Plussa vai ei?

Status
Not open for further replies.
Vähän niinkuin pieni aavistus viivasta olis tossa alimmassa :) Pidetään peukkuja!
Apua mä näin siinä myös :excited001 todellakin aavistuksen kun oikein zoomaa ja kääntää ja kattoo tarkkaan :laughing002 mutta en edes maininnut kun arvelin että varmasti kuvittelen :rolleyes:
 
K6brvGj
 
Selvä haamu näkyy ja punertaa!

Tää on kyllä yllätys, eilen tein tuon ja oli kp19/26. Seuraavan teen sunnuntaina. Haluun miehelle näyttää paremman viivan :) Oon aika toiveikas koska oireitakin löytyy, varsinkin repäisykipuja joita ei ole ikinä muulloin kun raskaana. Se mut ajo testin tekeekkin niin aikasin. Rfsu näytti kp18 jo osviittaa, mut en luota niihin. Eilen sitten tein ton joskus jostain tilaamani clearchoice(?) kasettitestin jonka löysin kaapista.

Kohta lähetään vihdoin kauppaan ja ostan läjän testejä sillävälin kun mies käy parturissa. Tää viikonloppu menee myhäillessä itsekseen :grin

Ovis on mulla näköjään ollu alkukierrossa, mikä ei sinänsä yllätä. Olihan edellinenkin raskaus ultratessa rv12+1 kun piti olla vasta 10+0. Ihmeellistä on (naisen) elämä.
 
Mä en voi uskoa tätä todeksi, just tein ilta testin ja katsokaa eikös olekkin selkeä viiva joka ehkä vieläpä punertaa :happy: aamuisessa testissä en huomannut mitään, eilen aamulla tuli aavistus (on edellisellä sivulla) jota hädin tuskin näkee :pompus:
Tänään ollu sellaset menkka jomotukset et arvelin menkkojen alkavan muutaman päivän sisään mut sit tulikin testiin toi viiva :woot: toista rintaa vähän nipisteli kyl tänään, josta mietin et voiskohan olla ensimmäinen raskausoire :rolleyes:
Mulle siis tehty ivf tuore siirto viikko sit.
 

Liitteet

  • 20210911_015104.jpg
    20210911_015104.jpg
    459 KB · Katsottu: 309
  • 20210911_015009.jpg
    20210911_015009.jpg
    1 MB · Katsottu: 305
Mä en voi uskoa tätä todeksi, just tein ilta testin ja katsokaa eikös olekkin selkeä viiva joka ehkä vieläpä punertaa :happy: aamuisessa testissä en huomannut mitään, eilen aamulla tuli aavistus (on edellisellä sivulla) jota hädin tuskin näkee :pompus:
Tänään ollu sellaset menkka jomotukset et arvelin menkkojen alkavan muutaman päivän sisään mut sit tulikin testiin toi viiva :woot: toista rintaa vähän nipisteli kyl tänään, josta mietin et voiskohan olla ensimmäinen raskausoire :rolleyes:
Mulle siis tehty ivf tuore siirto viikko sit.

Kyllä siinä jotain näkyy, suosittelen ostamaan kaupasta pregcheck - testejä tai sitten apteekista jotain muuta. Nää on aika huonoja kun monet saa vääriä viivoja tai sit toisella testillä on tullut kunnon viivaa ja näillä ei.
Tsemppiä!
 
Kyfi, kyllä siinä jotain näkyy :) Kokeile jotain herkempää testiä vielä, esim. clearbluen herkkää tai apteq-herkkää testiä :)
 
4 päivän päästä varsinainen testaus päivä ja viiva näyttää nyt tältä :eek::excited001
Joko uskaltaa puolisolle kertoa uutiset :dance011
 

