Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä tuo mun silmään näyttää haamulta!View attachment 156811
Mitäpä arvon tiirailijat tästä tuumaa?
Imetän edelleen ja kierto täysin sekaisin, mut nyt jo kp 36 eikä menkkoja näy.
Oireita on, mut niin on aina ennen menkkojakin. Imetyskipu on se joka saa mut kokoajan testaamaan.
Minä kans. Viimesimmässä ehkä näen väriä. JännääKyllä mä nään jokaisessa kuvassa jonkinlaisen toisen viivan![]()
Näyttää haamulaiselta, toivottavasti viiva vahvistuu!!!
Minusta on väriä... Tosin tämä testi ei tuttu itselle.View attachment 156840Haamu vai viivanpaikka? Rsfu merkkinenhuomenna virallinen testipäivä, tuoresiirto kyseessä
Joku viiva siinä yrittää muodostua. Itse en näillä ole saanut viiva paikkoja negatiivisista testeistä. Todella hitaasti näissä piirtyy viivat.View attachment 156840Haamu vai viivanpaikka? Rsfu merkkinenhuomenna virallinen testipäivä, tuoresiirto kyseessä
Joko PCn viivanpaikka tai sitten näkyy. Onko toi PC? Minusta ihanku vähän näkyisi.. toisaalta jos herkkyys 25, niin vois olla viivanpaikkakin. Äh..en osaa sanoa.Dpo ehkä 8, joten todellakin taas liian ajoissa. Onko mulla viivalasit vai näkeekö kukaan mitään potentiaalista viivanalkuaView attachment 156844
On pcJoko PCn viivanpaikka tai sitten näkyy. Onko toi PC? Minusta ihanku vähän näkyisi.. toisaalta jos herkkyys 25, niin vois olla viivanpaikkakin. Äh..en osaa sanoa.![]()
NäenTein vielä 1h pidätyksellä pregcheckin..hmm oisko jotain vai oonko vaan nyt liian innokas..
Näkyykö vielä kuivuttuaan jotain? Näkyy kyllä viiva, mutta joskus itelle käyny niin, että kun tuo väri on vielä testissä, niin näyttää, että olisi viiva, mutta kun kuivuu valkoiseksi se häviää eli on vaan hetkellinen värikertymä viivanpaikassa.Tein vielä 1h pidätyksellä pregcheckin..hmm oisko jotain vai oonko vaan nyt liian innokas..