Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Pp6 PAS:n jälkeen, kuusipäiväinen alkio siirrettiin.. Onestepin herkkä puikkotesti kyseessä, en ole aiemmin näillä testaillut, tämä viiva tuli vasta testin kuivuttua. Muut raskauskeijun liuskatestit negatiivisia. :nailbiting:
IMG_20210921_172611__01-01.jpeg
 
Hei kaikki ihanat! Palailen tähän keskusteluun, sillä eniten ajantasalla täällä asioista ja osa tietääkin jo tilanteestani... Eilen alkoi lonkan alueen pistävä terävä kipu. Tänään se kuitenkin alkoi enemmän huoletta, sillä alkoi myös tulemaan tiputteluvuotoa. Myös eilen ja tänään on ollut aivan kamalia mielialan vaihteluita ja alan itkemään turhasta jos vähänkään tulee paha mieli. Kuitenkin tuo lonkkakipu huolettaa. Osaako joku kertoa mitä voisi olla? Oikean puolen lonkassa, välillä säteilee ympärille mutta kuitenkin aikalailla siinä samassa kohdassa. Välillä myös alavatsassa tuntuu outoja kipuja.
Lonkkakipu tuli aikaisemmin yhtäkkiä ja välillä eikä kestänyt kauaa, mutta nyt pysynyt siinä "aaltoilevana" kipuna jo jonkin aikaa... Voisiko olla kohdun ulkoinen raskaus tai aikainen keskenmeno? Vaiko muuta...
 
Mulla ei oo kiinnittymisvuotoa ollut, joten siinä en voi sua auttaa :sorry: mutta testifriikkinä annan vinkin, että älä kerro miehelle testailuista :hilarious: mun mies ei sitä ymmärtänyt, joten jätin vaan kertomatta sille :shy: vältyttiin monilta väittelyiltä, jotka olis päätynyt ehkä jopa riidaksi. Ja ovistestailusta en kertonut siksi, ettei tuu toiselle suorituspaineita :wink olin vaan kimpussa oviksen aikana enemmän :rolleyes:
Kun testailin raskautta, tein sen salaa. Kun menkat alkoi, harmiteltiin yhdessä ja kun testi näytti plussaa, iloittiin yhdessä mutta silloinkaan en kertonut, että tein sen jonku 20 niitä positiivista testiä :p:p kun kattelin viivan vahvistuvan :grin

muoks. Siis tsemppiä sinulle ja toivottavasti tärppää pian, jos siitä ei ollut nyt kysymys !
Täytyy varmaan alkaa salaa testailemaan :hilarious: Kiitos tsempeistä, toivottavasti tärppäisi!!! :hug007
 
Pp7 ja näin haalea viiva testissä. :sad001 Tulee heti tunne, että varmaan kemiallinen raskaus taas. Täytyy kokeilla muun merkkisillä testeillä vielä. Mutta tämä on olevinaan herkkä testi niin uskoisin, että olisi jo vahvempi viiva jos normaali raskaus olisi alkanut?

IMG_20210922_070127__01.jpg
 
Pp7 ja näin haalea viiva testissä. :sad001 Tulee heti tunne, että varmaan kemiallinen raskaus taas. Täytyy kokeilla muun merkkisillä testeillä vielä. Mutta tämä on olevinaan herkkä testi niin uskoisin, että olisi jo vahvempi viiva jos normaali raskaus olisi alkanut?

View attachment 106723

Oliko tämä onestep?
Kokeile vaikka pregcheck tai viikkodigi suoraan. Omakohtaista kokemusta näistä onestepeistä ei ole, mutts täällä on monilla muut, ei-herkätkin testit näyttäneet vahvempaa viivaa kuin onestep!
 
Oliko tämä onestep?
Kokeile vaikka pregcheck tai viikkodigi suoraan. Omakohtaista kokemusta näistä onestepeistä ei ole, mutts täällä on monilla muut, ei-herkätkin testit näyttäneet vahvempaa viivaa kuin onestep!

Juu, onestepin herkkä puikkotesti.. ostan kaupasta tänään pregcheckit, säästän digitestin viralliseen testipäivään sunnuntaille! Toivottavasti olisi kyse siitä että testi vain näyttää huonosti!
 
Juu, onestepin herkkä puikkotesti.. ostan kaupasta tänään pregcheckit, säästän digitestin viralliseen testipäivään sunnuntaille! Toivottavasti olisi kyse siitä että testi vain näyttää huonosti!

Joo kannattaa!
Tsemppiä.