Liitteet

  • 20210913_191811.jpg
    20210913_191811.jpg
    652.8 KB · Katsottu: 250
Hei, itsellä ei ole testiä näyttää, sillä siinä lukee aivan selkokielellä "ei raskaana" ... :sorry: MUTTA tänään on kp 25/27-28 ja dpo 11 eli silti vissiin hieman aikaista sanoa jooko vai eikö.
Tein siis sen clearbluen digital testin viikkonäytöllä, itsellä ollut kuitenkin nyt kolmisen päivää putkeen pientä nippailua pari kertaa päivässä joskus vähän kovempaa ja joskus hennompaa sekä sellaista menkoissa olevaa ns. sukkapuikkopuukotus fiilistä välillä. kaikki juuri kohdun / keskellä alavatsan alueella. Välillä ns. oikealla ja välillä vasemmalla puolella. Mitä tämä voisi tarkoittaa teidän mielestä?
Itsellä ei ole koskaan ollut plussaa eikä raskautta joten en tiedä mitkä on mitäkin ja kuvittelenko vai mitä ihmettä tapahtuu...:smiley-ashamed008

Ennen ei siis kierroissa koskaan ole ollut tälläistä. Plus valkovuoto on ollut oviksen jälkeen voidemaista ja aika hajutonta... Jos joku voi auttaa niin kiittäisin paljon. Tulee hulluksi täällä ja alkaa jo miettimään, onko itsellä jotain ongelmia/esteitä raskautumiseen. Olen siis vielä aika nuori, alle 25 iältäni, niin luulisi että pitäisi vielä "helpommin" tullakin raskaaksi...:dontknow:help:help
 
Hei, itsellä ei ole testiä näyttää, sillä siinä lukee aivan selkokielellä "ei raskaana" ... :sorry: MUTTA tänään on kp 25/27-28 ja dpo 11 eli silti vissiin hieman aikaista sanoa jooko vai eikö.
Tein siis sen clearbluen digital testin viikkonäytöllä, itsellä ollut kuitenkin nyt kolmisen päivää putkeen pientä nippailua pari kertaa päivässä joskus vähän kovempaa ja joskus hennompaa sekä sellaista menkoissa olevaa ns. sukkapuikkopuukotus fiilistä välillä. kaikki juuri kohdun / keskellä alavatsan alueella. Välillä ns. oikealla ja välillä vasemmalla puolella. Mitä tämä voisi tarkoittaa teidän mielestä?
Itsellä ei ole koskaan ollut plussaa eikä raskautta joten en tiedä mitkä on mitäkin ja kuvittelenko vai mitä ihmettä tapahtuu...:smiley-ashamed008

Ennen ei siis kierroissa koskaan ole ollut tälläistä. Plus valkovuoto on ollut oviksen jälkeen voidemaista ja aika hajutonta... Jos joku voi auttaa niin kiittäisin paljon. Tulee hulluksi täällä ja alkaa jo miettimään, onko itsellä jotain ongelmia/esteitä raskautumiseen. Olen siis vielä aika nuori, alle 25 iältäni, niin luulisi että pitäisi vielä "helpommin" tullakin raskaaksi...:dontknow:help:help

Ei sitä suotta puhuta oviksen jälkeisistä piinaviikoista :grin Taitaa aika harvalla näkyä noin aikaisin, testasitko oviksen vai laskitko kierron mukaan? Jos jälkimmäinen, niin ovis on voinutkin olla joskus muulloin, myös kova (vauvanteko)stressi voi lykätä ovista ja pidentää kiertoa. Joillakin testi on ollut positiivinen vasta reilusti kuukautisten pois jäämisen jälkeen. Testit vaativat tietyn määrän hormonia virtsassa että ne reagoivat, ja sen määrä ja nousuvauhti on kovin yksilöllistä.

Kuinka kauan ootte yrittäneet? Harvat tulevat ensimmäisistä yrityskierroista raskaaksi, ja sinun ikäisen on syytä hakeutua tutkimuksiin vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Pidetään peukkuja! :Heartred
 
Ei sitä suotta puhuta oviksen jälkeisistä piinaviikoista :grin Taitaa aika harvalla näkyä noin aikaisin, testasitko oviksen vai laskitko kierron mukaan? Jos jälkimmäinen, niin ovis on voinutkin olla joskus muulloin, myös kova (vauvanteko)stressi voi lykätä ovista ja pidentää kiertoa. Joillakin testi on ollut positiivinen vasta reilusti kuukautisten pois jäämisen jälkeen. Testit vaativat tietyn määrän hormonia virtsassa että ne reagoivat, ja sen määrä ja nousuvauhti on kovin yksilöllistä.

