Plussa vai ei?

Laitan nyt tännekin ryhmään, kun aloin stressaamaan tämän aamuista testitulosta... 🫠 Toinen testi otettu eilen dpo11 aamulla ja toinen tänään dpo12. Kumpi teistä näyttää tummemmalta vai ovatko ihan tasavahvoja? Taustalla yksi kemiallinen raskaus pari kuukautta sitten, siksi huolestuttaa 😔

Edit. Kyseessä siis rfsu normi testi 25 herkkyys.

1000053963.jpg

Laitan nyt tännekin ryhmään, kun aloin stressaamaan tämän aamuista testitulosta... 🫠 Toinen testi otettu eilen dpo11 aamulla ja toinen tänään dpo12. Kumpi teistä näyttää tummemmalta vai ovatko ihan tasavahvoja? Taustalla yksi kemiallinen raskaus pari kuukautta sitten, siksi huolestuttaa 😔

View attachment 158356
Ei kannata vertailla keskenään päivän välein otettuja testejä, kun hcg tuplaantuu aikalailla kahden päivän välein. Huomisen testiä voi hieman verrata dpo 11 tehtyyn, mut sekään ei toki kerro täysin et mikä tilanne. Jos kovin alkaa mietityttään niin pyydä tk:sta labrat hcg:tä varten, vähintään kahdet niin näkee mihin suuntaan menee. Tsemppiä ❤️ Nää kuitenki näyttää hyviltä viivoilta!

Täällä kolmas haamuviiva, ensimmäinen oli niin vaalea, että puolet piti kuvitella. Ei olisi jäänyt kuvaan. Huominen varmaan kertoo, tuleeko tästä mitään vai jääkö haamuiksi.. PC normitesti.

Liitteet

• photocollage_202673194053209.jpg
    photocollage_202673194053209.jpg
    173.5 KB · Katsottu: 94
Muokattu viimeksi:

View attachment 158356
En tiiä oisko alempi testi vähän tummempi tai tasaisempi väri, mutta melko samanlaisilta näyttää. 🤔 Mutta kuten jo mainittiinkin, nii ei joka päivä välttämättä vahvistu varsinkaan alussa, kun hcg määrä pieni ja tuplaantumisaika noin parin pv välein. ☺️ Hyvät viivat on minusta etenkin, kun tällä testillä ei kaikki saa näin aikaisin ees viivaa, kun ei oo mikään herkkä. 🤞😌

Vastaan nyt vielä tännekin, että väärä hälytys oli 😅 tein uuden saman merkin testin nyt 3h pidätyksellä ja selkeästi vahvempi kuin tämän tai eilisen aamun testit. Kuvassa aikajärjestyksessä, tuorein alimpana.
Onnea, hyvältä näyttää! ❤️🙏🏼 Ei kannata ihan joka päivä testailla (tiedän, on vaikeaa, enkä itsekkään tottelle itseäni 😅).
Mulla kokemus onnistuneesta raskaudesta, jossa yhtenä päivänä olikin testi viiva selvästi haaleempi kuin edellisen päivän. Olin varma että menee kesken. Mutta niin vaan terve lapsi tuli 😍

Onkohan tämä viivanpaikka?
Dpo 9, ehkä. En ole kyllä ikinä näin selkeetä viivanpaikkaa saanut näihin mutten ole varma onko tässä väriä. Kyseessä siis RFSU early avattuna 😄
54452.jpg

Dpo 9, ehkä. En ole kyllä ikinä näin selkeetä viivanpaikkaa saanut näihin mutten ole varma onko tässä väriä. Kyseessä siis RFSU early avattuna 😄
View attachment 158367
Mä oon saanut viivanpaikan näillä ja näytti aikalailla samalta ku tää. Tuliko testiajalla? Etenkin testiajan jälkeen tekevät herkästi vääriä haamuja.

View attachment 158367
Mä oon kans saanu tälläsiä viivanpaikkoja, mutta sit joillakin tällänen on ollut plussan alku. 😅 Eli jatkaisin testailua ja jos vahvistuu, niin on plussa tai sit toista testiä vertailuks. 😌

Mä oon saanut viivanpaikan näillä ja näytti aikalailla samalta ku tää. Tuliko testiajalla? Etenkin testiajan jälkeen tekevät herkästi vääriä haamuja.
Testiajalla katoin et jotain siihen piirtyy, mut mietin et onko vaan jotain varjoa tai painaumaa ja sit 10min päästä kuivui tälläiseksi 🙃 laitoin kontrastia lisää et näkisin et punertaako muttei saa kyllä oikeen livenäkään selvää. Täytyy jatkaa testailua. 😄

Mä oon kans saanu tälläsiä viivanpaikkoja, mutta sit joillakin tällänen on ollut plussan alku. 😅 Eli jatkaisin testailua ja jos vahvistuu, niin on plussa tai sit toista testiä vertailuks. 😌
Joo täytyy jatkaa testailua, jos huomenna testaisi ihan aamun ekasta 🤭

Viime kierrossa oli kemiallinen. Nyt taas ollut semmosia tuntemuksia että oliskohan tärpännyt. Tänää tein rfsun early testin kp 26/28. Otahan taas selvää... tiedän kyllä että nää antaa viivanpaikkoja, mutta pari päivää aiemmin tein kanssa samaisen testin ja se oli ihan puhdas nega.

Liitteet

• 20260731_164725.jpg
    20260731_164725.jpg
    150.8 KB · Katsottu: 73
Hmmm voisikohan olla nyt jo oikeasti heti tärpännyt viime kierron kemiallisen jälkeen... koko ajan on kyllä olo että menkat alkaa mutta sitten toisaalta samalla olo, että voisi olla ihan mahdollistakin.

Liitteet

• Screenshot_20260731_184020_Photos.jpg
    Screenshot_20260731_184020_Photos.jpg
    230.7 KB · Katsottu: 47
Hmmm voisikohan olla nyt jo oikeasti heti tärpännyt viime kierron kemiallisen jälkeen... koko ajan on kyllä olo että menkat alkaa mutta sitten toisaalta samalla olo, että voisi olla ihan mahdollistakin.
Toivottavasti olisi plussan alku ja viiva vahvistuu! 🥹🤞 Mulla oli koko ajan ennen plussaa tunne, että nyt alkaa menkat ja ei ne sit alkanut ja sitä tunnetta jatku pitkään raskauden alussa eli toivottavasti ois sullakin merkki alkaneesta raskaudesta ja tällä kertaa menis maaliin saakka! 😍

On se vähän tummunut ja muuttunut punertavammaksi, mutta onko tarpeeksi.. Äh, nyt tää alkoi piinata. 😬 Kokemuksia? Ja tosiaan PC normitesti. Väri ei näy kuvassa kylläkään, silmin katsoen punersi enemmän kuin eilen. Nyt jälkiviisaana join kyllä eilen illalla enemmän kuin edellisinä..

Liitteet

• IMG_20260801_085009.jpg
    IMG_20260801_085009.jpg
    199.4 KB · Katsottu: 60
  • 1000026055.jpeg
    1000026055.jpeg
    212.3 KB · Katsottu: 59
Muokattu viimeksi:
Takaisin