(ja olipa mulla luvattoman paljon kirjoitusvirheitä :bag:)
 
Hei kaikki ihanat! Palailen tähän keskusteluun, sillä eniten ajantasalla täällä asioista ja osa tietääkin jo tilanteestani... Eilen alkoi lonkan alueen pistävä terävä kipu. Tänään se kuitenkin alkoi enemmän huoletta, sillä alkoi myös tulemaan tiputteluvuotoa. Myös eilen ja tänään on ollut aivan kamalia mielialan vaihteluita ja alan itkemään turhasta jos vähänkään tulee paha mieli. Kuitenkin tuo lonkkakipu huolettaa. Osaako joku kertoa mitä voisi olla? Oikean puolen lonkassa, välillä säteilee ympärille mutta kuitenkin aikalailla siinä samassa kohdassa. Välillä myös alavatsassa tuntuu outoja kipuja.
Lonkkakipu tuli aikaisemmin yhtäkkiä ja välillä eikä kestänyt kauaa, mutta nyt pysynyt siinä "aaltoilevana" kipuna jo jonkin aikaa... Voisiko olla kohdun ulkoinen raskaus tai aikainen keskenmeno? Vaiko muuta...

Oliko niin, että kuukautisten olisi ollut aika tulla viime viikonloppuna, ja nyt vasta tulee jonkinlaista vuotoa? Testikö on edelleen nega? Vaikea sanoa oikein mitään tähän, ei auta kuin seurata tilannetta. En tiedä näkyykö raskaus ja sen sijainti ultrassa vielä, mutta ainakin parin viikon päästä jo kyllä, jos olet raskaana. Jos kipu yltyy, mene ihmeessä lääkäriin. Mullakin oli alavatsalla ja lonkan seudulla kipua ja vihlaisuja pitkin raskautta, liittyy kohdun kasvamiseen. Myös pieniä vuotoja oli alkuraskauden aikana parin viikon välein, ja ultrassa näkyi pieni hematooma. Kaikki meni silti hyvin. Toivotaan parasta!
 
Pregcheck näytti muutaman tunnin pidätyksellä iltapäivästä tältä. :Heartred Nyt vaan toivotaan että pikkuinen jaksaisi pysyä kiinni! Ja tosiaankin, pitäis itselleen uskotella että ei enää koskaan käyttäisi muita testejä kuin pregcheckiä ja digitestejä, niillä tulos on selkein!

IMG_20210922_155734__01-01.jpeg
 
Hei kaikki ihanat! Palailen tähän keskusteluun, sillä eniten ajantasalla täällä asioista ja osa tietääkin jo tilanteestani... Eilen alkoi lonkan alueen pistävä terävä kipu. Tänään se kuitenkin alkoi enemmän huoletta, sillä alkoi myös tulemaan tiputteluvuotoa. Myös eilen ja tänään on ollut aivan kamalia mielialan vaihteluita ja alan itkemään turhasta jos vähänkään tulee paha mieli. Kuitenkin tuo lonkkakipu huolettaa. Osaako joku kertoa mitä voisi olla? Oikean puolen lonkassa, välillä säteilee ympärille mutta kuitenkin aikalailla siinä samassa kohdassa. Välillä myös alavatsassa tuntuu outoja kipuja.
Lonkkakipu tuli aikaisemmin yhtäkkiä ja välillä eikä kestänyt kauaa, mutta nyt pysynyt siinä "aaltoilevana" kipuna jo jonkin aikaa... Voisiko olla kohdun ulkoinen raskaus tai aikainen keskenmeno? Vaiko muuta...

Oletko tehnyt raskaustestiä? Mulla oli just kohdunulkoinen, joka päättyi oikean munajohtimen poistoon. Alku oli kyllä ihan oireetonta ja mulla oli valemenkatkin (luulin näitä ihan menkoiksi), joiden jälkeen alkoi tulla raskauteen viittaavia oireita ja testit olikin ihan selviä plussia heti (olin siis jo ehkä rv 7).

Mulla alkoi yllättäen muutama päivä testaamisen jälkeen ihan kauhean vatsakivut, jotka paikantui enemmän oikealle ja säteili olkapäähän sekä nivuseen, lisäksi alkoi niukka vuoto. Menisin kyllä lääkäriin, jos oireilu jatkuu pidempään. Mutta jos testit pysyy pitkään negana, niin sitten tuskin kohdunulkoisesta kyse. Nuohan voisi olla ihan normaalejakin alkuraskauden oireita, toivottavasti olisi niistä kyse :happy:
 
Muokattu viimeksi:
Onko tämä teidän mielestä haamu tai haamujen haamu vai nega kun omaan ja kaverin silmään näyttää todella haalealle plussalle
 

Liitteet

  • IMG_20210924_111605__01.jpg
    IMG_20210924_111605__01.jpg
    2.8 MB · Katsottu: 240
Onko tämä teidän mielestä haamu tai haamujen haamu vai nega kun omaan ja kaverin silmään näyttää todella haalealle plussalle

Tää testi näyttää kans aika räikeitäkin vääriä plussia,et kannattaa testata muulla testillä.
 