Kuinka kauan ootte yrittäneet? Harvat tulevat ensimmäisistä yrityskierroista raskaaksi, ja sinun ikäisen on syytä hakeutua tutkimuksiin vasta vuoden yrittämisen jälkeen. Pidetään peukkuja! :Heartred

Piinaviikoista tosiaan! :rolleyes: Oviksen testasin, ja tunsin myös. Pidetään vielä sormet ristissä, joska nappaisi! Ollaan yritetty nyt n. vuoden verran... :signs001 Katsotaan tuleeko menkkoja vai ei torstaina. Toivottavasti ei ja olis plussaa:grin:grin
 
Heips!
Miten kävi? :bag:
Noh, raskaustestistä tuli torstaina edelleen se nega. Perjantaina alkoi vuoto päivän myöhässä (menkatko?) ja oli kovaa alavatsakipua jonkin aikaa ja puff lähti pois kivut. Yleensä tää on mulle normi että kierron eka päivä on aika helppo ja seuraava ja kolmas päivä tuskaa, lauantaina vähän alaselkä ja vatsakipuja. Mutta melkein voisin sanoa ettei minkään näköistä verrattuna aikaisimpiin kiertoihin. Vuotoa oli myös vähän eikä enään edes oo tullut mitään. Ei kipuja, ei vuotoa. Ihan kuin menkat ois vaan loppuneet siihen. Yleensä mulla kestää sen 6 päivää + 7 päivä tiputtelua joten siksi vähän outo juttu tämän kierron menkat en halua mitenkään uskoa että olisi kiinnittymisvuotoa, koska vatsa ja selkäkivut oli sen hetken aikaa kuitenkin aika kovaa ja perjantaina vuoto oli aika tumman punaista eikä niinkään vaaleaa mitä netissä ainakin sanotaan. Miten, onko teillä kiinnittymiset mennyt kuinka? Onko tullut vuotoa, millaista, kauanko? En viittis vielä testiä tehdä, katson palaako menkat takaisin ja viikon päästä sitten teen jos oikeasti alkaa tuntumaan että olisin raskaana tai muuta sellaista ”hälyttävää”, mieskin suuttuu kun testailen Voi myös olla, että menkat siksi niin lyhyet, koska perjantaina oli pitkä matka ja reissun päällä. Tosin ei kyllä ennen ole niin vaikuttanut mutta josko olis nyt sitten, keho on niin monenlainen.
 
Noh, raskaustestistä tuli torstaina edelleen se nega. Perjantaina alkoi vuoto päivän myöhässä (menkatko?) ja oli kovaa alavatsakipua jonkin aikaa ja puff lähti pois kivut. Yleensä tää on mulle normi että kierron eka päivä on aika helppo ja seuraava ja kolmas päivä tuskaa, lauantaina vähän alaselkä ja vatsakipuja. Mutta melkein voisin sanoa ettei minkään näköistä verrattuna aikaisimpiin kiertoihin. Vuotoa oli myös vähän eikä enään edes oo tullut mitään. Ei kipuja, ei vuotoa. Ihan kuin menkat ois vaan loppuneet siihen. Yleensä mulla kestää sen 6 päivää + 7 päivä tiputtelua joten siksi vähän outo juttu tämän kierron menkat en halua mitenkään uskoa että olisi kiinnittymisvuotoa, koska vatsa ja selkäkivut oli sen hetken aikaa kuitenkin aika kovaa ja perjantaina vuoto oli aika tumman punaista eikä niinkään vaaleaa mitä netissä ainakin sanotaan. Miten, onko teillä kiinnittymiset mennyt kuinka? Onko tullut vuotoa, millaista, kauanko? En viittis vielä testiä tehdä, katson palaako menkat takaisin ja viikon päästä sitten teen jos oikeasti alkaa tuntumaan että olisin raskaana tai muuta sellaista ”hälyttävää”, mieskin suuttuu kun testailen Voi myös olla, että menkat siksi niin lyhyet, koska perjantaina oli pitkä matka ja reissun päällä. Tosin ei kyllä ennen ole niin vaikuttanut mutta josko olis nyt sitten, keho on niin monenlainen.
Mulla ei oo kiinnittymisvuotoa ollut, joten siinä en voi sua auttaa :sorry: mutta testifriikkinä annan vinkin, että älä kerro miehelle testailuista :hilarious: mun mies ei sitä ymmärtänyt, joten jätin vaan kertomatta sille :shy: vältyttiin monilta väittelyiltä, jotka olis päätynyt ehkä jopa riidaksi. Ja ovistestailusta en kertonut siksi, ettei tuu toiselle suorituspaineita :wink olin vaan kimpussa oviksen aikana enemmän :rolleyes:
Kun testailin raskautta, tein sen salaa. Kun menkat alkoi, harmiteltiin yhdessä ja kun testi näytti plussaa, iloittiin yhdessä mutta silloinkaan en kertonut, että tein sen jonku 20 niitä positiivista testiä :p:p kun kattelin viivan vahvistuvan :grin

