli just kohdunulkoinen, joka päättyi oikean munajohtimen poistoon. Alku oli kyllä ihan oireetonta ja mulla oli valemenkatkin (luulin näitä ihan menkoiksi), joiden jälkeen alkoi tulla raskauteen viittaavia oireita ja testit olikin ihan selviä plussia heti (olin siis jo ehkä rv 7).
Mulla alkoi yllättäen muutama päivä testaamisen jälkeen ihan kauhean vatsakivut, jotka paikantui enemmän oikealle ja säteili olkapäähän sekä nivuseen, lisäksi alkoi niukka vuoto. Menisin kyllä lääkäriin, jos oireilu jatkuu pidempään. Mutta jos testit pysyy pitkään negana, niin sitten tuskin kohdunulkoisesta kyse. Nuohan voisi olla ihan normaalejakin alkuraskauden oireita, toivottavasti olisi niistä kyse
Moikka! Kiitos vastauksesta. :angelic: Totean, ettei ainakaan tällä kierrolla varmastikkaan tärpännyt. Yritän pysyä mahdollisimman rauhassa ja stressaamatta, kyllä se toivevauva tulee, kun oikea aika koittaa
View attachment 106922
Moi! En ole tähän ketjuun aikoihin kirjoitellut mutta nyt on uusi tilanne elämässä ja luulen saaneeni alustavan viivan pregcheck-testillä vaikka vasta mahdollisesti? kiinnittynyt. On kp23.
View attachment 106922
Moi! En ole tähän ketjuun aikoihin kirjoitellut mutta nyt on uusi tilanne elämässä ja luulen saaneeni alustavan viivan pregcheck-testillä vaikka vasta mahdollisesti? kiinnittynyt. On kp23.