Onko tämä teidän mielestä haamu tai haamujen haamu vai nega kun omaan ja kaverin silmään näyttää todella haalealle plussalle
Näyttää viivanpaikalta mun silmään. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testiä :rolleyes: Digi on kaikkein selkein.
Onko sulla mikä dpo menossa?
 
Näyttää viivanpaikalta mun silmään. Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testiä :rolleyes: Digi on kaikkein selkein.
Onko sulla mikä dpo menossa?

Niin minunkin mielestä. Labroissa hcg alle 2. Minulla semmonen tilanne et on kyleena, viime vuonna oli kohdunulkoinen raskaus. Ja muutama testi näyttänyt haaleaa haamua. ens viikolla pitää mennä käymään uudelleen labroissa ton kierukan vuoksi. Oireita ollu enemmän ja vähemmän :happy8 dpo:sta ei tietoa
 
Oletko tehnyt raskaustestiä? Mulla oli just kohdunulkoinen, joka päättyi oikean munajohtimen poistoon. Alku oli kyllä ihan oireetonta ja mulla oli valemenkatkin (luulin näitä ihan menkoiksi), joiden jälkeen alkoi tulla raskauteen viittaavia oireita ja testit olikin ihan selviä plussia heti (olin siis jo ehkä rv 7).

Mulla alkoi yllättäen muutama päivä testaamisen jälkeen ihan kauhean vatsakivut, jotka paikantui enemmän oikealle ja säteili olkapäähän sekä nivuseen, lisäksi alkoi niukka vuoto. Menisin kyllä lääkäriin, jos oireilu jatkuu pidempään. Mutta jos testit pysyy pitkään negana, niin sitten tuskin kohdunulkoisesta kyse. Nuohan voisi olla ihan normaalejakin alkuraskauden oireita, toivottavasti olisi niistä kyse :happy:
Moikka! Kiitos vastauksesta. :angelic: Totean, ettei ainakaan tällä kierrolla varmastikkaan tärpännyt. Yritän pysyä mahdollisimman rauhassa ja stressaamatta, kyllä se toivevauva tulee, kun oikea aika koittaa :signs001:Heartbigred
 
Ja teille kaikille muille yrittäjille ja onnistujille, paljonnn onnea täältä päin. Säästäkää hermoja ja nauttikaa itsestännekin :love7
 
Moikka! Kiitos vastauksesta. :angelic: Totean, ettei ainakaan tällä kierrolla varmastikkaan tärpännyt. Yritän pysyä mahdollisimman rauhassa ja stressaamatta, kyllä se toivevauva tulee, kun oikea aika koittaa :signs001:Heartbigred

Toivottavasti pian tärppää Beating Heart (mihin täältä on hävinnyt kaikki hymiötAstonished Face-)
 
3673B5DA-7C0A-4294-9D97-8690D4AC8C9B.jpeg
Moi! En ole tähän ketjuun aikoihin kirjoitellut mutta nyt on uusi tilanne elämässä ja luulen saaneeni alustavan viivan pregcheck-testillä vaikka vasta mahdollisesti? kiinnittynyt. On kp23.
 
View attachment 106922
Moi! En ole tähän ketjuun aikoihin kirjoitellut mutta nyt on uusi tilanne elämässä ja luulen saaneeni alustavan viivan pregcheck-testillä vaikka vasta mahdollisesti? kiinnittynyt. On kp23.

Minä en ainakaan tästä kuvasta erota toista viivaa, mut harvemmin ne ekat haamut näkyy kuvissa kunnolla. Tiedätkö koska sulla on ollut ovis?
 
View attachment 106922
Moi! En ole tähän ketjuun aikoihin kirjoitellut mutta nyt on uusi tilanne elämässä ja luulen saaneeni alustavan viivan pregcheck-testillä vaikka vasta mahdollisesti? kiinnittynyt. On kp23.

Jotain hentoa, mahdollista viivan paikkaa näkyy mun silmiin. Ehdottaisin toista testiä esim. huomenna.
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top