muoks. Siis tsemppiä sinulle ja toivottavasti tärppää pian, jos siitä ei ollut nyt kysymys !
 
DPO 9.…(mahdolliset) kiinnittymiskivut oli dpo7.
.5DF8C70E-6072-40A3-B681-B483C0812338.jpeg
Aamuvirtsasta PC testiajalla
CA5D3147-FDFE-4143-90E5-62B2352AFD11.jpeg
Aamun toka pissa (laimeampi näyte)
 
Muokattu viimeksi:
Noh, raskaustestistä tuli torstaina edelleen se nega. Perjantaina alkoi vuoto päivän myöhässä (menkatko?) ja oli kovaa alavatsakipua jonkin aikaa ja puff lähti pois kivut. Yleensä tää on mulle normi että kierron eka päivä on aika helppo ja seuraava ja kolmas päivä tuskaa, lauantaina vähän alaselkä ja vatsakipuja. Mutta melkein voisin sanoa ettei minkään näköistä verrattuna aikaisimpiin kiertoihin. Vuotoa oli myös vähän eikä enään edes oo tullut mitään. Ei kipuja, ei vuotoa. Ihan kuin menkat ois vaan loppuneet siihen. Yleensä mulla kestää sen 6 päivää + 7 päivä tiputtelua joten siksi vähän outo juttu tämän kierron menkat en halua mitenkään uskoa että olisi kiinnittymisvuotoa, koska vatsa ja selkäkivut oli sen hetken aikaa kuitenkin aika kovaa ja perjantaina vuoto oli aika tumman punaista eikä niinkään vaaleaa mitä netissä ainakin sanotaan. Miten, onko teillä kiinnittymiset mennyt kuinka? Onko tullut vuotoa, millaista, kauanko? En viittis vielä testiä tehdä, katson palaako menkat takaisin ja viikon päästä sitten teen jos oikeasti alkaa tuntumaan että olisin raskaana tai muuta sellaista ”hälyttävää”, mieskin suuttuu kun testailen Voi myös olla, että menkat siksi niin lyhyet, koska perjantaina oli pitkä matka ja reissun päällä. Tosin ei kyllä ennen ole niin vaikuttanut mutta josko olis nyt sitten, keho on niin monenlainen.

Mulla tuli n. viikon kuluttua oviksesta hyvin vähän vaaleanpunaisia tippoja yhtenä päivänä, ja olikohan dpo 12 kun testasin ja sain haalean viivan. Alamahalla alkoi tuntua omituista voimakasta kuumotusta ja nipistelyä niihin aikoihin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja sitä kesti joitakin viikkoja. Saattoi kyllä johtua jännityksestäkin :laughing002
 
Voihan kääk! Säännöllinen kierto 28pvä on ollu sunnuntaina piti alkaa menkat tein testin joka oli neg. Mut eipä vain menkkojakaan oo kuulunu. Jotenkin hämmentävää
 
Status
Not open for further replies.
Takaisin
Top